Srbija

Pala u provaliju duboku 70 metara i preživjela

Sarajevo-x.com
Foto: Blic Online
Beograđanka Tatjana Rašević preživjela je pad u provaliju duboku 70 metara na Suvoj planini kod Niša. Djevojka je zadobila višestruki prelom rebara, uguvana je, ali povrede nisu opasne po život, objavio je srbijanski portal Blic Online.

Nesreća se dogodila tokom vikenda prilikom tradicionalnog uspona na vrh Trem, a nekoliko prijatelja nesretne djevojke i pripadnika Gorske službe punih devet sati je pokušavalo izvući Raševićevu iz provalije u koju je pala nakon što je pokušavala načiniti fotografiju predivnog predjela.

"Skinula sam rukavicu, fotografisala to što sam htjela, a onda sam prilikom vraćanja fotoaparata u torbicu, zakačila rukavicu u čičak, i ona je pala u snijeg. Pokušala sam da je dohvatim štapom, ali nisam uspjela. Morala sam da se spustim malo niže i stala sam na strehu i tada sam poletjela… Gledala sam kako padam, tumbala se, snijeg mi je padao u oči. Puhao je jak vetar. Čak sam stavila kačket na glavu da mi ne pada snijeg u oči. Ne znam koliko sam dugo padala, meni se činilo kao vječnost… Uspjela sam da se nekako zakačim za drvo i tada sam pogledala na sat. Bilo je 13.05 sati. Svuda oko mene je bilo bijelo. Bio je dubok snijeg. Ostali planinari nisu mogli da me vide, pa sam zvala mobilnim tatu i jednog druga da im javim da sam pala. I onda sam se molila: "Bože, ne daj me“. Poslije pola sata došli su prvi spasioci do mene", ispričala je Tatjana Rašević za Blic Online.

Bio je to 14. tradicionalni zimski uspon na vrh Trem, koji je visok 1.810 metara.

"Tanja je pala kad smo bili na oko 1.600 metara nadmorske visine. U izvlačenju je učestvovalo desetak ljudi, teško je bilo jer je teren nepristupačan, sa dosta snijega. Djevojka je bila teško povrieđena, ali je bila hrabra. Oko 22 sata smo je izvukli", kazao je Igor Radosavljević iz Planinarsko-alpinističkog kluba "Mosor“ iz Niša.