{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Izborni štab Mustafe Cerića: Logo kampanje je dokaz da naš kandidat ima univerzalni značaj

13.9.2014. u 13:43
248
150
Izborni štab Mustafe Cerića: Logo kampanje je dokaz da naš kandidat ima univerzalni značaj
248
Izborni štab Mustafe Cerića: Logo kampanje je dokaz da naš kandidat ima univerzalni značaj
Izborni plakat Mustafe Cerića u pozadini, u gornjem uglu logo kasina i konferencije
Nakon pisanja portala Klix.ba o vizuelnim rješenjima na plakatima kandidata za bošnjačkog člana Predsjedništva BiH, Mustafe Cerića, koje "krasi" isti logo kakav koriste kasino iz Las Vegasa i kršćanska konferencija SAD-a, stiglo je pojašnjenje iz Cerićevog izbornog štaba.
"Svakako nam je drago da je plakat već primjećen, a što se umjetničko-grafičkih rješenja tiče, logo je nastao timskim radom i označava inicijal imena našeg kandidata. "M" za Mustafa, dok broj "1" znači jedan Bog, jedna Bosna, jedna država i jedan cilj – sloboda", stoji u saopćenju Cerićevog ureda.

Navodi se da uspravna linija na lijevoj strani simbolizira dobrog Bošnjanina, koji stoji uspravno i ni pred kim ne kleči, kao što je Krleža svojevremeno govorio: "...Šta radi Bosanac na stećku? Stoji uspravno! Digao glavu, digao ruku! Ali nigdje, nigdje, niko nije pronašao stećak na kome Bosanac kleči ili moli, na kome je prikazan kao sužanj".

Golub je univerzalan simbol mira, na koji niko nema monopol, smatraju u izbornom štabu Mustafe Cerića, te dodaju: "Četiri listića maslinove grančice u njegovom kljunu simboliziraju redni broj našeg kandidata na izbornoj listi".

"Svaka sličnost sa bilo kojim logom bilo je slučajnost koja je moguća u grafičkom dizajnu, ali je dokaz da naš kandidat ima univerzalni značaj i zato svako zlonamjerno tumačenje smatramo običnom i prljavom političkom kampanjom. To govori i o snazi našeg kandidata, jer ga se želi prikazati u kontekstu dva potpuno drukčija značenja, sve u svrhu moralne diskriminacije, jer neki ništa drugo pametnije ni ne znaju raditi", navodi se u saopćenju.

O "kreativnim" rješenjima za logo na plakatima Mustafe Cerića više pročitajte ovdje.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: