Objavljeno 02.09.2008. u 12:15 | Komentari: 103

INTERVJU

Intervju

Muhamed Šaćirbegović: "Izetbegović nije trgovao Srebrenicom"

Ambasadora Muhameda Šaćirbegovića nije bilo dugo u domaćim medijima. Vrlo rado je prihvatio intervju za portal Sarajevo-x.com gdje u prvom dijelu govori o genocidu u Srebrenici i onima koji su direktno za njega odgovorni. Poimenice, kaže on, to su Carl Bildt, Bernard Janvier, Yasuhi Akashi i Richard Holbrooke. On je nedavno na internetu objavio knjigu upravo posvećenu genocidu pod nazivom 'A convenient Genocide, in a Fishbowl'.
povratak na članak...

Komentari na članak
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Klix.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Klix.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Klix.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Unesite komentar
Nadimak*:

E-mail:

Upišite komentar*:
(Preostalo 1000 od 1000 karaktera)
 
Bešlija, Bešlija... Nije Carld Bildt nego Carl Bildt!
0
0
Zar ovome čovjeku, koji nas je pokrao, nije mjesto u zatvoru? Žalosno je u ovom članku vidjeti da ga se oslovljava sa "gospodine ambasadore"...
0
0
jest ali mora mu se priznati da jedan od rijetkih koji se bavi izdajom Srebrenice od strane UN i koji javno imenuje odgovorne. mada vise nije u politici...
0
0
Ima njih vjerujem dosta u i oko tvoje mahale - pa da pocnes sa njima prvo da hapsis i trpas - pa polako - dok do Muje dodjemo - ipak je on americki drzavljanin ;)
Evo jedan prijedlog: Hrofa Cincrado - pravi talijan nema sta ;)
0
0
Prestanite tim manipulacijama da nas je Sacirbegovic pokrao.

">>Nažalost, štampa u BiH je generalno daleko od nezavisnog ili posvećenog u istinitom informiranju. Novine i emiteri rade za pojedinačne interese političkih interesa sa kojima su združeni.
0
0
Fufa, imas pravo, Sacirbegovic nas nije pokrao, on nas je prokockao po kockarnicama diljem SAD. Posto ovaj komentar odrazava iskljucivo moj stav ja cu ti reci samo jos ovo za kraj - OTVORI KONANCO OCI MAMLAZE.
0
0
ma libo me taki za lopovsko misljenje.
0
0
Eto to ti znas. Bio si sanjim u kockarnicama...ili si cito u AVAZU. Procitaj clanak ponovo pa skontaj ko ovdje treba da otvori oci. PS: Nemoj da vrijedjas neodgojeno djete nego pobi me argumentima.
0
0
Gosp. Šačirbegoviću, zar mislite da ću ja vjerovati jednom običnom kockaru? Laž je da gosp Izetbegović nije trgovao Srebrenicom, kad i vrapci na grani znaju da jeste. Jedino vrijedno spomena šta ste uradili, a i bez vas bi se to desilo je koncert U2 (jer su oni i bez Vas željeli doći svirati u SA).
0
0
Alija je dogovorio pad Srebrenice da bi stvorio kompaktnu srpsku teritoriju, da bi se Bosna mogla podijeliti. UN imaju svoj dio krivice jer su postovali taj zlocinacki dogovor, tj. dozvolili njegovu implementaciju na terenu.

Medjutim, oni nisu mogli znati sta su cetnici i da ce cetnici poklati narod, ali Alija i Sacirbegovic su znali sta su cetnci. Vadeci Aliju, Sacirbegovic vadi i sebe od zlocina genocida u kojem je i sam ucestvovao.

Kasnije je on dao "rodni list" Republici srpskoj, potpisao da 49% BiH pripada Srbima. Time su on i Alija dali papire UN-u da se zaustavi oslobadjajuca Armija Republike BiH. Prije tog Sacirbegovicevog papira Armija R BiH je imala pravo uspostaviti ustavni poredak na cijeloj teritoriji BiH. Taj pair je zaustavio Armiju BiH, a ne to sto navodno "Amerikanci mrze muslimane" kako su nam on i Alija servirali.
0
0
BESLIJA GLUPANE SACIRBEGOVIC NIJE AMBASADOR VEC ODAVNO!!!
0
0
da je alija trgovao sa srebrenicom davno bi srbi pokazali neke snimke i dokaze, sve se snimalo i dokumentovalo... nemaju cak ni falsifikata, ustvari uopste ne forsiraju te price. pa ni cia, ni razne strane agencije neznaju nista o tome a kad bi bilo istina to bi umanjilo njihovu krivicu. znaci u interesu bi im bilo da to izadje u javnost. ali nema nista... jer nije istina.
0
0
Asime, pleas...
02.09.2008. u 14:49

Ovaj intervju je potpuni promasaj.
Sacirbegovic, vec odbaceni i parkirani zabavljac i politicar, neko cija je jedina zasluga bila veza s afamilijom izetbegovic, nema nikakvog kredibiliteta da prica o Srebrenici.
Njegova saznanja nisu relevantna, ona dolaze iz usta i pera nekoga ko je moralna i ljudska nula. ako se ko obogatio i profitirao na nasoj tragediji onda je to sacirbey. svaka fukara odvec objavljuje po knjigu, pa je red da i on ima svoju knjigu. Kladim se da ce knjigu procitati ili njeno on-line izdanje kupiti barem 5 ljudi ukljucujuci clanove njegove uze obitelji.
daleku mu bila kuca. dakle primicu se izbori i svako , odvec budi svoje uspavane celije. pa je eto dosao red i na zombija sacirbeja. on je politicki zombi, ljudska nula i dobar je samo da bi slavio kult svoje licnosti.
a sa novinarom beslijom, o kakvog li postenja i novinarsje etike. nije niti jedan put doatkunuta ona tema koja boli majstora za barbut i ostale igrice.
gdje su pare koje su nestal eiz nase UN misije u njujoru, gdje su pare koje je i sá Alija trazio i molio sacirbeya starijeg da ih vrati.

pa isto bi bilo kao napraviti interview za karadzicem i pitati ga , gdje su par ekoje je pronevjerio 80ih a ne pitati ga, sto si bolan onolike ljude unesrecio.

Beslija, tvoja greska, tvoj ulizivacki odnos i tvoj pristanak da ne pitas nezgodna pitanja.

Dakle decko muhamed je razmazeno derle, dijete diplomate a za bosnu mu puca kurac. tj probudi mu se interesovanje onda kada i on ima neke koristi.
Kao sto i on sam rece, pojavljaj laz dovoljno dugo i postat ce istina. PA je i sacir naucio tu pacju skolu .
Fukara, bijednik i prevarant.
Beslija majke ti, procitaj pokoju i ti o novinarskoj profesiji, o ljudiskom moralu ili etici,
Toplo preporucujem Ivana Fochta, KArla Poppera i Slavoja Zizeka.
Hajde stvarno ne smaraj nas sa ovim polusvijetom, isluzenim lopovcicima, kokosarima i barabama. Znam da idu izbori pa dajte nam stare znance teletabije: Dodika, Holbruka, Izetbegovice, Silajdzice..i oni su fukare prave, al barem nisu stajali parkirani predugo.
Ovaj je stvarno bajat.
Hvala lijepa.
0
0
vrati pare konjusino i dodji u bosnu da popozis racune. mamice ti se podnajebem.
0
0
Sacirbegovicu, kako su Bildt, Janvier, Akashi i Holbrooke mogli natjerati Izetbegovica da pozove Meholjica i ostale Srebrenicke prvake i da im nudi zamjenu Srebrenice za Vogoscu?

Kako su mogli natjerati tebe, Hareta i Aliju da poptisete da je Srebrenica u Republici Srpskoj.

Jednu dobru stvar si uradio, kada si ponistio svoj potpis na Dayton. Time si eksponirao Silajdzca koji ga nije htio ponistitim mada je tada na predizbornoj govorio da je za cjelovitu BiH. Time si ujedno i dokazoa da si po slobodnoj volji i potpisao, i ti i ostali, da nikome nisu ruke zavrtane.
0
0
slazem se sa makom. da postoji i najmanji dokaz da je rahmetli Alija umijesan u to trgovanje, srbi bi to nasli ili bi stvorili. Medjutim, ne mogu ni stvoriti jer je previse dokaza koji ih pobijaju.
Sacirbegovic nikoga nije pokrao,al sta ces, ne mozes budalama dogovorit...
0
0
Na knjizi pise: "By Ambassador Muhamed Sacirbey", izgleda da mu treba jos para... mogli bi mu dati ovo malo sto nam je ostalo, ne treba nama, mrtva usta ne govore...
0
0
Ko o cemu - Bosnjaci o teorijama zavjere, izdaje, podjelama, I mlacenju prazne slame….
Nebitno je vise, jeli bilo zavjere I izdaje kad su jadni ljudi u Srebrenici vec pobijeni – kad je Kardzic u Hagu…pa I ptice na grani znaju za Kardzicev deal sa Hoolbrooke-om ali sta me boli…sta jedan sacirbej misli o tome…kao da iko od nas moze nesto o tome odlucivati.
Ono sto je bitno je kako pomoci prezivjelima? Kako od BiH napraviti modernu prosperitetnu zemlju? Kako promjeniti Sarajevo I od legla korupcije I mafijske privatizacije ucinita ga modernim evropskim gradom?
Mlacenjem prazne slame o jednom Sacirbegovicu sigurno da nista nemozemo postici…
Na kraju ovakvo bolesno stanje Bosnjaka, korupcija I mafijaska privatizacija koju cinimo sami sebi – ima gore posljedice od svakog genocida…od 1996 do danas, iz BiH je otislo vise obrazovanih, mladih Bosnjaka nego sto ih je I sam Kardazic uspio protjerati – ko ce odgovarati za taj GENOCID? Vjerovatno niko – jer nas vise zanima pametovanje o stvarima od prije 15 godina nego li kako nesto pametno uraditi danas I ovdje. Dao nas bog da pametujemo o proslosti I da nista ne radimo I gledamo kako nas razni Brankovici I Siladzici pljackaju a mi kukamo nad nasom jadnom sudbinom….zalosno.
0
0
Šta lupetate vi ko je pokrao kakve pare i ko je šta radio bilo bi lijepo napisati i rahmetli Alija kada spominjete njegovo ime .... Sada nekima smeta što MUHAMED ŠAĆIR......., upire imenom i prezimenom u krivce za srebrenicu i za zločine u BiH, VI ĆE TE NEKI JOŠ MALO REĆI DA JE on veći zločinac od Jadovana Karadžića .... pa
0
0
hhhhhhhhhhhh...
02.09.2008. u 15:29

Nebi sjala ovako jako ova nasa lijepa avlija, ja bih svjetlo zvao mrakom da te nije Alija

Dabogda umro svako ko spominje ovog covjeka(Aliju) kao nekog ko je prodao Srebrenicu, sto je najgnusnija laz koja se mogla izreci
0
0
Mrsko mi je čitati intervju, ali vjerujem ovom čovjeku šta god da je kazao i napisao i vjerujem da je Alija bio pravi lider i patriota ove zemlje. Boljeg nismo mogli ni imati, niti ćemo ikada imati boljeg.
0
0
jaahh klasicna filozofija jedne tarabe
0
0
Mozete se vi kleti u Aliju koliko hocete. Alija i jeste racunao na takve, neobrazovane, povodljive ljude koji slijede svakog vodju. Medjutim, naucni argumenti i dokumenti govore drukcije, a to je da je Alija dogovorio zamjenu Srebrenice, tj. trgovao je sa njom. Na primjer, razmislite malo, kako bi Alija mogao predlagati Srebrenicanima da se presele u Vogoscu, ako to vec nije dogovorio sa Karadzicem. Zar to ne bi bio racun bez krcmara?

E sada mozete se vi kleti i psovati koliko hocete, ali ne mozete izbrisati te cinjenice do sada objavljene i u zemlji i u svijetu.

A Srbi nisu ludi da dokumentuju Alijine dogovore sa njima, da provale svoga agenta i da tako ugroze citav projekat osnivanja RS. Kada bi se znalo da je Alija bio njihov agent, onda njegovi potpisi ne bi predstavjali Bosanjke, nego opet Srbe. To bi znacilo da nikoji legalni Bosnjacki predstvnik nije priznao RS, sto bi bio veliki problem za RS.
0
0
Ok..ljudi..ali bez ikakvih emocija, objektivno gledano, ko je mogao u onom haosu u kojem se našla naša zemlja biti bolji lider, predjednik, od Alije Izetbegovića?Ko se mogao prihvatiti odgovornosti, obezbjediti kredibilitet?Meni zaista, iz tadašnje palete političara, niko ne pada na pamet. Alija Izetbegović nije bio savršen, i tu se svi trebamo složiti, imao je sovje mane, kao i svaki čovjek i političar, ali je u tom historijskom i političkom trenutku bio najbolje što smo imali.

Mislim da je bosanska nacija, kao i Bosna i Hercegovina, osuđena da stalno bude na vjetrometini i na rubu opstanka, upravo zato što nikada ne cijeni svoju prošlost i svoje velikane(intelektualce, političare, umjetnike), što sama zatire tragove svoje prošlosti, pa na kraju ispadne kao da je stoljećima hodala po vodi. Ne slažem se s tim da treba od nekih ličnosti praviti mitološke likove(kao što su to postali Car Lazar i Draža Mihajlović-ne dao Bog nikom), ali je činjenica da svaka nacija na svijetu ima svoje nacionalne ikone, koji su to postali svojim radom i zalaganje za opstanak ili građenje te nacije, naravno, osim naše.

Naravno da je važno raspravljati i istraživati o tome ko je kriv za Srebrenicu,kako je to moglo da se izbjegne, i to je proces koji će se otegnuti u nedogled, ali, po meni , važno je , također, paralelno, raspravljati i o tome kako spriječiti ponavljanje nečega sličnog za 20 godina, i zaista raditi na tome u svakom smislu, jer ovo nije prvi genocid nad Bošnjacima i u našoj zemlji uopšte, a na žalost, teško mi je vjerovati da je i posljednji.

Svakodnevno među ovi komentarima čitamo izljeve bjesa, nekulture i frustracija dotičnih komentatora. Stalno se nekoga kritikuje, nekoga omalovažava, a niko ne razmišlja o tome šta on može uraditi da stvari budu bolje. Baš mi nekako bude teško i mučno kad vidim kakvi smo. Nek nam je Bog/viša sila(kako ko želi) na pomoći, jer mi sami sebi samo možemo odmoći.
0
0
Vision,

bolje bi bilo da nije ni bilo nikavog predsjednika nego sto smo imali organizovane izdajnike na celu drzave, koji su nas iznutra rasturali kada se narod spasavajuci se od noza uspio samoorganizovati i odbraniti.

A sada se malo sta moze napraviti, kada ti je "rahmetlija" ostavio razvaljenu drzavu, Bosnjake razbijene u enklave i to sve potpisao pa se ne moze mijenjati bas zbog njegovih potisa.
0
0
Drage Balije,
kako god sve bilo, to je zato sto ste glupi i ne slozni!! SLOGA CUVA SRBINA , a vi ce te nestati kad tad!!!

Srbijaaa i RS vjecno
0
0
Sacirebj je jedan od najpametnijih ljudi koje Bosna ima, nikad se nije za Bosnu ni znalo dok Sacirbej se nije pojavio sa excellent govorom u UN i prvi put skrenuo paznju da se rat u Bosni desava.
0
0
"... a onog dana kada dožive ono čime im se prijeti, učiniće im se da su ostali samo časak dana. I doista! Zar će ko drugi biti uništen do narod raskalašeni!" (Kur'an, 46:35) i rekao:
- Istina je, tako mi Allaha, da će uistinu biti uništeni samo oni koji su bili raskalašeni, oni koji su ovaj svijet na nedozvoljen način sticali, a zatim ga brzo rasuli udovoljavajući pohotama svoga tijela. Znaće oni u kakvu su propast došli!

Braco samo strpljenje i postenje, sve ce doci na svoje!!
Optimisti moramo biti !!
0
0
ABC - Kakve ovo ti gljive herendas u hasis???
0
0
alija je uvijek bio na istom nivou kao i milosevic i tudjman, samo izgleda inteligentniji dok se jos i danaz ne moze skupiti dovoljno dokaza, koji bi dokazali njegove ideologije, koje su ostale ideologije, ali koje su isto tako ostavile i duboke korijene u drustvu. mladi musliman, koji je eto zagovarao neki bosnjacki islam, te nije imao za cilj islamsku drzavu kao sto to radikali tvrde, nego je imao islamizaciju muslimanskog stanovnistva, tj. vracanje muslimanskog drustva islamskim vrijednostima, koje mi po takvim ideolozima nemamo. Oni su smisljali svoje politicke korake u zatvoru. Danas takvi brane mudjehedine, radikale, a sebe smatraju nekim modernim Muslimanima (SDA). No dokaz su i devedesete, ideja ove stranke, prava poludesnicarska stranka, kao i SDS i HDZ, dok multietnicke stranke nisu ni postojale, ali Bosnjaci su se uvjek hvalili multietnicosti. Cilj Alije je bio odvajanje i okretanje muslimana islamskom svijetu. Eh lijepo bi bilo da je ziv pa da odgovara za svoja djela, mozda nije onaj krvolocni ubica kao njegove kolege iz SDS-a ali je sigurno da je veliki ideolog svog islamskog naroda Bosnjaka, ne onog radikalnog, nego onog njegovog bosnjackog. Ipak konzervativac koji nas prevario, nas koji smo zivjeli u miru i koji nismo imali problema ni sa jednom religijom u BiH. Sto Aljo ne sjede sa svojim ljudima i ne na pravi neku bosansku partiju, nego napravi Bosnjacku. NIVO JE ISTI, RAZLIKE SU U NIJANSAMA.

Nazalost u clanku "Srpkinja u Sarajevu" nemoguce je upisati komentar, a sjasno je i zasto, mozda je i bolje tako. Ali evo ja cu ovdje to uciniti: u Sarajevu Srpkinji ne dolaze djeca pred prag i bacaju joj jaja na kucu prijeteci joj da ce nestati i da ide iz grada kao sto je to slucaj u Banja Luci ili u bilo kojem srpskom sumskom gradu republike sumske. Tesko je u BiH zivjeti, ali ako ova gospodja zeli bolju budocnost i sigurnost, onda joj je RS pravo mjesto, jer tu prolazi samo njeno...
boze ima Bosne, nema bosanaca
0
0
Ne, nije nikako alija, nevrijedi mu ni ime tacno napisat, nego citava stranka sda je trgovala Bosnom i Hercegovinom, kao sto i sad rade, nemozes napravit objekat u gradu da se prvo ne da bakiru najmanje 50 % novca...
zalost mamu im jebem usljivu
0
0
Asim Beslija bi, kao novinar koji se bavi politikom i drugim dogadjajima koji bitno uticu na drustvo, trebao znati da Muhamed Sacirbegovic vise nije ambasador BiH pri UN-u. Vjerovatno uzrokovano njegovom nevjericom da mu je The Great Sacirbeg rekao velicanstveno DA na upit o mogucem intervju, laskanje ovom lopovu mi tjera povracotinu na usta.
0
0
LJUDI KOLIKO SMO GLUPI-ZAVADI NAS SVIJET!!!!!!!!!!!!! SVE POLAKO DOLAZI NA VIDJELO!!!!!!!!!!!!!!!!!E NIKAD VISE YUGOSLAVIJE!!!!!!!!!!!!!!!
0
0
pa ako je ovako fin i posten zasto ne dodje pred sud u BiH da odgovara za pronevjeru novca???!
"gdin ambasador"
0
0
Alija vjecno zivi u srcima bosnjaka, najveci bosnjacki lider u historiji i najbolji u islamskom svijetu svoga vremena, svugdje cijenjen, samo ga domaci izdajnici blate. Zivio Alija i bosanska armija
0
0
Joj koje smo mi glupe balije, ne vidite dalje od Avaz-a...to vam je bog (tobe jarabi)...naravno da u medijima nece izaci ono sto je isitina, kao npr da je muhamed bio zatvoren od strane amera poslije rata, onog trenutka kada je htio progovorit o dogovoru karadzic-holbrooke, ali to glupe bosnje ne znaju i odmah alija kriv....cuj ko ga je tjerao da potpisuje....pa i rusi se "smiri" a takva sila,a sta je mogao jedan obicni covjek na udaru izmedju 2 strane i pod pritiskom zapada....mislis da bi ista bilo vako da nije potpisao....pa zapad bi tek onda uveo sankcije, vodili bismo dva rata....ali eto jest jedan je covjek mogao se suprotstaviti i srbima i zapada...i onda na kraju jah prodao srebrenicu, ma dajte.....srebrenica i jeste tako lahko pala (zbog "UN-a"), zato to nasi nisu htjeli na to pristati dogovorom koji su ameri pnudili nama i srbima i onda kada nisu pristali, onda su dosli i fino pobili sve, sta bi tek bili da nismo na dayton pristali.....dayton i jeste bila jedina opcija tada....eto vi sada svi pametni spasili bi bosna...poal vas se nije ni rodilo mozda tada, nego pricate glupe price svojih roditelja i avaza i slicno....
0
0
-izgubljeno-
02.09.2008. u 22:41

svaka mu je namjestu.....covjek ocigledno ima muda pricati ono sto mnogi ne smiju
0
0
-izgubljeno-
02.09.2008. u 22:45

na mjestu*
0
0
Rambo preseravaš
0
0
sta god da se kaze, tvrdoglavi bosanac nece da saslusa. ako te saslusa dobro je. ovdje svako ima svoju pricu, svako konta da je najpametniji.
isto mi dodje da ispricam historiju bosne i da dam najjace argumente kad me niko ne bi ni poslusao.
zato, kratko i jasno, rahmetli Alija Izetbegovic je predsjednik kakvog Bosna nikad nije imala, niti ce ga nazalost moci imati. Nek mu Allah dz.s. oprosti grijehe...

A sad vi, SRBIne, Rambo i ostala bagro, jeb.nem vam sve
tolko od mene, respect!
0
0
.... i sad se mi bavimo likom i djelom Muhameda Sacirbegovica, a ne bavimo se iznesenim cinjenicama, koje su jasne i glasne?
...Svi kao da smo bili sa njima u daytonu kad su billi prgovori i znamo sta se desavalo.. kao da smo svaki dan bili sa Predjednikom Izetbegovicem, pa znamo sta je prodavao... Bogami, ko da pricamo o prodaji paprika... dajte malo uozbiljite se...

Sa ove vremenske distance, dayton nije najbolje rjesenje... Boga mi... 95te smo ga jedva docekali... i samo nek ne puca... prije dvije godine, kad su oborili aprilski paket ustavnih promjena... i harisa stavili na tron... cinilo se ispravno...nazalost... opet sam bio u pravu... sa ove vremenske dustance se vidi da je haris promasaj, a ustavne promjene maximum koji se mogao dobiti... vjerujem da do sada ne bi bilo nikako onog entitetskog glasannja... al nebitno... to je neka druga tema...

Svi mi imamo svoje poroke, pa eto i Sacirbegovic... ali to ne umanjuje njegov kredibilitet kao politicara... isto kao sto kod nekih ljudi razlicite kolicine alkohola drugacije uticu na moc rasudjivanja...
0
0
Sve sama banda kod nas. Padaj silo i nepravdo.
Zalosno je da je najveci bosanac covjek koji uopste nije iz Bosne.Josip Broz Tito.
0
0
-izgubljeno-
03.09.2008. u 00:17

ZIVIOOOOO Josip Broz Tito
0
0
Jedni ovdje iznose argumente, a drugi samo nemocno psuju i zaklinju se u vodju "rahmetliju". Evo malo pretrazih stare fajlove da provjerim sta ima kod Srba o Aljinoj saradnji sa catnicima. Nadjoh npr. da je Seselj pokusavao spasiti Aliju od zatovra kada ga Hamdija spengao. Ali sam za ovu priliku izabrao slijedi skarceni clanak, koji govori o tome da se u Srbiji zna za Alijinu odanost cenitcima:

SVJEDOCENJA MILOŠEVICEVIH VRHUNSKIH UDBAŠA O ULOZI ALIJE IZETBEGOVICA
...
Spominjali smo memoare dvojice americkih generala, zatim hrvatskih diplomata Granica, Sarinica, Bilandzica, boraca Armije RBiH, npr. Muniba Alibabica i Sefera Halilovica koji su ili otvoreno tvrdili ili implicirali da je Alija Izetbegovic bio izdajnik Republike BiH.

Evo sada su se pojavila i svjedocenja iz Srbije. Dobili smo slijedece pismo iz Sarajeva:

"Jovica Stanišic, Frenki Simatovic i Dragan Filipovic Fico, bili su najviše rangirani agenti Službe Državne Bezbjednosti za vrijeme Slobodana Miloševica, posebno važni u pripremanju agresije na Republiku Hrvatsku i Republiku Bosnu i Hercegovinu.

Sada se Stanišic nalazi zatvoren u Haagu, gdje pred Tribunalom odgovara za ratne zlocine i ujedno iznosi veoma interesantne podatke o pripremi agresije na RBiH. Posebno je interesantan i vrhunski Miloševicev ¨bezbednjak¨ Dragan Filipovic Fico, koji je iz Srbije pobjegao u Kinu. Prije desetak dana u Srbiji je izašla njegova knjiga ¨Anatomija globalistickog smrada¨ sa poglavljem u kojem opisuje pripreme za agresiju na RBiH. Taj Fico u knjizi svjedoci da su se godinu dana prije pocetka otvorene vojne agresije na RBiH, Alija Izetbegovic i Radovan Karadžic vec dogovarali i uglavnom dogovorili o podjeli BiH izmedu Srba i Muslimana, sa precizno ucrtanim kartama podjele teritorija, pri cemu su samo 4 opštine ostale sporne, a za Sarajevo su dogovorili ono što najviše rangirani Miloševicev DB-ovac Fico opisuje citirajuci Karadžiceve rijeci kao ¨model Nikozije¨, tj. podjeljenog grada na Kipru, izmedu Grka i Turaka, gdje linija razgranicenja ide sredinom grada (u Sarajevu je to bila rijeka Miljacka, gdje je lijeva obala bila srpska a desna muslimanska prema dogovoru Izetbegovic-Karadžic).

itd.
0
0
Zatucane Muslije ne mogu da saberu 2 + 2 ali mogu da brane neodbranjivo, izdaju Republike BiH i saucesnistvo u genocidu od strane Alije i njegove SDA-ovske ideologije.

1. Alija i njegovi generali su izmjestili, prekomandovali iz Srebrenice generala Nasera Orica i jos 20 najvisih oficira ARBiH mjesec ili nesto vise prije nego je Mladic usetao u Srebrenicu i osvetio se za turske zlocine.

2. Alija i njegovi generali NISU dali naredbu da se makar pokusa pomoci Srebrenici a dva korpusa Armije BiH koja su bila najbliza tom podrucju ( Tuzlanski i Zenicki ) nisu u to vrijeme imali nikakvih aktivnosti.

3. Alija i njegovi politicki istomisljenici Silajdzic, Sacirbegovic i ostala izdajnicka bagra su nagovarali i ubjedjivali Srebrenicko politicko rukovodstvo da se izvrsi zamjena bosanske Srebrenice za bosansku Vogoscu.

4. Alija i njegovi su stavili potpise na Deytonski ugovor poslije Srebrenickog pokolja bez da su dodali bilo kakvu klauzulu o Srebrenici u taj ugovor.

5. Alija i njegovi su svojim potpisima izdali Ustav R BiH, ukinuli R BiH a stvorili, gdje je nikad nije bilo, RS.

Ili su sve ovo uradili Holbruk, Bildt, Akasi itd...?????

I jos nesto, Alija je poslijednji predsjednik R BiH a ne prvi kako se hinjski podmece.

A "postenjacina" Sacirbej jos uvijek nosa sa sobom FBI monitoring device, toliko mu Ameri vjeruju, jer sudjenje za pronevjeru novca jos nije okoncano.

On ne moze doci u BiH jer mu je americki Sud oduzeo pasos.


Pozdrav domovini.
0
0
@Rambo,
naravno da nije bolje da nismo imali predsjednika, jer je svakom narodu potreban lider, neko ko ga vodi, prezentuje i zastupa.
koliko me sjećanje služi, svi ste vi mnogo drugačije razmišljali u ratu i posmatrali stvari u ratu, a i nekoliko godina poslije, ali izgleda da se malo zaboravilo, pa sad svako može da prosipa raznorazne gluposti i liječi vlastite frustracije.
naš problem i jeste u tome što nam niko nikada nije dovoljno dobar, i niko ne može da nas vodi ka nekom prosperitetu. kada ogovorimo o bošnjačkom narodu, svi su se nadali na prethodnim izborima da će Haris Silajdžić napokon preuzeti stvari u svoje ruke i zablistati kao novi stari lider, ali ništa od toga. dotični gospodin je razočarao i svojim angažmanom, ili nedostatkom istog, i svojim medijskim/javnim istupima, ostavljajući samo utisak čovjeka bez boje i glasa i stavova.
i svi sad možete srat i tome kako deyton nije trebalo potpisati, kako je trebalo ovo, ono, a zamislite da ste upravo vi ili nego vama blizak poginuli u vremenu dok bi trajala ta odgoda potpisivanja sporazuma, ili nakon što bi potpisivanje bilo potpuno odbijeno??!!meni je puno značio svaki dan slobode i mira koji smo dobili potpisivanjem sporazuma, jer me više nije neko gledao kroz nišan na snajperu na putu do škole, i jer sam bila neizmjerno sretna što se moj otac vratio nakon mjesec dana provedenog na Treskavici i Igmanu, naravno ne u turističkoj posjeti, a ne znam koliko bi to značilo većini od vas jer vas pola sigurno nije vidjelo rata u BiH, a sebi dajete za pravo o njemu stalno pričat. deyton je trebao donijeti mir, obustavu rata, i to je uradio, a mi kao društvo i naši političari posratne ere su trebali stvoriti ambijent za izmjene tog ustava i prilagođavanje novim tokovima i potrebama. naravno, mi ni kao društvo nismo bili sposobni za to, a nisu ni naši političari. naše društvo i politička scena naše zemlje još uvjek funkcionišu na infuzije, a kad će se skinut s njih, ne znamo.
kažete Tito je bio dobar..ja se nisam bila ni rodila u njegovom vremenu..niti se sjećam njegovog vremena, ali ni socijalizma uopšte, ali opet znam da je naša zemlja postajala zemlja kasaba, sa zastarjelom industrijom i gradskom infrastrukturom. drage moje patriote i titoljubic, u Tition vrijeme se gradio Beograd i od njega pravila metropola, izvlačila prirodna bogatsva u Sloveniju, Hrvatsku i Srbiju, a samo Sarajevo, da nije ugostilo Olimpijske igre '84 sada bi bilo na infrastrukturnom nivou Travnika.
i da vam je Titino vrijeme sada, ne biste smjeli pisnut o politici niti političarima(a nije da se ne bi imalo šta o njima reći)....a kamo li ovako s jednog na drugog skakat.
0
0
zanimljivim mi se cini da su okrivljeni za davanje "zutog svijetla" srbima, ljudi koji su ove godine prisustvovali sjednici bilderberske grupe. također zamiljivo je da su istragu oko srebrenice napravile holandija, francuska i un. mozda su i alija i sacirbegovic nesto "radili" oko srebrenice al da nisu oni uradio bi neko drugi. pogledajte kartu raspodjele svijeta iz 1952, koja se zaokruzila na balkanu. sa ili bez rs u bih americki policajci ce i dalje patrolirati ovim podrucjem. sacirbegovic je "na foru" prokockao ugled. u vrijeme kad bh mediji nisu imali izvjestaca u drugom entitetu o sacirbegu se izvjestava iz sad. (ma nemoj). svi ljudi koji su suradjivali sa "bilderbergom" i srodnim ispostavama bili su izdani. oni se sejtanski ponasaju. jer su i sami.
0
0
Nije li čista politikantsko-medijska TRGOVINA objava tekstova na temu r. ALIJA vs. SREBRENICA?
0
0
Šaćirbeju, šta si s ovim do sada čekao. A, gdje je novac iz naše Ambasade? Kada ćeš vratiti taj novac?
0
0
The first peace-keeper in Bosnia was Lord Carrington, who is Chairman of the Bilderberg Group, President of the Royal Institute of International Affairs, Trilateral Commission member, and one of the Committee of 300. He was replaced by Lord David Owen, member of the Bilderberg Group and Trilateral Commission, and Carl Built, Bilderberg Group member. The appointed negotiators for the United Nations were Cyrus Vance, Bilderberg Group, Trilateral Commission, Council on Foreign Relations. Also appointed was Thorvald Stoltenberg, Bilberberg Group, Trilateral Commission. When they didn't do the job, Jimmy Carter was called in as an "independent." Jimmy Carter was a member of the Council on Foreign Relations and the Trilateral Commission. People continued to voice their opinions as the horrors in Bosnia continued, so then came Richard Holbrooke, peace envoy for Bill Clinton. Richard was a member of the Council on Foreign Relations, Trilateral Commission, and Bilderberg Group. Holbrooke answered to then Secretary of State, Warren Christopher, Council on Foreign Relations, Trilateral Commission member. He also answered to Defense Secretary, William Perry, member of the Bilderberg Group. They all reported to the president, Bill Clinton, member of Council on Foreign Relations, Trilateral Commission, Bilderberg Group. Bill Clinton followed, as all president's do, the orders of David Rockefeller and Henry Kissinger, both members of the Council on Foreign Relations, Trilateral Commission, Bilderberg Group, and Royal Institute of International Affairs.
pozdrav ambasadoru sacirbegovicu
0
0
emir i grbavica, to sto ste naveli nisu dokazi. kao sto rekoh ranije, sve se snimalo pa tako danas imamo presretnute razgovore karadzica, mladica, milosevica.. samo nema onih na kojima alija prodaje srebrenicu i zepu, mozda je i gorazde pokusao prodati, bihac takodje...ma u pm mozda je rat proveo na palama gadjajuci sarajevo samo glupi bosanci nece da prihvate istinu. prosvjetlite nas, pliz...
0
0
Mak,

sve sto sam ja naveo se desilo, ako nije demantuj me, mi smo to na svojim grbacama osjetili i dozivili i jos uvijek osjecamo i prezivljavamo.

Ovih gore pet kljucnih odluka po R BiH i njene odane gradjane-patriote, donio je Alija i njegovi.

Ne trebaju ti nikakvi dokazi, sve je to radjeno otvoreno i pred kamerama. On nas je izdao i prodao javno a Vi ko ovcice jos blejite nije on nego neznam ti ga ko tamo Holbruk i peti i deset.

Pozdrav domovini, smrt izdajnicima.
0
0
ne moze ovdje niko navoditi kojekakve dokaze, aljo je mrtav, odgovara ce valjda za ono svoje pred svojim njemu poznatim i zamisljenim bogom...
prekide ga rat, ne zavrsi ono sto je poceo, filozofiranje o religiji...
za ove koji nas smatraju bagrom, za ove SDA zelene konzervativce samo jedno: da vam nije bilo ove bagre, ne bi vas ni bilo, jer bi davno bili unisteni i vratili bi se u 18 stoljece. Bosna nije SDA, Alija i Armija BiH(koju je Alija jel kasnije reformirao, izgleda da nije bilo puno ideologa, koji su vjerovali da u nasem narodu postoji toliko zivotinja) ...
To je vasa Bosna, tu vam je Alija propagirao, ali takvu Bosnu ocigledno ne zele ni glasaci SDA, iako iz frustracije prema ostalim nacionalistima glasaju za SDA...
Neka nam SDA gradi jos dzamija, malo nam, sta da pricam, to sto je uradila SDA, bosanska stranka kako vi kazete, vidi se u svim gradovima, dzamija na dzamiji, tri covjeka u njoj... stranka je mlado muslimanskog konzervativnog karaktera, u opstinama ove stranke sekretarice zbog ugleda moraju zvati selam, u po zenice, sarajeva. Ne postoje vise gradjanske multietnicke vrijednosti, a na tome su radili svi i Karadzic i Aljo i onaj treci papak, vidljivo iz univerzuma, odvajanjem kultura, hvala im... kupacemo se jos dugo u govnima

u pravu ste, ovdje svako ima svoju pricu, naravno! kao u svakoj demokratskoj zajednici...manjak inteligencije...
nemojte molim vas mjesati bosnjak i bosanac, jer Bosnjaka predstavlja Avaz a Bosanca Oslobodjenje... ne treba uopste ulaziti u kritiku, jer niko nije Andjeo, ali dosta price da je aljo andjeo, nije!, separatista kao i ostali...
SDA je konzervativna muslimanska stranka, kao republikanci u americi.
kome to ne ide uglavu neka malo vise cita, ili neka cita definicije politike... ali eto sve ovo nama liberalizam dopusta...
Bosna nije SDA i Aljo, ako SDA opstane u BiH i ljudi jos uvjek budu vjerovli da su oni Bosna, crno nam se pise, jer nikada necemo imati svoj identitet Bosanca i gradjanina RBiH. A sa ovakvim misliocima u budcnost... snimacemo jos gore serijale vize za buducnost, jer nam vise nece samo cetnici i ustase prijetiti, nego mnogi drugi mocnici nafte istoka i zapada, mi drzave nemamo, sve ostalo imamo.
Nek nam je allah i bog na pomoci.
0
0
Kamo srece da ovi nasi politicari imaju muda kao Šaćirbej. Jest mozda kockar, al tip ima muda i ima svu diplomatiju u malom prstu!!!
0
0
damko. Cuj Alija separatist, a od cega bi se to on separirao? I kako bi ti mogao znati koliko ima ljudi u dzamijama. A ostatak tvog filozofiranja no comment. SELAM
0
0
Dokaza o tome da je Alija imao isti cilj kao i cetnci i da su ga oni zato i doveli ima koliko hocete, samo sto su domaci cetnici zaposjeli sve funkcije pa se to skriva. Medjutim, zahvaljujuci internetu, to ce lako naci onaj koga interesuje istina. Ne moze se jedino naci Alija da kaze: "Ja sam Srbin i ja radim za cetnike." Ali za pametne ima veoma mnogo dokaza. Evo npr. sta nadjoh u stnogramima sa Predsnistva

Stenogrami sa BH Predsjdnistva

Alija Izetbegović
Ne treba bježati od referenduma


Također, ključno pitanje današnjih političkih debata u BiH je odnos prema najavama referenduma za otcjepljenje RS-a iz BiH. Poznato je da je Alija Izetbegović u pregovorima s Krajišnikom 1993. prihvatio mogućnost održavanja referenduma. Tokom rasprave na sjednici Predsjedništva BiH od 15. decembra 1993. Izetbegović se zalagao za referendumsko traženje mišljenja svih naroda u BiH o tome šta oni hoće: "Ja sam u jednom papiru koji sam potpisao s Krajišnikom prihvatio da bi to bio referendum. To je samo još jedna tehnika. Oni bi vjerovatno rekli da Srbi hoće. Hoću i ja, i ja bih rado proveo među muslimanima referendum, pravo da vam kažem, šta oni hoće. Na kraju krajeva, ko ima ovdje pravo da kaže ima ovako da bude ako to narod neće. Ja bih volio da znam šta hoće naš narod. Najradije danas, da ikakvih mogućnosti ima, iznio bih sve skupa ovo na referendum i rekao - evo vidite, postoje ovakve mogućnosti da ili ne! Prema tome, mislim da od referenduma, ne u ovakvim nego u normalnijim uvjetima, ne bi trebalo bježati. Ne znamo mi. Treba ponovo opipati šta je to Bosna, šta je od Bosne ostalo. Demografski, politički, moralno - šta je to ostalo. I pitati tu novu Bosnu šta hoće. I zato kažem trebat će narod upitati u nekom momentu šta stvarno hoće."
0
0
Nekolika dokaza o izdaju Republike BiH od strane izetbegovica i Sacirbegovica.

2. septembra 1995 godine BiH ministar Muhamed Sacirbey na sastanku u Briselu satima, zajedno sa njegovim timom, dijeli Sarajevo KVART PO KVART.

Izetbegovicev suradnik u planu konacne podjele RBiH jeste Nedzib Sacirbey, Muhamedov otac, koji je svoga nesposobnog sina postavio na najodgovornije mjesto Ambasadora u UN i kasnije ministra inostranih poslova R BiH.

Da li nekoga jos interesuje da je jedan od glavnih izdajnika RBiH, i potpisnik katastrofalnih medjunarodnih dokumenata, sam Muhamad Sacirbey, zelenaski bankar sa berze iz New York, lopov-pronevjerio 2 000 000 US Dolara iz Ambasade BiH u USA, kockar i da je jos uvijek, i dan danas, na platnom spisku Milana Panica. Da li su se Muslimani ikada zapitali: za koga radi ovaj takozvani Bosnjak, koji se cijeli zivot, isto kao i otac mu, predstavljao nacionalno kao Srbin, bas kao i Alija, a koji u Bosnu nikada nije niti dosao u posjetu nakon sto ju je davno napustio?

U pismu Muhameda Šaćirbegovića, upućenog Aliji Izetbegoviću u junu 1995., navodi se:

- U vezi s našim telefonskim razgovorom moj je prijedlog za razgovore s Miloševićem sljedeći. Naš je cilj zauvijek razgraničiti sa Srbijom i Srbima, te napraviti BiH bez Srba. S Karadžićem ne možemo napraviti nikakvo rješenje, a ovim bi ga eliminirali iz daljih dogovora. BiH bi trebalo formirati kao federaciju Bošnjaka i Hrvata i Srba koji ostaju u njoj. Srbiji bi se pripojio teritorij prema Cutillerovoj mapi s izmjenama vezanima za povezivanje teritorija, navodi Šaćirbegović u pismu.

Govoreći o nužnosti podjele RBiH na etničke republike i stvaranju "male", efikasne i bogate muslimanske države, Izetbegović je na sjednici Predsjedništva u oktobru 1993. rekao: "Mi ćemo stvoriti model ljudskog života koji će na neki način svijetliti ovdje i biti atraktivan za svakoga i tako pobijediti. Može se samo na bazi sloge napraviti jedna Bosna ako htjednu Srbi, Hrvati i Bošnjaci stvoriti zajedničku državu sa zajedničkim vladama i zajedničkim organima. Ako to neće, preostaje samo podjela, ništa treće."


Pozdrav domovini
0
0
,,Govoreći o nužnosti podjele RBiH na etničke republike i stvaranju "male", efikasne i bogate muslimanske države, Izetbegović je na sjednici Predsjedništva u oktobru 1993. rekao: "Mi ćemo stvoriti model ljudskog života koji će na neki način svijetliti ovdje i biti atraktivan za svakoga i tako pobijediti. Može se samo na bazi sloge napraviti jedna Bosna ako htjednu Srbi, Hrvati i Bošnjaci stvoriti zajedničku državu sa zajedničkim vladama i zajedničkim organima. Ako to neće, preostaje samo podjela, ništa treće.,,

...sve vam je rekao !Drugacije ne moze, protivi se zakonima fizike,centripetalne sile su previse jake...Dzaba tolike lazi ,njima se ne moze drzava stvoriti...Dobar je primjer iz one narodne price o onoj svirali, koja je uporno svirala ,,U cara Trajana kozje usi,,i koliko god je duboko zakopavali, ona ipak nadje nacina da zasvira istinom...Ocit primjer je i ova zalosna srebrenicka prica.Ono sto smo vam mi govorili ,sada vam govore vasi muslimani. I polako ali sigurno, mnoge istine izlaze na vidjelo...
I bez obzira zvali vi njih lopovima ili tukli kao Ibrana Mustafica ali istina izlazi na vidjelo...A ovo gore, sto je Alija rekao ,je susta realnost. Zasto da se zavaravati i produzavati agoniju...nemate vi ,,kila,, za ,,muslimansku Bosnu,,a na te sarene multietnicke laze, o nekakvoj zajednici niko vise ne nasjeda...Podjeliti ,,ovo,,i biti dobre komsije je srecnija opcije od ovog beskonacnog glozenja i guranja klipova u tockove jedni drugima i to iz generacije u generaciju.,,Ovo,,je definitivno najnesrecnija drzava na planeti,pa cemu njeno postojanje?Znam da ce sada neko graknuti, onu staru suplju o procentima...ALI cinjenica je da od predratnih pet najvecih privrednih centara cetiri su u FBiH i opet nemate kinte u budzetu...Da nisu mozda Srbi krivi?
0
0
Izetbegović je na sjednici Predsjedništva u oktobru 1993. rekao: "Mi ćemo stvoriti model ljudskog života koji će na neki način svijetliti ovdje i biti atraktivan za svakoga i tako pobijediti. Može se samo na bazi sloge napraviti jedna Bosna ako htjednu Srbi, Hrvati i Bošnjaci stvoriti zajedničku državu sa zajedničkim vladama i zajedničkim organima. Ako to neće, preostaje samo podjela, ništa treće."

Ako su tvoji navodi istiniti onda se r.Izetbegovicu nema nista lose prigovoriti - posebno zato jer je svaka njegova teza bila postavljena hipoteticki , sa onim - ,,ako'' Bosnjaci, ako Srbi i ako Hrvati - prihvate - zajednicku drzavu ! Jedino sto mu se moze spocitati kao ozbiljan propust je izostanak - OSTALIH - u svakom od ,,ako''.
0
0
...mogu se zatvarati oci ,koliko hoces, ali cinjenice su neumoljive...Ova drzava je ko prazna ljustura...Ogroman broj,, njenih,, stanovnika je ne voli ,niti ima himnu kao druge ,a i kada bi je imala opet bi na velikom djelu njene teritorije, ljudi sjedili prilikom njenog intoniranja.Niti ima sportske navijace koji bi navijali za nju, osim muslimana...Uopste nema necega sto bi se moglo nazvati BH patriotizam, izuzevsi ponovo muslimane...Za BiH selekcije od Srba i Hrvata nastupaju samo oni koji nemaju prodju u Srbiji i Hrvatskoj...I uopste, pocev od moje malenkosti ,ogromna vecina i Srba i Hrvata navija protiv BiH, u susretima sa Srbijom i Hrvatskom...Ni muslimanima nije mane, oni navijaju za Tursku, valjda radi balansa...I uopste u bilo kakvim sukobima interesa izmedju BiH -Srbija, BiH-Hrvatska,vecina ,,njenih,,stanovnika srpske i hrvatske nacionalnosti je ,hajde da kazem,,na strani Srbije i Hrvatske...Npr ,hrvatska gradnja mosta kod Neuma , vila,,Bosanka,,i prodaje BiH imovine u Srbiji...Hebiga to je tako.Moja malenkost ide tako daleko, da recimo...kada nastupa bilo ko npr na Evroviziji iz BiH , ja prizeljkujem da se oklizne na bini i da se izblamira. Znam da je pakosno i mozda bolesno, ali nisam sam takav vjerujte.Previse nas je da bi ova BiH mogla da nas svari.Da ne spominjem,koliko se ljudi borilo puskom da je nestane, kao sto sam i sam ,ruku na srce nisam cinio zlocine,i drago mi je zbog toga...Ali bilo je i takvih...Sve u svemu ,nema ,,OVO,,sanse....nema !
0
0
5do5,

pa upravo u tome sto je Alija govorio "Ako Srbi i Hrvati nece Bosnu, onda cemo je i podjeliti." govori koliki je on izdajnik. Nismo ga izabrali da udovolajava onima koji hoce da dijele Bosnu. Zar on ne bi trebao da zastupa ono sta Bosnjaci zele i ono sto je po zakonu i ono sto je logicno, kakva je Bosna bila dok god se on i Kradzic nisu pojavili, a to je drzava bez apartheida, gdje je svako ravnopravan pred zakonom na cijeloj teritoriji itd. Umjesto toga, njemu je bilo bitno jedino ono sto su neprijatelji BiH i Bonsjaka zeljeli. Vidi kako se cetnici i HVO raduju njegovim rijecima i danas?
0
0
Nek se bar jedan nasao da progovori..bar malo...interesantnije je..........
0
0
"kakva je Bosna bila dok god se on i Kradzic nisu pojavili, a to je drzava bez apartheida, gdje je svako ravnopravan pred zakonom na cijeloj teritoriji itd. "....

pa psolije toga........

cetnici i HVO.......pa gdej je tu ravnopravnost..........
0
0
rambo, ja ga nisam birala jer nisam zeljela da mene u mojoj drzavi predstavlja ni musliman, ni pravoslavac, ni katolik - nego - dobar politicar i drzavnik. buduci da po mojim procjenama - niti jedan nije prosao moj kriterij za drzavnika - odnosno da su mi svi licili na njihala strave i uzasa, ocekivala sam da ce se sa njima i drzava njihati od strave i uzasa. daljnji tok događanja vjerovatno znas.
0
0
Dokazano istraznim postupkom da je Sacir bay otudzio dva miliona dolara.to su krvave pare,Dokumentacija u MIP BiH...Za lijeka mu trebalo AMIN . Hasan
0
0
Koliko ja shvatam i u ratu i sad u nekakvom miru najveci problem svijeta je bio i ostao sto smo mi prije svih muslimani uspjeli prezivjeti i cak napredovati u ratu.Hvala Allahu dž.š. sto nas je zastitio od tolikog licemjerja svijeta i sto smo zahvaljujuci tadasnjoj mladoj generaciji uspjeli opstati.Velik je to uspjeh s obzirom sa kim smo imali posla.

Zato je moja preporuka sto vise se skolovati a ujedno i biti spreman za nedaj Boze neki novi rat.Narod moze sve ako hoce i ako mu je jasno sta je ispravno.
0
0
sta bi sa onim paretinama sto si ih maznuo ili ti je ih Alija halalio ?
0
0
Ne kontam tipove kao sto je ovaj denis komentator.Valjda je takvih mnogo medju Hrvatima ili Srbima.Nema vece prazne ljusture od covjeka koji zivi u drzavi koju ne zeli.Da sam ja u toj poziciji vjerovatno bi se odselio odavde ne zato sto bi to neko volio nego sto bi se fakat osjecao kao prazna ljustura.Denis bi valjda vise volio da se pripojio Hrvatskoj i da bude od strane njih vjecno podcjenjen i omalovazavan kao ipak Bosanski hrvat.Bosna je previse jaka rijec da bi netsala.Mozda bi zalio te ljude ali ne zelim nego ih prezirem.Nek i dalje navijaju za Hrvatsku ili Srbiju ali Bosna je bila i bice i opstala je zahvaljujuci polovini normalnih,zrelih i moralnih ljudi sa svih strana.Normalan covjek ne moze biti zlocinac bio on Srbin, Hrvat ili Musliman i nemoze otjerati druge ljude da bi on "sretnije" zivio.Ali valjda danas zivimo u modernom vremenu gdje moral ocito za vecinu je pojam gluposti.Zivite i dalje u svojoj ljusturi i omalovazavajte svoje pradjedove ja zivim u prelijepoj Bosni.
0
0
uzmem salamu pa te pos**** ARMY, doce ti SDA glave i taj tvoja salama...
filozofiranje, pa razlika je u tome sto ga ti ne razumijes

doce vama glave sve ovo, a nije po prvi put od kad ima Bosne, he he, hoce nas, neka nam!
0
0
evo i elektroprivredu kupuju iranci... da li igdje u europi iranci posjeduju drzavnu elektroprivredu, ....hej iranci, koji su u svojoj drzavi zabranili sve zivo, gdje vlada glad i fundamentalizam, iranci grade bosnu, jeb* te...
mozda bi bolje bilo da afganistanci preuzmu nasu drzavu, afganistanci koji se medjusobrno ubijaju... hajmo na istok ljudi, dosta nam zapada!
hej pa nama su oci zatvorene vec 10 godina, pare dolaze za djamije, gradi se jaka muslimanska drzava, gradi se odpor zapadu,
SDA-> oni nece platiti za ovo, platice narod!
jos mi bosnjaci tvrdimo da nema balija, balija je malo, ma sta malo "njihovi ucinci" su vidljivi u svim gradovima BiH.
Ipak ne zaboravite, nisu jaki, amerika smo 50:50 -> konzervativci i demokrate....
sad bi tito konzervativce na goli otok, a mi da smo pametni rijesili bi to na demokratski nacin, ali nazalost smo glupi, glupi bosanac nasjeda uvjek!
0
0
Damko nisu te fino kod kuce odgojili, ocito je da mrzis muslimane i sve sto sa njima ima veze. Tebi bi pozavidili i srpsko-hrvatski fasisti na mrznji. Zasto iranci ne bi ulagali u ovu zemlju? Sta je problem? Ljudi zele da ulazu u nasu zemlju, u nasu privredu i od toga ne moze biti nikom zla. Tvoj problem je u tom sto su oni muslimani, a tu ti se ne moze pomoci, muslimana ce ovdje uvjek biti, pa makar smetali takvima kao sto si ti
0
0
husein krv b...
06.09.2008. u 12:11

E DA VAM JA SAMO NAKRATKO PIŠETE KOMENTARE DAJTE SVOJA IMENA PUNA A NE POD GLUPIM NIKOVIMA, JA SAM MUSLIMAN -BOŠNJO -BOSANAC-HERCEGOVAC TO JE ONO ŠTO SMETA SRBIMA --MOJ JE IHARIS- MOJ JE ŠAĆIRBEGOVIĆ- MOJ JE ALIJA - TO JE ONO ŠTO SRBE BOLI . NISMO MI NAROD PROZVAN KAO ONI -ONI SU ĆETNICI ONI SU POĆINILI GENOCID U BOSNI ONI ĆE SE UVJEK DOK JE SVIJETA ZVATI DA SU NAROD KOJI SU POĆINILI GENOCID NAJ VEČA ZVJERSTVA ŠTO ĆOVJEK MOŽE DA ZAMISLI MI SMO NAROD ČISTE DUŠE TO NJIHA BOLI - BOLI NJIHA ŠTO SU NAŠE AVLIJE PUNE -BOLI NJIHA ŠTO MI IMAMO ŠAĆIRBEJA HARISA ALIJA IZETA MUHAMEDA PAŠA PUNU BOSNU BOLI NJIHA ŠTO MI IMAMO 104 ĐAMIJE U SARAJEVU I OKOLICI A NAJ VIŠE IH BOLI ŠTO ĆUJU PRELIJEPE EZANE SA NAŠIH VISOKIH MUNARA ZATO MOJI DRAGI MUSLIMANI NEKA SE ONI OPTUŽUJU ZA SVOJA ZVJERSTVA ŠTO SU POČINILI A NE MI DA OPTUŽUJEMO SAMI SEBE ONI KO BAJAGI VOLE SVOJE A VIDLO SE JE U RATU DA VOLE TUĐE VIŠE JEL SU SVE POKRALI I PORUŠILI
0
0
A sto ne pljujete po cetnicima i ustasama sto su nas klali ,palili,pljackali,rusili,kra
li,izgladnijeli,sve nesto pljujete po muslimanima?Hajd vi svi neprijatelji Bosne brisite vas sram,vase jad,ima Bosne i bit ce je do pamtivijeka!

Postovanje nasem ambasodoru,za me je on loed sprema mnogima sto pljuju po njemu i Bosni!
0
0
Samo sam izdvojio par "greskica" izvjesnog huseina krv.. mislim da je svaki komentar suvisan, samo pogledajte i zamislite tu razularenu seljacku facu koja ponavlja alija, reis, genocid, haris, republika srpska, alija, reis, genocid, haris, republika srpska, alija, reis, genocid, haris, republika srpska.. hahahahaha. zamislite sta se u toj glavi odvija?! to su ove ramaznlije sto hoce da ubijaju pedere, hahahaha

evo ga idu legendine izjave:

"ONI SU (ĆETNICI)

ONI SU (POĆINILI) GENOCID

GENOCID (NAJ VEČA) ZVJERSTVA

ŠTO (ĆOVJEK) MOŽE DA ZAMISLI

TO (NJIHA) BOLI

104 (ĐAMIJE) U SARAJEVU"
0
0
interesantan je ovaj "husein krv..". Izrazava se kao neko neki nas obicni covjek, a ne pogrijesi ni jednom kad upotrebi mehko i tvrdo c. hehe sram te bilo, prestavljas se ko Bosnjak, hehe
0
0
Huseine, ti si obicni provokator, jer nam propagiras jedinstvo iza cetnickih agenata Harisa, Alije, Sacirbegovica. Nama treba jedinstvo iza Bosne, a ne iza njenih izdajnika samo zato sto imaju muslimanska imena. U svakom narodu ima izdajnika pa i u nasem i njih su nam cetnici namontirali da nas uniste. Pokusali su i Albancima podvaliti Sejdu Bajramovica, ali ga Albanci nusi prihvatili pa su se spasili. Mi smo priohvatili nase izdajnike kao nase lidere i zato smo izgubili drzavu. Ovdje je mnogo puta dokazano da su oni cetncki agenti.

