{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Dala otkaz na TV Russia Today zbog laži o padu aviona Malaysia Airlinesa

18.7.2014. u 21:04
129
152
Dala otkaz na TV Russia Today zbog laži o padu aviona Malaysia Airlinesa
129
Dala otkaz na TV Russia Today zbog laži o padu aviona Malaysia Airlinesa
Sara Firth
Ruska novinarka Sara Firth je dala otkaz na televiziji Russia Today, jer ova TV kuća "nije poštovala činjenice" u izvještajima o padu aviona Malaysia Airlinesa.
Firth je radila za televiziju Russia Today pet godina, a izvještaje o nesreći i padu aviona Malaysia Airlines, u kojem je poginulo 298 ljudi, opisala je kao "kap koja je prelila čašu".

Televizija Russia Today je kritikovana i optužena da širi propagandu ruske vlade tako što u izvještajima za pad aviona optužuje Ukrajinu, dok većina medija javlja da je avion oboren ruskim projektilima.

"To je bila najšokantnija dezinformacija. Nisam više mogla. Kada se priča pojavila u eteru, znala sam da moram otići. Porodice su čekale da čuju vijesti o sudbini svojih voljenih, bilo je užasno. Oduvijek sam se borila protiv argumenata da je Russia Today zla televizija, ali sam se 'probudila' i shvatila, ovo je pogrešno. Odluka da odem nije bila laka, počela sam karijeru ovdje, ali sam došla do tačke gdje više nisam mogla braniti TV kuću, niti vjerujem da imam šta braniti", izjavila je Firth za britanski Guardian.

Ona je ranije objavljivala na Twitteru da prvo pravilo televizije Russia Today glasi: "Ukrajina je uvijek kriva".

"Oduvijek sam govorila da je bolje imati nego nemati Russia Today, ali je priča poput ove i način na koji je saopćena, pokazala da se radi o opasnoj televiziji", dodala je Firth.

Na Twitteru je priznala da RT radi za predsjednika Rusije Vladimira Putina.

"Mi radimo za Putina. Svakodnevno traže od nas da iskrivljujemo istinu ili da je potpuno ignorišemo", napisala je Firth.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: