Koristi isti panel
18

Nakon incidenta s Boeingom 737 Max 9, naređena inspekcija još jednog modela

D. B.
Američka Federalna administracija za avijaciju naredila je inspekciju još jednog Boeingovog modela nakon što je povučen model 737 Max 9 poslije incidenta u kojem je jedan avion kompanije Alaska Airlines ostao bez vrata takom leta ranije ovog mjeseca, javlja BBC.

FAA je naredio prizemljenje više od 170 aviona modela 737 Max 9, no agencija je u nedjelju izdala naređenje o inspekciji starijeg modela 737-900ER, koji koristi isti dizajn vrata. Kao razlog ovog poteza naveden je "dodatni sloj sigurnosti". Ipak, dosad nije bilo prijavljenih problema s modelom 737-900ER, no ovaj model koristi ista "čep" vrata kao i avion koji je doživio incident tokom leta između Kalifornije i Portlanda 5. januara. Poslije ovog incidenta je FAA prizemljio sve primjerke modela 737 Max 9, nakon čega je vrijednost Boeingovih dionica naglo pala.

Agencija istražuje prakse proizvodnje kompanije, uključujući one koje obavlja kompanija Spirit AeroSystems, a koja proizvodi sporni panel.

Prošle sedmice je FAA saopćio da je obavio provjere 40 aviona, no nije saopćeno kada bi oni mogli ponovo letjeti.

"Sigurnost letova, a ne brzina, odlučit će rok povratka aviona u službu", navodi se u saopćenju.

Iz Boeinga poručuju da će unaprijediti inspekcije u svom proizvodnom procesu.

Primjerci modela 737-900ER su obavili 11 miliona sati leta bez ijednog sličnog incidenta onom koji se dogodio s novijim modelom 737 Max 9.

FAA nije naredio prizemljenje starijeg modela, nego umjesto toga vizuelne inspekcije obavljaju operateri.