{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Prije vožnje, radnje od nekoliko trenutaka mogu spasiti život

F
1.12.2006. u 13:02
0
0
Prije vožnje, radnje od nekoliko trenutaka mogu spasiti život
0
Prije vožnje, radnje od nekoliko trenutaka mogu spasiti život
Bosanskohercegovački auto-moto klub (BIHAMK) se uključio u kampanju za opću sigurnost u prometu „Razmislite prije vožnje“ Međunarodne asocijacije za automobilizam (FIA) i firme Bridgestone.
Tim povodom BIHAMK je danas u Sarajevu organizirao pres-konferenciju na kojoj je rečeno kako kampanja, koju realiziraju autoklubovi širom svijeta, ima za cilj povećanje svijesti o značaju cestovne sigurnosti na lokalnom i globalnom nivou. Kampanja kratkim porukama promovira sigurnost u prometu naglašavajući jednostavne radnje koje zahtijevaju svega nekoliko trenutaka, a mogu spasiti život.

Promotivne poruke su fokusirane na korištenje sigurnosnog pojasa tokom vožnje, korištenje dječijih sigurnosnih sjedalica, podešavanje naslona za glavu, te provjeravanje stanja guma na vozilu. Pored toga, obuhvaćene su i teme: vožnje u alkoholiziranom stanju, vožnje nakon uzimanja lijekova, korištenja mobitela tokom vožnje kao i brzine vožnje.

Koordinatorica akcija i kampanja u BIHAMK-u Mersiha Imširović je istaknula da je sigurnost cestovnog prometa u BiH među najugroženijim u Evropi. Prema podacima koje je iznijela, u 2005. u BiH se dogodilo 35.206 saobraćajnih nezgoda u kojima je smrtno stradalo 386 osoba, dok je 6.955 osoba povrijeđeno, od čega 1.997 osoba teže. Statistike pokazuju da ljudski faktor ima direktan utjecaj u 90 posto nezgoda, što je i razlog pokretanja ove kampanje.

U okviru kampanje BIHAMK-a, koja traje od 4. do 21. decembra, bit će podijeljeno 30.000 informativno-edukativnih brošura vozačima. Na radiostanicama širom BiH bit će realizirana prigodna radiokampanja, a TVstanicama BIHAMK će ustupiti na emitovanje edukativni film koji je pripremila Međunarodna asocijacija za automobilizam (FIA) i koji su članice ove asocijacije u sklopu kampanje emitovale u cijelom svijetu, a kampanja će biti popraćena i u printanim medijima.

Najavljeno je i da će putem lokalnih auto-moto klubova BIHAMK svojim članovima podijeliti 9.000 mjerača dubine šare i pritiska guma, a planirano je i da do kraja godine članovima koji imaju djecu, u saradnji s austrijskim klubom OAMTC, podijeli određenu količinu dječijih sjedalica.

Imširović je naglasila da je BIHAMK za realizaciju ove kampanje imao podršku Direkcije cesta FBiH koja je učestvovala u sufinansiranju medijskog praćenja kampanje.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: