Priče iz dijaspore
102

Sabina Bisić: Vrijeme je da se vratimo ideji da odjeća i obuća mogu trajati

R. D.
Traganje za pozitivnim pričama o ljudima koji su se vratili u Bosnu i Hercegoivnu dovodi nas do Tahira i Sabine Bisić.

Oni su prije nekoliko godina pokrenuli kompaniju "Intuitiva", koja je za kratko vrijeme postala prepoznatljiv brend odjeće i obuće, kako u našoj zemlji, tako i širom naše dijasporske zajednice.

"Svake sezone širimo naš asortiman. Predstavili smo muslin kolekciju od pamuka, koja je kreirana po standardima udobnosti i komfora. Imamo već super reakcije kupaca. Prije nekoliko sedmica smo lansirali zimsku vunenu kolekciju za žene, koje prepoznaju kvalitetu prirodnih materijala. Svi krojevi i modeli su klasični i jednostavni, a znamo da jednostavnost nikada nije 'jednostavno' postići. Kada razgovaramo o odjeći sa starijim generacijama, prepoznajemo kako se prije cijenio proizvod koji traje godinama. Tu priču želimo oživjeti, stvarati bezvremensku odjeću koja će trajati i upravo to nam je bila inspiracija za našu novu vunenu kolekciju", pojašnjava Sabina.

"Intuitiva" se fokusira na odgovornu proizvodnju, nastojeći da kreiraju proizvode koji prevazilaze kulturne razlike, trendove, običaje, a lokalne tradicije iz BiH prenose u svijet. Tako je priča o obući i odjeći inspirisanoj bosanskom tradicijom postala globalna ideja i inspiracija. Na pitanje kako dolaze do globalnog tržišta, Sabina pojašnjava da su na tom putu imali prepreke, ali da su s vremenom naučili važne lekcije i postigli uspjeh.

"Unaprijedili smo svoj web-shop, te dosta pažnje pridajemo našim kupcima na društvenim mrežama, sa fokusom na Instagramu i Facebook-u, a prisutni smo na OREA Bazaar platformi. Premda je online prostor postao ključno mjesto i prilika za male proizvođače, uspjeli smo izaći i na međunarodna tržišta kroz concept radnje u Njemačkoj, Srbiji, Crnoj Gori, Hrvatskoj, Italiji, a uskoro smo i u Danskoj i Švedskoj. Narudžbe stižu od Australije do Amerike, a olakšava nam mnogo i činjenica da nam je jedan od ureda i skladišta u New Yorku. S te tačke možete brzo do cijelog svijeta i svih tržišta", dodaje Sabina.

Sabina, Tahir i njihov "Intuitiva" tim ne prestaju istraživati materijale, usavršavati procese proizvodnje, te razmišljaju o novim koracima.

"Želimo otvoriti prvi 'Intuitiva' shop u Sarajevu, organirati druženja, radionice, učiti i okupljati kreativne ljude. Mislim da ovaj grad može mnogo više, da imamo sjajne ljude, samo nam trebaju tačke iz kojih će ta kreativnost i znanje imati priliku da se pokaže svijetu", zaključuje Sabina.

"Intuitiva" je podržana kroz programe tehničke podrške od strane USAID projekta "Diaspora Invest" koji je ovu priču izdvojio kao jednu od primjera uspješnog pokretanja biznisa u industriji proizvodnje i prodaje obuće i odjeće u Bosni i Hercegovini.