Mi ne trebamo njih braniti, nego ih trebamo strpati u zatovor zbog veleizdaje drzave, kao sto rade svi drugi narodi.
0
0
ma lijepo da Iranci ulazu u BiH, ja ih ne mrzim, zasto bih, meni nisu ni pomogli niti odmogli, pogledaj malo njihovu zemlju pogledaj probleme u njihovoj Zemlji, pogledaj Afganistan, mislis da bi Turska dopustila da joj Iran preuzima drzavu, hej ba Iran, koji je gori od musolinove diktature, ko je ovdje fasista ja ili ti?
SDA ili ja?
za takve kao ti fasiste su samo nemuslimani, jer SDA ne moze biti fasista, Inan je fasisticka zemlja, ti mislis da nije?
ha ha
0
0
Damko,

a da li su Iranci temeljito iskorjenili neki narod samo zato sto je druge vjere? Nisu. Da li su Srbi iskorjenili dva naroda na teritoriji RS? Jesu. Tebi ne smeta sto je pola BiH pod zasita genpocdnim fasistickim rezimom, ali ti smeta ako neka iaranska korporacija ulaza u BiH. Amerikanvima ne smeta vehabijska saudi Arabija da im bude saveznik, i da njihovi seici ulazu u USA, a tebi smeta.

SDA jeste fasisticka stranka, ali ne zato sto su muslimani. Muslimanstvo je samo blef kojim su udbasi obezbijedili podrsmu za Aliju sljedenike u projekt unistenja drzave. Oni su fasisticka stranka samo zato sto su u talu sa cetncima.
0
0
moj nik je husein krv bosanska. Voli svoju bosnu - a jeli boli istina mnoge jelde zaboravili seljaci da pričaju seljački otišli u evropu pa udaraju po velikom č -č biću seljak i nestidim se
0
0
Damko,

jadnice bit ce Bosne i muslimana,fasisto impotentno glupo nacisticko govno.Iran je jedna od najljepsih i kulturnih zemalja na ovom dunjaluku.To sto oni nece ic uz dlaku zapadnom geo-politickom cilju i uniformizaciji svijeta baziranoj na diktaturi USA -nije problem religije vec sile jednih fanatickih bandi pa oni bili u Wasingtonu,Moskvi,Beogradu,R
imu il Rijadu.Svuda ista govna gladna da nadmoci "drugog",to je ta realnost ovog svijeta...Al cek-jos malce vidjet ce svak dje mu je mjesto,sve na svoje vrijeme...
0
0
`AJMO,PONOVO...Govoreći o nužnosti podjele RBiH na etničke republike i stvaranju "male", efikasne i bogate muslimanske države, Izetbegović je na sjednici Predsjedništva u oktobru 1993. rekao: "Mi ćemo stvoriti model ljudskog života koji će na neki način svijetliti ovdje i biti atraktivan za svakoga i tako pobijediti. Može se samo na bazi sloge napraviti jedna Bosna ako htjednu Srbi, Hrvati i Bošnjaci stvoriti zajedničku državu sa zajedničkim vladama i zajedničkim organima. Ako to neće, preostaje samo podjela, ništa treće.,,

...sve vam je rekao !Drugacije ne moze, protivi se zakonima fizike,centripetalne sile su previse jake...Dzaba tolike lazi ,njima se ne moze drzava stvoriti...Dobar je primjer iz one narodne price o onoj svirali, koja je uporno svirala ,,U cara Trajana kozje usi,,i koliko god je duboko zakopavali, ona ipak nadje nacina da zasvira istinom...Ocit primjer je i ova zalosna srebrenicka prica.Ono sto smo vam mi govorili ,sada vam govore vasi muslimani. I polako ali sigurno, mnoge istine izlaze na vidjelo...
I bez obzira zvali vi njih lopovima ili tukli kao Ibrana Mustafica ali istina izlazi na vidjelo...A ovo gore, sto je Alija rekao ,je susta realnost. Zasto da se zavaravati i produzavati agoniju...nemate vi ,,kila,, za ,,muslimansku Bosnu,,a na te sarene multietnicke laze, o nekakvoj zajednici niko vise ne nasjeda...Podjeliti ,,ovo,,i biti dobre komsije je srecnija opcije od ovog beskonacnog glozenja i guranja klipova u tockove jedni drugima i to iz generacije u generaciju.,,Ovo,,je definitivno najnesrecnija drzava na planeti,pa cemu njeno postojanje?Znam da ce sada neko graknuti, onu staru suplju o procentima...ALI cinjenica je da od predratnih pet najvecih privrednih centara cetiri su u FBiH i opet nemate kinte u budzetu...Da nisu mozda Srbi krivi?
Vidim u nekim od gornjih postova preporuke da se selim sa svoje rodne grude...Bosna nije moja otadzbina ,nego drzava,aparat u koju je moja rodna gruda silom utamnicena...Turski okupatori su imali jedan od najmonstruoznijih nacina za mucenje ljudi ,tzv. ,,vezivanje za mr'ca(mrtvaca),,...Svezu tako, zivog covjeka za les, pa ih ostave da se zajedno raspadaju.Kakve su to muke, sacuvaj Boze ikoga,mozemo zamisliti.
Na neki nacin, citavi narodi su vezani za ovu lesinu od drzave... I sasvim je logican njihov trud i ogromna zelja da se oslobode . Kad tad okovi ce biti pokidani .Puna je istorija je takvih primjera.
Nemere,vidjeces da MERE...i prije nego sto mozes i da pomislis!
0
0
husein,
picka ti m*ter*a vehabijska, fasisticka i religijsko-nacisticko ideologijska...
da upravu si u iranu vladaju fundamentalisticke stranke, bande, totalirizam. u iranu postoje organizacije koje se bore protiv svoje vlade, protiv totilarnog sistema, tim organizacijama se reze jezik. ne izgleda da ovo nema veze sa musolinijem... i gdje je boga ti granica fasizmu, iranci kao nisu nikada ubijali druge vjere, ubijaju svoju unutarnju kao i afganistanci... procitaj malo knjige od bassim tibisi-ja, pa ces vidjeti sta radi istok sta radi zapad... je*o te i amerika i rusija i svi tvoji fundamentalisti, de ti njih nama dovedi, pa da nas uce moralu... daj ba ne seri... prozivio sam sve u ratu, izgubio sam ono najdraze i ti mi pricas kako je sta, vidio sam ja te tvoje vehabije davno buraz, to su nasilnici prvog stepena, da bi ih na kraju sda stitila, da sda je nacista, iranska vlada i vecinsko fanasticko stanovnistvo su naciste, amerikanci i vecinsko konzervativno stanovnistvo su naciste, sda i vecinske bosnjacke balije su naciste... trebal ti jos nesto pojasnjavat...
zbog takvih kao ti mi smo izgubili sve, i jebem te u po... da se razumijemo, meni neces dovodit jos vise konzervativnih ideologa, zbog kojih ce moja djeca krvavo platiti, takvi kao ti ne razmisljaju o buducnosti, nego sjede u vladi bih... ako sam za tebe nacista onda sam takav i ponosan u tvojim ocima, jebacemo vas u svakom smislu, mi koji smo najvise izgubili u ratu, za to se ne brini, bice frke opet ako tako nastavite, ovaj put se negleda nacionalnost i religija picka ti materna balijska
0
0
divljaci primitvni, jos se hvataju religije, nije te stid stat pred boga sa krvavim rukama, svinje, pa kako bolan ne jedete svinjsko meso, sto se ustrucavate, slobodno svinje jedu sve....
0
0
jos se ljudi trude predstavljati sarajevo i bosnu u cijelom svijetu, a lagati moras, jos te neko pita kako je doslo do rata kod vas, medju volkim svinjama kako i ne bi, i nemoj bogati kretati od cetnika i ustasa, kreni od sebe balijo jadna, i pogledaj sta znaci rijec balija, sve ima svoje ;)
0
0
dzaba je gluhom govorit kad on ne cuje, ko ovaj damko. Bosna bosnjacima izrodi napolje
0
0
antiprimitiv...
07.09.2008. u 16:46

damko upravo si pokazao ko je ovdje primitivan, musliman nije sigurno jer on posti i suzdrzava se od ruznih rijeci i dijela
0
0
antiprimitiv... i to sto kazes, jebiga ima se razloga, sta da kazem, nek se posti samo da koji peder ne svrati u sarajevo, da se iftar ne ucrva

bos- ma ja balijo, takvi kao ja su uvijek bili izrodi, samo nam je tek sad jasno, ostadosmo i bez kuceta i bez maceta, seljacino iz kamenog doba, gadi mi se fuj
0
0
zapamtite samo ovo vama ni srebrenica nije ravno, ja bi trenutno opet bio u koncentracionom logoru, jer sam izrod, ciganin, nevjernik, dusmanin, napadam bosnjacku bosnu, derpe, nacista...
majku vam vehabijsku, izace vam crvi iz glave jednog dana
0
0
damko ja tebi nisam psovo ništa ALI TI SADA jEBEM I BAKU I ĐEDA majmune jedan VEHABIJE ĆE VAS SVIJU POKLATI ŠTO SI TRAŽIJO TO SI DOBIJO BOLJE TI JE IDI SVINJU VUĆI ZA ONU NJUŠKU PREVIŠE JE ĆISTA PA UZMI JE ZA SVOJ POSTO PERI JOJ NOGE I POD REP JOJ ZAVIRI MOŽDA IMA ZVONO
0
0
bos_federaci...
07.09.2008. u 20:10

damko ti izgleda nisi dugo dobio po repu od bosanca...tako hvališ ote svoje srbe-da ti kažem nešto .... u ratu je bilo u bosanskoj vojsci puno srba koji su se borili prema vama cetnicima i tako jedan srb puco na vas(cetnice)i njemu doslo na pamet da uzvikne tekbir..i on zavikne i svi bosanski vojaci zavicu allahu ekber..hahaha jestze se usralii...i otaj srb je prico na sudu prema vama i tjeli ste ga ubiti al ne niste uspjeli ...ahaha baš volim....

jako sam veso što je nafta pronadena u FEDERACIJI BIH (a ne u rs)!!!!!!!


