{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Općina Centar Sarajevo pruža informacije i putem SMS-a

F
6.11.2006. u 18:30
0
0
Općina Centar Sarajevo pruža informacije i putem SMS-a
0
Općina Centar Sarajevo pruža informacije i putem SMS-a
U nastojanju da stalno unapređuje kvalitet usluga koje građanima pruža administracija, u Općini Centar Sarajevo je uveden novi servis - pružanje informacija putem SMS poruka.
Riječ je o još jednoj značajnoj inovaciji u sklopu šireg projekta uvođenja elektronske uprave kojim Općina Centar zadržava primat među lokalnim zajednicama u pružanju usluga građanima - o čemu svjedoče i brojne međunarodne nagrade, potvrđeni certifikat ISO 9001:2000 kao i uvođenje ekološkog standarda ISO 14001.

Koristeći mogućnosti koje pružaju savremene komunikacijske tehnologije, općinska Služba za informatiku i informiranje pokrenula je novi servis, koji omogućava građanima da putem mobilnog telefona - korištenjem SMS poruka dobiju informaciju o stanju svog zahtjeva koji se obrađuje u Općini. Da bi se koristila ova vrsta usluge potrebno je znati tačan broj pod kojim se vodi predmet u Općini. Broj predmeta se formira na osnovu Zakona o kancelarijskom poslovanju i sadrži: broj službe, klasifikacijskii broj, redni broj i godište (npr. 17/14-100/06).

Upit o stanju predmeta šalje se putem mobilnog telefona tako što se u prostor za tekst poruke (SMS) ukuca dio broja predmeta (bez broja službe i nule kod oznake godišta) -npr. 14 100/6, te takva poruka pošalje na broj 061/725-700.

U roku od jedne do dvije minute korisnici će primiti uzvratnu poruku, koja sadrži osnovne podatke o predmetu: broj, datum prijema, zakonski rok za završetak, ime voditelja postupka, stanje predmeta, te kratak opis zahtjeva. Sistem je trenutno u probnoj verziji i vremenom će se pojednostaviti, tako da su dobro došle sugestije i primjedbe koje građani mogu saopćiti na telefon broj: 562-330 i 562-333, te na e-mail adresu.

Cijena usluge slanja i primanja SMS iznosi 0,18 KM (s PDV-om) za korisnike mreže BH Telecoma. Upute za korištenje ovog servisa nalaze se i na općinskoj web stranici www.centar.ba. a mogu se dobiti i na info-punktu u Općini Centar.

Korisnici koji nemaju mobilne telefone, kao i ostali informacije o svojim zahtjevima ali i o svim drugim pitanjima iz djelokruga rada općinskih službi mogu dobiti putem "otvorene" telefonske linije na broj 216-006 koja je u funkciji 24 sata.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: