{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


U BiH najneljubazniji odnos prema kupcima

S
25.11.2009. u 08:23
0
38
U BiH najneljubazniji odnos prema kupcima
0
U BiH najneljubazniji odnos prema kupcima
Foto: Ilustracija
Kupci i gosti u šest država bivše SFRJ najljubaznije se uslužuju u Sloveniji, Hrvatska je na drugom mjestu, Crna Gora na trećem, a na začelju je BiH, podaci su istraživanja agencije "Heraklea".
Istraživanje o osnovama lijepog ponašanja, odnosno kvalitetu usluge, sprovedeno je od 2. do 12. novembra, a tajni kupci u Hrvatskoj i zemljama regije posjetili ukupno oko 800 maloprodajnih i ugostiteljskih objekata.

U svim zemljama, Hrvatskoj, Sloveniji, BiH, Srbiji, Crnoj Gori i Makedoniji, tajni kupci pažnju su usmjerili na pet osnovnih elemenata dobre usluge - početni pozdrav, osmjeh, nuđenje pomoći, zahvalnost i završni pozdrav.

Istraživanje je pokazalo da se u svim zemljama ljubaznije dočekuju i uslužuju gosti u ugostiteljskim nego kupci u maloprodajnim objektima.

Crnogorski mediji prenose da su sve zemlje zajedno postigle rezultat 68,56 odsto, što ih je, ocjenjuju u "Heraklei", svrstalo u `osrednje đake` koji još moraju učiti.

Prema rezultatima istraživanja, najbolji rezultat od 76,15 odsto postigla je Slovenija, a slijedi Hrvatska sa ukupnim rezultatom 72,61 odsto.

Treća je Crna Gora sa 72,13 odsto, Makedonija 67,62 odsto i Srbija 64,78 odsto, dok je na posljednjem mjestu BiH sa ukupnim rezultatom 57,43 odsto.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: