{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Vještak utvrdio: Asfalt na Sarajevskoj zaobilaznici tanji od projektovanog

9.1.2014. u 09:02
59
109
Vještak utvrdio: Asfalt na Sarajevskoj zaobilaznici tanji od projektovanog
59
Vještak utvrdio: Asfalt na Sarajevskoj zaobilaznici tanji od projektovanog
Asfalt na LOT-u 2 Sarajevske zaobilaznice tanji je od predviđenog. Utvrdio je ovo vještak građevinske struke koji je o svemu poslao izvještaj Tužilaštvu BiH.
Asfalt na LOT-u 2 Sarajevske zaobilaznice u prosjeku je tanji za oko 7 posto od projektom predviđene debljine, javila je Federalna televizija.

Na pojedinim mjestima asfalt je tanji za više od dva centimetra. Sve ovo navedeno je u izvještaju sudskog vještaka koji je dostavljen Tužilaštvu BiH. U njemu, između ostalog, stoji je da je na bazi uzetih 28 uzoraka dobijena prosječna debljina sloja 83,80 milimetara, što je u odnosu na projektovanu debljinu od 90 milimetara umanjeno za 6,20 milimetara, odnosno 6,88 posto, te da je na bazi uzetih 28 uzoraka dobijena minimalna debljina sloja 69 milimetara, što je u odnosu na projektovanu debljinu od 90 milimetara umanjeno za 21 milimetara, odnosno 22,33 posto.

No, ono što je zanimljivo jeste pokušaj legalizacije smanjene debljine asfalta. Naime, u JP Ceste FBiH su prezentirali upravo taj dokument nazvan Smjernice za građenje puteva, prema kojem je dozvoljeno odstupanje u debljini asfalta za čak 25 posto, odnosno za jednu četvrtinu ukupne debljine.

S obzirom na to da je asfalt na nekim mjestima tanji za oko 2,1 centimetar ili 22,33 posto, vještak navodi da je odstupanje u skladu sa smjernicama.

Iz Tužilaštva BiH navode da će dalja istraga biti usmjerena i na kvalitet ugrađenog materijala. Vještak je već utvrdio da završni sloj asfalta nikad nije postavljen.

S obzirom na to da su radovi na izvođenju radova već u prekidu preko godinu dana i da je izvedeni donji sloj prezimio kao završni sloj, potrebno je prije nastavka radova obavezno provjeriti fizičke i mehaničke osobine izvedenog sloja, piše u izvještaju.

Pošto je već procijenjeno da je izvedeni donji sloj u lošem stanju, najvjerovatnije će doći do ponovne ugradnje donjeg sloja, što će nanijeti dodatnu štetu JP Ceste FBiH, odnosno budžetu FBiH, javlja FTV.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: