{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Kolaps sistema: Od jutros u FBiH nije moguće uraditi tehnički pregled vozila

3.5.2013. u 15:21
3
21
Kolaps sistema: Od jutros u FBiH nije moguće uraditi tehnički pregled vozila
3
Kolaps sistema: Od jutros u FBiH nije moguće uraditi tehnički pregled vozila
Foto: Arhiv
Od jutros u Federaciji Bosne i Hercegovine nijedna stanica za tehnički pregled vozila nije mogla obaviti svoj posao, budući da su nastali problemi sa novim informacionim sistemom, koji je uspostavila sarajevska firma Mervik.
Potvrđeno je to za portal Klix.ba u Agramovoj stanici za tehnički pregled u Sarajevu, BIHAMK-u, te Institutu za privredni inžinjering iz Zenice, čiji je atest program za tehnički pregled vozila bez problema funkcionisao u posljednjih pet godina.

U Agramu i u BIHAMK-u su potvrdili probleme sa Mervikovim softverom ističući kako se tehnički podaci ne mogu unijeti u informacioni sistem, jer se nemoguće spojiti na određeni server, odnosno da je "pao sistem".

Stručni saradnik u zeničkom IPI-ju Semir Selimović za portal Klix.ba je kazao da je Ministarstvo prometa i komunikacija FBiH donijelo odluku da uvede novi informacioni sistem, smatrajući da će "to Mervik uraditi bolje".

"Oni su izabrali Mervik za taj posao, te se ovaj sistem trebao početi primjenjivati još u aprilu prošle godine. Međutim, odgađali su to sve do decembra prošle godine kada su pokrenuli taj Mervikov novi sistem, ali se ispostavilo da ne funkcioniše, pa su opet vratili naš program. Međutim, 30. aprila su ponovo isključili naš program, te je od danas trebao startati Mervikov sistem. Ali, umjesto da imamo 'efikasniji' tehnički pregled, od jutros nijedna stanica za tehnički pregled nije mogla obaviti posao, jer sistem ne funkcioniše", rekao je Selimović.

Odgovorna osoba u Merviku nije odgovorila na naš poziv, baš kao ni resorni federalni ministar Enver Bijedić. Međutim, na Mervikovoj stranici je napisano obavještenje:

"Obavještavamo sve STP u FBiH da aplikacija eTP trenutno nije dostupna, na rješenju problema se intenzivno radi. Kada aplikacija bude ponovo uspostavljena, sve korisnike ćemo obavijestiti putem web stranice, SMS-a i maila".

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: