{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Vlasti i dalje "koriguju" medije

S
25.7.2008. u 09:03
0
2
Vlasti i dalje "koriguju" medije
0
Vlasti i dalje "koriguju" medije
Foto: AFP
Komisija za nadzor nad medijima u Iranu zabranila je izlazak sinoćnjeg izdanja najtiražnijeg lista u zemlji - Hamshahrija.
Večernje izdanje dnevnika je, kako prenosi iranska novinska agencija IRNA, trebalo objaviti "netačne informacije o ekonomskoj situaciji u zemlji, s ciljem uznemiravanja javnosti".

Izdanje lista koje se trebalo naći na kioscima na naslovnoj strani donijelo je sukobljavanje mišljenja guvernera centralne banke Tahmasba Mazaherija i ministra finansija Hosseina Samsanija. Zaključak je da se ova dvojica nisu mogli složiti oko pravca kojim bi iranska ekonomija trebala krenuti.

Ovaj medij je u vlasništvu gradske uprave Teherana, na čijem čelu se nalazi potencijalni predsjednički kandidat Mohammad Bagher Qalibaf. On je jedan od najvećih kritičara iranskog predsjednika Mahmouda Ahmadinejada i vjerovatno će se kandidovati na izborima 2009. godine.

Ovo nije prvi slučaj suspendovanja nekog medija u Iranu.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: