četvrtak, 24. 05. 2012. | SARAJEVO-X.COM REBRANDING
Objavljeno 15.10.2009. u 15:30 | Komentari: 116
Fra Petar Jeleč

"Dodik je Čovićev politički uzor"

Fra Petar Jeleč, član Franjevačke provincije Bosne Srebrene, teolog i historičar, u svom je intervjuu za Tportal.hr rekao da je hrvatski narod u Bosni žrtvovan ideji hrvatske nacije, da je raseljen, izdan i prevaren, i to prije svega nemoralnim postupcima tadašnjeg predsjednika Franje Tuđmana, Gojka Šuška i njihove desne ruke u Hercegovini, Mate Bobana.
povratak na članak...

Komentari na članak
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Klix.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Klix.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Klix.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Unesite komentar
Nadimak*:

E-mail:

Upišite komentar*:
(Preostalo 1000 od 1000 karaktera)
 
ibro dirka
15.10.2009. u 15:36

Pogodak u sridu, bez puno muke. Samo, kako to pojasniti Covicevim glasacima? I fra Petar ce za dobar dio njih biti nekakav islamski fundamentalista i vehabija.
0
0
Da nam je vise ovakvih ljudi..
0
0
Svaka cast.... joj sto je lijepo konacno procitati normalno misljenje, puno tolerancije, medjusobnog uvazavanja i povjerenja.

Da se fra moze kandidovat, ja bi sutra z anjega glasao....
0
0
BRAVO! Covjek se uplasi kada procita ikakvo normalno misljenje u ovoj drzavi....
0
0
Aferim!
0
0
mudrost je oduvijek izvirala iz duse svakog franjevca!
0
0
Da,da,Petre ti ono bjese duhovnik ili politicar?Mudro zboris,eno Komsic,vidno nadahnut tvojim biserima,vec ima blagu erekciju.
0
0
Svaka cast Fra Petar! Veliki naklon!

Svaki normalan BiH gradjanin misli kao vi.
0
0
Evo ga Komsic broj 2!
0
0
SVAKA CAST.OVDJE JE SVAKI KOMENTAR SUVISAN.
0
0
Sve je to OK, fra Jelec. Slazem se sa 99.9% ovoga sto ste rekli, ali ovo je trenutno jedini nacin da opstanemo. Svatko svoje gura i tko prvi popusti, izgubio je i najmanju nadu na neku ravnopravnost (ukoliko ona uopce postoji) . Fra Jelec, vama kao istinskom katoliku, je naravno stalo da se katolici sa ovih prostora ne zaborave i ne nestanu. Ali to se ne smije lomiti preko ledja hrvatskog puka, koji bi izigravanjem nekog civilizovanog naroda itekako izgubio na politickom parketu zvanom Bosna i Hercegovina.
0
0
eto te budala broj 1
0
0
Što se on petlja gdje mu nije mjesto! On nek gleda svoja posla i nek se ne petlja u politiku. Zato nam i je ovakvo stanje, zato sto svi turaju nos gdje mu nije mjesto! Ja sam Katolik i jos mi samo treba fratar kroit politiku. A vama svima cudo da odgovara sto je rekao! Jer vi samo to zelite cuti. I to je jedini problem BiH. Usput receno ja sam iz srednje Bosne, i bez Hrvatskog entiteta nece opstat ni ova država. Kao ni bez Srpskog. Kada se sa tim pomirite imacemo BiH.
0
0
Ovo nije nikakvo iznenadjenje franjevci su uvjek bili za suverenu drzavu bosnu i hercegovinu mene bi iznenadilo da je on drugacije izjavio, a ova izjava nema odjeka u hercegovini hrvati su prije imali slike radovana i bobana a sad covica i dodika.....
0
0
svaki normalan covjek razmislja isto kao i ovaj franjevac...hrvati imate ekstra kler...uledajte se malo na njihov odnos spram Bih, a ne ko ovce da se vodite za kojekakvim kriminalcima...
0
0
Dado i ja sam hrvat iz posavine a ti ga ono lijepo popusi fra petru jelecu...
0
0
Svaka cast legendo!
BiH treba jos takvih ljudi..
0
0
DADO,, MOLIM TE PROCITAJ CIJELI INTERVJU I RAZMISLI MALO STA SI PROCITAO
PRIJE NEGO STO NAPISES KOMENTAR A SAD JE PREKASNO
0
0
Odlicno samo...
15.10.2009. u 16:09

Istina, nisu Hrvati samo Hercegovina... ali sve dok Srbi ne budu razmisljali ovako kako se trazi od bosansko-hercegovackih Hrvata, i Bosnjaci ne prihvate da ne mogu/smiju krojiti buducnost drugima u nekoj centraliziranoj BiH, nista se promijenuti nece! ZA lokalnu i zupanijska upravu bez nacionalnih prefiksa... Gdje mogu da potpisem (kao Hrvat iz Srednje Bosne)?
0
0
Franjevci su uvijek bili mrlja u hrvatskoj povjesti, pa će to ostati i dalje.većinu ih treba zatvoriti radi štete koju su nanijeli hrvatskom narodu tijekom prošlog ali i svih prethodnih ratova. Kod hrvatskog naroda više nemaju kredibilitet, pa podilaze drugim narodima ovakvim izjavama.Neka se brinu o crkvi a politiku ostave političarima, jer sve dok su kao ovaj tu anonimus crkva će biti na koljenima!!!
0
0
80% franjevaca su kako treba a ovaj petar je medju onih 20% koji se uvlaci drugim narodima,neka mu je na dusu,,tvoje je da budes u samostanu i molis Bogu a ne da se mjesas u politiku
0
0
@slucajni pr...
15.10.2009. u 16:23

Hahahaha,,, dobro me nasmija! Nanijeli stetu nasem narodu i podilaze drugim narodima! Lako je biti Hrvat u Sirokom, Ljubuskom, zapadnom Mostaru... Dodji malo u nas u Modricu pa budi Hrvat. Nije lako nimalo, vjeruj mi. I za to sve zasluge idu vama Hercegovcima, koji misle da su koljevka Hrvatsva. Ovaj Fra je upravu, ali nije sve tako lako kako on zamislja. Ni drugi narodi u ovoj drzavi nisu nevinasca!
0
0
koji se mjesas u politiku? 80% franjevaca je kako treba,rade za hrvatski narod,a ti si medju onih 20% koji se uvlace bosni,srami se imenjace
0
0
NEVJEROVATNO ALI ISTINITO svaka cast maaaan :D
0
0
franjo asisk...
15.10.2009. u 16:28

za slučajnog prolaznika..

ti si maloumnik kao i većina "narodne stoke" na sve 3 strane...kad je "nacionalna stvar" u pitanju danas as je trend podržavati lopove, kriminalce, korumpirane i presudjene političare, ratne zločince...nažalost to je naša realnost...
0
0
Javljam se iz Zagreba i samo da porucim BiH Hrvatima da ne nasjedaju srpskim lazima. Zar jos ne shvatate tko su srbi? Zasto ste naivni? Zar ne vidite da vas hoce iskoristit za svoje licne ciljeve......molim vas, reci te mi sto vam oni nude u BiH, hoce li vam dat pola r.srpske koju su uzeli od Hrvata??
Jos jednom vas molim da se otrijeznite i ne vjerujte nista srbima!

Bok!
0
0
cuj uvlaci se Bosni? Koliko ja znam moj (Bosanski) Brod je u Bosni. A gdje si ti, HRVATINO? Prodali ste Hrvate Posavine radi onog krsa doli i sad vam niko nista ne smije vise reci. Samo reci Fra Jelec, dosta smo mi sutjeli radi Hercegov(i)ne!
0
0
slazem se s tim da su srbi nasi neprijatelji ali to su i ove balje,i to veci,biraju ljudi manje zlo,oni nazalost moraju da zive s dva neprijatelja...pa su izabrali srbe kao manje zlo,i treba ih razumjeti
0
0
99% od ovih "hrvata" sto se javljaju na komentare, to su srbi koji idu dodikovim stopama da sto vise zavade Hrvate i Bosnjake! Zato ljudi ne nasjedajte na provokacije. Dobro znamo svi tko su srbi! Oni su dijagnoza-bolest, a nikakva nacija.
0
0
Koji si ti primitivac žalosna ti majka!
0
0
manje zlo? Pa gdje moze jedan Hrvat zivjeti slobodnije, u BL ili Sarajevu? Ne lupaj, molim Te. Vama je vazno da ste uzeli onu zapadnu Hercegovinu i nije vam uopce stalo do nas Hrvata u Posavini (pa ni srednjoj Bosni).
0
0
cuj da zavade bosnjake i hrvate,pa oni su odavno zavadjeni baljo jedna,pogledaj siroki brijeg.Sto se mene tice i srbi i bosnjaci su isti,ali su bosnjaci gori jer srbi bar vjeruju u Isusa dok ovi obozavaju nekog allaha
0
0
svaka cast
15.10.2009. u 16:36

FALA BOGU PA BOSNA IMA I OVAKVIH GRADJANA !! POSTOVANI GOSPODINE SVAKA VAM CAST VI STE PRAVI BOSANAC !! BOSNA JE SVIH NAS A TO STO JE POKUSAVAJU DIJELITI JE SAMO GUBLJENJE VREMENA.POZDRAV GOSPODINE JELEC
0
0
Ovaj fra Jelec je sigurno ubaceni islamsko-fundamentalisticki agitator, agent-spavac Alkaide i bombas-samoubica obucavan iz redova Hamasa i Hezbolaha. Nema druge.
0
0
ja uopste ne znam o cemu ti pricas,ko mi? ja sam iz Hrvatske,Zagreba,,nemam veze s Hercegovinom
0
0
-izgubljeno-
15.10.2009. u 16:40

Cim se javi netko i kaze istinu sto se tice bosanskih Hrvata, odma neodgovora. Zamisli, ima Hrvata koji radije zive u Bosni nego u Hrvatskoj?! Zasto bih ja napustao svoju Modricu? Je li zato sto mi gosp. Covic kaze da sam ugrozen? Pa ugrozen sam, naravno da sam ugrozen, ali od ove stoke iz Hercegovine koja izigrava Hrvate 1. reda. Stoko!
0
0
@zagrebhr
Sto ti pricas? Kako nemas veze. Imas, imas. Svi najveci lideri hrvatske drzave su dolazili iz Hercegovine. Mi smo tvorci hrvatske nacije. Mi smo stvarali Hrvatsku u najtezim trenucima i na temelju toga postoji i danasnja Hrvatska.
0
0
pa onda se "drzi" Hrvatske i Zagreba naseg lijepog... a mi cemo vas zvati kad vas budemo trebali. Razguli i povedi par od ovih HRVATINA iz Hercegovine sa sobom!
0
0
odgovaram ovom gore,ne tebi hdz..mene sto se tice to je sve isto,hrvat je hrvat gdje god bio
0
0
Koliko je vas posjetilo franjevački manastir u Fojnici? Taj manastir čuva najveća blaga ove zemlje. Franjevci su ljudi koji su uvijek stajali uz katolike u Bosni i Hercegovini, koji su voljeli svoju domovinu i koji se nikada nisu prodavali za ovozemaljska bogatstva i konačno, to su ljudi koji nikada nisu dopustili da ih se manipuliše u svrhu političkih igrarija.
Po mom mišeljenju Franjevci su čuvari Bosne i Hercegovine, dok ima njih, biće i ove zemlje. A što se tiče ostalih "duhovnih vođa", ja vas pitam kakve su to duhovne vođe koje trguju sa svojim narodom kao sa krompirima, a koji jedu iz zlatnih kašika i vozaju se u preskupim automobilima!?
0
0
MENI SE CINI DA TI NEMAS VEZE NI SA ZIVOTOM,,,IZGUBLJEN SLUCAJ,,
A DA SI TI PRAVI VJERNIK NEBI VRIJEDALA DRUGE VJERE I NEBI OVDJE SIRILA MRZNJU
0
0
Vjerojatno je na Tihicevom platnom spisku ovaj nesretni fratar... ne bi me cudilo i da predje na islam...
0
0
ja sam musko,i gdje sirim mrznju? islam doduse nema mjesta u Evropi,i to cu uvijek reci
0
0
Sta je Hercegovci? Nesto vam ne odgovora sto je Gosp. Fra rekao, je li? Pa recite u cemu je pogrijesio??? Sve istina, svidjelo se vama ili nama... prodali smo narod, koji je stoljecima zivio u Bosni radi onog kamena dole! Fuj!
0
0
ako si ti hrvat iz zagreba ja sam mongol iz ulan batora....providni ste u PM..i počeli ste mi se gaditi...od kada se to u ZG govori "uopšte" etc....(post u 16:38)

smješni ste@@@
0
0
SAD SI SVE REKAO
0
0
stoko Hercegovacka
Nista vam svito nije. Sta treba covik da gleda kako katolici nestaju sa tih prostora??????? Tu su Hrvati od 7. stoljeca i vi ih prodajete za neki 3. entitet...
0
0
@zagreb hr
15.10.2009. u 16:55

Prvo se lazno predstavljas stakore jedan.....a ne siris mrznju....ne to je ljubav...
ti si unikat,ovakvog idiota treba stvarno sresti u zivotu....daj ljudi jel ima admin na ovom sajtu, zasto dozvalja da ispod ovako lijepog texta komentarise osoba pomucenog uma i prepuna mrznja...
0
0
slazem se s tobom zagrepcanin,ali treba s ovim muslijama malo lakse,njih je lako prevariti znas,naivni su ;) lako im mozemo uzeti treci entitet
0
0
pa gdje zive samo ovi Hrvati sto se javljaju na ovom portalu? Dajte da gradimo ovu drzavu zajedno bez vasih, njihovih ili nasih nacionalista, molim vas!
0
0
Jadni ovi nacionalisti! Vi nemate ni drzavu, ni vjeru ni ljubav. Ugusit ce te se u svojoj mrznji prema sve ono sto nije "vase". Jadna vasa djeca.....
0
0
petar,,sve polako ide,mozda nece uskoro ali dobit ce se ono sto se trazi :)
0
0
Bosanac i Hercegovac.

Za takve smo bili i ostali spremni ginuti prijatelju
0
0
Sto se ovi nacionalisti pale! Covjek vam je lijepo objasnio da ste izmanipulisani kreteni. Ipak ste valjda ljudi, prije nego hrvati, srbi, bosnjaci, ili pak niste. U medjuvremenu crknite kreteni, jer BiH ima i biti ce je, sve dok je zivih Bosanaca i Hercegovaca.
0
0
Sve što si napisao sve točno Fra Petre..
0
0
nema se cemu paliti vec ljudi jednostavno reagiraju onako osjecaju,
0
0
Triba vas Hercegovce niz Neretvu... niste smisni nimalo
BiH je uvik bila (i) hrvatska. Sad nas ni 10% vise nima
0
0
HDZ je u Bosni samo gleda interes Hercegovine a ostali nisu nikad bili važni žalosno al istinito zato moja glas nikad njima..
0
0
-izgubljeno-
15.10.2009. u 17:09

STA VRIJEDATE COVJEKA ,,REKAO JE ISTINU ,,SAMO STO MNOGE
ISTINA PUNO VISE BOLI OD LAZI..DA IMA VISE OVAKVIH MEDU KATOLICIMA,PRAVOSLAVCIMA I MUSLIMANIMA U BOSNI I HERCEGOVINI NEBI DO OVOG SVEGA NI DOSLO
0
0
sve istina... samo je sada kasno. Prodali su nas, kao sto su Bosnjaci prodali istocnu Bosnu, samo da bi mogli glumiti glavonje u Mostaru odnosno Sarajevu. Ruka mi se osusila, ako ja ikad' vise glasam za neku nacionalnu stranku poput HDZ-a. A isto se desilo i Bosnjaku, koji glasao za SDA.
0
0
Hercegovina
15.10.2009. u 17:20

