{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Pilot United Airlinesa: Mi smo dobri glumci, a neki kriju probleme da ne bi izgubili posao

27.3.2015. u 18:19
27
46
Pilot United Airlinesa: Mi smo dobri glumci, a neki kriju probleme da ne bi izgubili posao
27
Pilot United Airlinesa: Mi smo dobri glumci, a neki kriju probleme da ne bi izgubili posao
Foto: AFP
Pilot United Airlinesa Jack Hareland je u razgovoru za RT objasnio mane evropskih kompanija kada je u pitanju sigurnost i odnos sa radnicima.
Dugogodišnji pilot i ekspert za avijaciju objasnio je kako je određeni broj pilota zasigurno osuđen na sakrivanje svojih problema kako ne bi izgubili posao. Kopilot Andreas Lubitz je najvjerovatnije patio od depresije, a posljednji koraci u istrazi ukazuju da je svoje probleme vrlo vješto sakrivao od uposlenika.

"Piloti su dobri glumci. Mogu otići ljekaru ili psihologu i sakriti svoje stanje jer njihov posao zavisi od dobrog i stabilnog mentalnog zdravlja. Piloti to mogu uraditi i ne žele se prepustiti situaciji koja bi ih koštala karijere. Neki piloti jednostavno ne traže pomoć ukoliko im je zaista potrebna", rekao je Hareland komentarišući uzrok rušenja aviona Germanwingsa.

Hareland je istakao razliku između američkih i evropskih pravila kada su u pitanju kopiloti i njihovo iskustvo.

"Germanwings će sada vjerovatno morati preustrojiti pravila za zapošljavanje. Ono što je mene fasciniralo jeste činjenica da je Germanwings dopustio ulogu kopilota nekome ko je imao samo 630 sati leta. Ovaj nivo iskustva ne bi mogao biti ni razmatran u SAD-u gdje kopilot mora imati najmanje 1.500 sati leta", objasnio je Hareland.

U SAD-u piloti prolaze šestomjesečne testove tokom kojih ljekar ili psihijatar određuje da li postoji bojazan od mentalne nestabilnosti. Ipak, i taj proces je poprilično površan, naglašava Hareland za RT.

"Ono što je važno jeste da u nekim kompanijama u SAD-u imamo specifične menadžmente koje prave atmosferu 'otvorenih vrata' gdje se piloti osjećaju sigurnim da razgovaraju sa nadređenima", rekao je Hareland.

On je dodao i da u SAD-u pilot nikada ne bi mogao ostati u kokpitu samostalno.

"To pravilo smo uspostavili ubrzo nakon 11. septembra iz niza razloga kako pilot ili kopilot ne bi ostao sam prilikom srčanog udara ili da bi se osigurao način otvaranja vrata iznutra", zaključio je pilot United Airlinesa.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: