"Nema sumnje da je posljednja tehnološka revolucija postigla da naše ključno pitanje danas ne bude ko je radio, nego ko je mislio. Također je izvjesno da će u budućnosti ključno pitanje biti ko je osjetio. Naša profesija će biti posvećena ideji, a pravac te ideje sve više ima umjetničke elemente. Jedina integralna umjetnost XXI vijeka biće reklama, i u njoj ideja koja je, kao i čovjek, multimedijalna", istakao je okupljenim kolegama i predstavnicima profesije g. Dragan Sakan.
Tokom prezentacije NEW YORK FESTIVALS, gospođa Nastja Mulej, ambasador New York Festivals-a za Srednju i Istočnu Evropu, je okupljenim kolegama prezentirala način rada najvećeg i najprestižnijeg festivala oglašavanja na svijetu. Prezentacija je uključivala kratku hronologiju razvoja NEW YORK FESTIVALS-a, koja je tokom posljednjih 20 godina narasla na 9 različitih međunarodnih takmičenja koji se održavaju u okviru NEW YORK FESTIVALS. Posebno zadovoljstvo je predstavila prezentacija prve GRAND nagrade sa prostora jugoistočne Evrope koju je na ovom festivalu dobila hrvatska agencija Belupo za svoju kampanju "ZDRAVO BUDI".
Festival nastavlja rad sa razgovorom na temu "PREDNOSTI VIZUELNIH STRATEGIJA OGLAŠAVANJA", a do kraja dana razgovaralo se i o organizaciji struke, i načinima na koje agencije u BiH osvajaju nove poslove.
NO LIMIT SARAJEVO ADVERTISING FESTIVAL završio je dan sa prezentacijom "IDEJA PROTIV TRADICIONALNIH AGENCIJA I TRADICIONALNIH REKLAMA" te prezentacijom Golden Drum Festivala i Metropolis Media.
SPISAK TAKMIČARSKIH KATEGORIJA NO LIMIT FESTIVALA
A) TV I RADIO – TV OGLASI – RADIO OGLASI
B) PRINTANI OGLASI PLAKATI PUBLIKACIJE
- PRINTANI OGLASI
- PLAKAT
- PROMOTIVNE PUBLIKACIJE
- KALENDARI
C) AMBALAŽA
D) VIZUELNI IDENTITET E) NAJBOLJA ORIGINALNA MUZIKA U OGLAŠAVANJU F) KAMPANJA GODINE
Ukupno prijavljenih radova u svim kategorijama: 112
Nažalost, iako je pozivom predviđeno, u kategoriji WEB DESIGN nije prijavljena niti jedna web-stranica, a ne sumnjamo da bi Sarajevo-X.com bio među glavnim favoritima.