Čemu nazivanje Hrvata iz hercegovine stokom? Šta su ti krivi Hercegovci ako ti živiš u Modriči? Glupa vam priča Hercegovci nas prodali!! Kako prodali, koga, gdje???? Valjda bi imali državu da su vas prodavali, dalje Hrvati u BiH su jedno biće i neće ih nitko zavaditi, bio on iz Herc. ili iz posavine ili iz S.Bosne, a šta mi znamo svi šta se političari dogovaraju? Jesu javno rekli to? Dajte ne budite glupi svi redom, biti će kako se dogovore velike sile, nitko od nas ne igra ulogu ni jedni ni drugi ni treći. Ali definitivno sebi uzimam za pravo kazati da ovakva BiH nije održiva i nemoguće je da dva naroda imaju exkluzivna prava na entitete a jedan narod onaj "konstitutivni" nema skoro pa nikakvih prava. Svi bi Hrvate sada na svojoj strani a Nitko im ništa ne nudi, ispada na kraju da jedino Hrvati čuvaju ovakvu BiH. Razmislite malo o tome.
0
0
pa kako nisi stoka, kad mi u lice kazes "da mi nisi kriv sto ja zivim u Modrici"? Zar je to tako cudno ili cak neki kriminal, pa se ja trebam iseliti iz Modrice samo da bi Vi Hercegovci mogli reci da su Hrvati (naravno dole juznije) ugrozeni i da trebaju da imaju "svoj" entitet!? Stid vas bilo. Do sada sam cutio, ali dosta vise! Da ste mogli, napravili bi jos i "hrvatsku" Srebrenicu od nas gore!
0
0
Bosanskohercegovacki katolici ili kako sami sebe vole da zovu Hrvatima, iako u Hrvatsku idu samo na more, isto kao i Huse, Nurke, Jovani i Milaní, su toliko zadojeni tom idejom oi trecem entitetu koji nikad nece dobiti da je to strasno!!! S njima takvima ova drzava nikad nece moci krenuti naprijed, zato predlazem da ih liferujemo u toliko voljeni RS, pa nek tamo traze treci entitet...
0
0
šta je ovo, muslimani razgovaraju sami sa sobom. xD

ba lije predstavljate se lažno, kao i uvijek.
prerušavanje vam je u krvi.
0
0
onda si i Ti b*lija

Hahahaha

neka, neka dolazi narod sebi polako
0
0
NEW_Splico
15.10.2009. u 17:31

@
CROAsana Javljam se iz Zagreba a TI ne rece jesi bio prosli i hoces li ici sutra na DZUMU U BEGOVU DZAMIJU

BOG
0
0
Ljudi, ovaj fratar je zapravo neki maskirani hodza, ne dajte se zavarat!
0
0
Hercegovina
15.10.2009. u 17:32

Da, očito pojedinci pišu s više raličitih nick-ova pa se i lažno predstavljaju, ali tvoje pisanje i nazivanje određenih ljudi stokom govori upravo o tebi, tj. vjerovatno se identificiraš s tom rječju, pa se pokušavaš tješiti....
0
0
zovi ti mene kako hoces... Ali zasto ne argumentiras, kad vec mislis da si upravu. Nego Hrvati (ne-Hercegovci), jezik za zube i slijepo nas pratite! Ja ostajem u svom gradu, jer me ti i tvoji istomisljenici, ma koje vjere ili nacionalnosti bili, nikada nece istjerati. A ti se cuvaj dole svoga krsa i uvjeravaj sebe, kako smo svi za podjelu i hrvatski entitet, gdje ce Hrvati Hercegovine uzivat,i a ostali ispastati. Samo jos fali za kraj da mi ponudis da se preselim u Mostar ili cak Siroki.
0
0
Fra Petar Jeleč je u potpunosti u pravu jer mi iz Posavine smo izdani a mislim svi i Hrvat i Bošnjaci.I ja sam Hrvat ali ovakav kakvi su naši franjevci jer moj dom je u Posavini a ne ni u Zagrebu a ni u Hercegovini, pa draga moja braćo Hrvati ko je ubio pokojnoga BLAŽA KRALJEVIĆA? Pokoj mu duši i da je Bog do dao da on ostane živ e onda bi sve bilo drugačije za ovu našu BiH a i za nas Hrvate a pogotovu nas koi smo izdani od velikih nacionalista Hercegovine.
0
0
poruka bosancima;;;;;; Bosna i Hercegovina je legitimna priznata drzava