husein podrzavam te 100%


hajmo bosno bosno hajmo hercegovino!!!!!!!
0
0
Nek probaju opet da udare seronje srpske onda ce iz beojada pisati komentare.Idioti se misle odvojiti a kod Lapisnice linija razgranicenja.To je ponovo rat ako se i pomisli ozbiljno na odvajanje poravnati cemo racune.Fasistima srbija treba ih sabrati na jedno mjesto.Mi nikad prvi ne pocinjemo rat ali ako cetnici pocnu mi cemo zavrsiti sa njima za sva vremena.
0
0
Kakav ambasador,a kakav gospodin, šta on menia ima objašnjavati nešto...neka ide na sud gdje mu je mjesto i neka tamo kaže šta ima da kaže...
"Gospodin" naš vrli, bosanski i bošnjački...
0
0
Ma djete nadjose,za ruletom......Beslija otkaz ti je spakovan samo da stigne.
0
0
ispod ovoga naslova, sto je i logicno, tipkaju samo istinocidni placenici koji imaju zadatak ispitati bh teren - koliko je narod lud da ponovno gine za jacanje suvereniteta republike srpske, za herceg bosnu, za filjdzan prchiju - a sve za bogacenje jednih, drugih, trecih i ovih cetvrtih kleptokrata.
0
0
samo da pojasnim stvar, ja nit sam srbin, niti hrvat, ja sam bosanac, rodjeni musliman, koji je zavrsio u koncentraniciom logoru od srba i hrvata, i ciji je stari poginuo u ratu i dobio zlatni ljiljan mamu vam jebem balijsku, ciji se stari oduprijeo mudjehedinima i vehabijama za razliku od vas debilcine i idoti... dosta!

nemate vi ni malo morala ni za srebrenicu, niti za bilo sta drugo, vi ste gori i od cetnika i od ustasa... odpor stoki pruzaju ternutno ljudi koji su sve ovo dozivjelu, vi ovdje propagirate neku muslimansku propagandu, zbog koje se Bosna moralno ne moze odbranit, i zbog vas takvih smo ovakvi! Krenili ste prije rata, zavrsisli smo na ovome. Cetnici=Ustase=Balije. Vi se odlicno slazete. Vidio sam svojim ocima konzervativne balije, cetnike i ustase koji se odlicno slazu zbog svojih radikalnih ideja, vama vase, nama nase, hajmo se odvojit i mirna bosna.... ne more druze seljacki, ne more.... ako ti odgovara iran eno ti ga sto seres po bosni, ako ti je rusija u srcu eno ti je dabogda ti se srce zaledilo.... mrs, stid vas nije srebrenice, nego hocete novu,,,, stid te nije, podrzavas huseina po kojem cu ja biti u logoru. picka ti materna, hajd da vidim koji ce me od dvas dvojice tamo odvesti, picke provincijske, procitajete malo bosansku literaturu, kada razumijete istok i zapad i bosnu onda se javitem fanatici, stid me da dolazim iz zemlje primitivaca,
da bio sam u zepcu u logoru, hoces jos pdataka, jebem ti mater radikalnu... dzubre!
0
0
pa upravo u tome sto je Alija govorio "Ako Srbi i Hrvati nece Bosnu, onda cemo je i podjeliti." govori koliki je on izdajnik. Nismo ga izabrali da udovolajava onima koji hoce da dijele Bosnu. Zar on ne bi trebao da zastupa ono sta Bosnjaci zele i ono sto je po zakonu i ono sto je logicno, kakva je Bosna bila dok god se on i Kradzic nisu pojavili, a to je drzava bez apartheida, gdje je svako ravnopravan pred zakonom na cijeloj teritoriji itd. Umjesto toga, njemu je bilo bitno jedino ono sto su neprijatelji BiH i Bonsjaka zeljeli. Vidi kako se cetnici i HVO raduju njegovim rijecima i danas?
0
0
"damko"!Pokusavas svirati Luciferovu muziku a da nisi svjestan.Ili mozda jesi!Velis"rodzen sam kao musliman".Gledam ovu apsurdnost i pitam te kojom spoznajom i razumom ovo iznosis?Veliki MAG sa spoznajom transedentalnog!
Sve je moguce .Ovo vrlo izvjesno jer se hvalis sa izvjesnim logorom,kao tvojim stradanjem.Pretpostaviti je da je tamo nastala ,tvoja,podijeljena licnost.Jel mi vjerujes da sam ganut tom sudbinom.No, ako si slijedom SOARBSKOG ubjedzivanja dosao do spoznaje da je BOSNJACKI narod izazvao tvoju traumu nastalom ti velis,"gradzanskog rata"cemu tvoje pozivanje na pripadnost tomu narodu.Pri tome ostavi casnog BOSNJAKA,tvog oca,kao zalog svoje destruktivnos.
0
0
bosniandizda...
ok to je bilo to, samo sam pralizovan misljenjima ovih parazita u mojoj domovini, paralizovanam sam lazima ljudi, tih koji me odvajaju od drugih,
ti nisi taj koji ce mi praviti psihoterapiju ovdje, imam je vec druze,
vazno mi je samo da dokazem da ovi papci nisu dostojni nicega sto se dogodilo u bih... eto pametovo sam, moram, zivciraju me, i ponovo im jebem sve po spisku, da vidim ko ce me ponovo zaklat,...
niko, a pogotove ne ove primitivne duse bez icega u glavi!
nisam ja filozof druze, obicna izharana dusa od ovakvih gore...
ja govorim o bosnjama, dosta dosta!

bosanac sam, nisam prahistorijski fosil bosnjak, koji i onako nema nista sa danasnjim bosnjacima, koji i onako ne razumiju ni svoju kulturu, ni svoje autore, od kojih skoro ni jedan nije bio konzervativan, niti svoju muziku ni umjetnost, niti sami sebe nego vjeruju SDA, nepismenim konzervativcima

tolko o narodu, ali nije narod sve.

jadno ste smece, ipak produ
kt vjekovnog skupljanja smeca

hvala, nemam nista vise reci
0
0
Meni su donekle "simpaticni" ovi likovi kao Damko, ili npr. Emir Kusturica. Oni su barem posteni, oni se ne pretvaraju da su veliku muslimani da bi odradili stvar za cetnike, kao sto je to radio Alija, a danas rade Hare, Bakir I. Tihic i ostali SDA-SBiH "veliki muslimani".

Osim toga, likovi kao Damko ili npr. Emir Kusturica pomazu mnogima da shvate i Aliju i Harisa, da shvate da je i to moguce, biti rodjen kao Bosnjak (ili nekada musliman), a mrziti svoj narod gore od Karadzica.
0
0
koja ste vi gamad kad pisete tirade vs referate ispod lika cija su djela za vjesala ? neko izvana i iznutra uporno pokusava vratiti bitnost mracnih likova na ove prostore cija su djela iza njih ostavila pustos, pardon, kolateralne stete' - sa tezim posljedicama od katrine, hanne, ajke, svih uragana i ostalih prirodnih i drustvenih katastrofa. i ovdje ste nasli mjesto da se ispovjedate? ma koga vi trtite u mozak debili koji se pravite ludacima ili ste stvarno nesposobni degeni na platnim listama domacih obavjestajnih sluzbi koji su u savezu sa stranim teroristicko kriminalnim lobijima. prokleti bili svi koji su i pfening zaradili na bilo cijoj muci i nesreci.
0
0
bih federaci...
08.09.2008. u 17:03

sto onak vrijeđaš svoje i ti si onak*balija*
0
0
Svaka cast Asime Beslija ti si jedan od novinara koji nastoji biti objektivan i cesto se ne bojis reci istinu, a za SACIRBEGOVICA jedno pitanje..
ZAR SE TI DO JUCE NISI PREZIVAO SACIRBEJ I STA TI JE TO TADA ZNACILO???? I HOCES LI TI VRATITI ONE PARE STO SI "POSUDIO" OD BIH GRADJANA..
Sacirbej; HOCU ALI U KURCU!!!! Opsova ambasador...I VELIKI PRIJATELJ HARISA SILAJDZICA...
0
0
Nekoliko rijeci izvan zadate teme.Naime,lijepo je osluhnuti to BOSNJACKO BILO ,poradi samog sebe,svog poroda i buducnosti BOSNE.Velim lijepo uz par primjedbi.Nije dobro "grbavica"Tvoje sljedece:"..biti rodzen kao BOSNJAK(a nekada MUSLIMAN)".1-sam kontekst u kojem su pojmovi BOSNJAK i MUSLIMAN je neprimjeren.2-Valjda ti je jasno ,a jeste,da su ta dva idioma sustinski razlicita.Dakle,ispod BOSNJAKA je ETNOS-NAROD dok je rijec MUSLIMAN ,doslovno preveden,VJERNIK.3-Slijedom gore recenog oduzimas prirodno pravo Bosnjaku-ATEISTI da bude iskonsko tj BOSNJAK.4-Pravoslavcima i Katolicima Bosnjackog odredzenja ,svojom formulacijom(ne namjerno)uskracujes pravo na NACIJU ZEMLJE BOSNE.Ovo nisi nista izricito rekao ,vec je rezultat tvog promisljanja koji nije skladno i istinski uokvireno pravim rijecima.I jos jedna upitanost:Cemu zarobljavanje razuma sa susjednim nacijama i gradzane BOSNE(PRAVOSLAVCEi KATOLIKE)uporno nazivati SRBIMA i HRVATIMA?Zasto ubjedzivati u suprotno one koji su BOSANCI i kao takvi zemlju branili od VAMPIRA!Koliko ce jos trajati to otudzivanje po liniji ETNOSA?Kao zadnjeda naglasim sljedece:Premalo ili nikako se reziseri ove stranice bave sa dijelom Bosne gdje je genocid ucinjen.Iz tog razloga imamo galopirajuci strani duh u tom dijelu.NAMJERNO ili iz NEZNANJA?
0
0