mozete vjerovat ovome ili se nastaviti raspravljati sa ovim kretenima koji negiraju nesto sto cijeli svijet priznaje

poruka hrvatima;;;;;;; zasto ne pokusate napraviti entitet u argentini tamo vas bar vise ima...nemozete zbog... e iz istog razloga nemozete ni u BIH
0
0
... ko o cemu k.... o poštenju.
0
0
Herceg-Bosna
15.10.2009. u 17:50

vidi ovog seljaka iz Modrice prodali te pa sta???? nekad se nesto mora i zrtvovati da bi dobili ono sto trazimo.

HZHB s tobom se ponosim
0
0
@Herceg-Bosn...
15.10.2009. u 17:53

Kretenu još nevidjeni!
0
0
Ođžak sve što si napisao podržavam..Poz za sve Posavce..
0
0
Konacno glas razuma od strane jednog vjerskog sluzbenika. Svaka cast.
0
0
Bravo gospodine Jelec, vrijeme je da i Bosanski franjevci kaze ponesto, oni su i onako prvi dosli na ove prostore. Potpisujem 100% sve sto ste rekli.
A poserem se na ruku svakom ko jos jednom glasa na SDA, HDZ, ili SDS ili slicne nacisticke stranke. Vrijeme je da napokon uvidite kud ova politika vodi. A incident u Sirokom izreziran 100% sa obadvije strane, pa to vam rade vec 20 godina na isti trik osvajaju izbore, a onda ko vas sisa.
0
0
Herceg-Bosna
15.10.2009. u 17:58

samo jos malo i evo je: HZHB i glavni grad Mostar
pravi Hrvati su uvjek dobrosli drugi kupite prnje!
0
0
Clanak 1.

1 Bosnjaci i HRVATI kao konstitutivni narodi, zajedno sa ostalima, i gradjani Republike Bosne i Hercegovine, ostvarujuci svoja suverena prava, preoblikuju unutarnji ustroj teritorija s vecinskim bosnjackim i hrvatskim pucanstvom u Republici Bosni i Hercegovini u Federaciju Bosne i Hercegovine koja se sastoji od federalnih jedinica sa jednakim pravima i odgovornostima.

sve dok je ovakvih kao pitar na sve tri strane ( a ima ih puno) nece biti srece decenijama.
0
0
Ovaj fra Jelec pametno govori, cak i istinito, ali kao i vecina bosanskih fratara, sklon je dodvoravanju Bosnjacima, te u neku ruku i dodvoravanju SDP-u, tj. Komsicu. Ipak mislim da kao svecenik treba biti malo objektivniji, i izbjeci prepucavanja a la SDP - HDZ u Hrvatskoj. Cinjenica je da ovako "misli" samo iz razloga da bi sto veci proracunski novac, osobito u Sarajevu, gradske vlasti dodijelile franjevcima za njihove projekte. Nema to nikakve veze sa vlastitim uvjerenjima. Pa dovoljna je cinjenica da su fratri digli ogromnu halabuku na Thompsona nakon sto su "tek" culi onu rugobu od pjesme pod nazivom "Jasenovac...", a nakon nekog vremena, i provincijal i mnogi franjevci koji su se sablaznjavali nad time, pjevali su zagrljeni sa tim istim Thompsonom u zagrabackom Domu sportova, buduci da je ovaj okupio velik broj obozavatelja, a novac od prodanih karata je isao za izgradnju crkve u Podmilacju. Sto bi Ciro rekao, para vrti gdje burgija nece. Sapienti sat.
0
0
izdajico naroda svoga. Vjernik? Pfffff...
HZHB ili rat. Birajte!

p.s. Modrica, Odzak, Posavina itd: vas smaknuti treba!
0
0
@Stolac:

bravo sine, bravo. Udri po nama. Nismo jos dovoljno ispastali kako biste vi dole glumili "Hercege".
0
0
Sta vam je bre 'rvatici... hahahaha. Tek se sada vidi ko je pobedio ovaj rat!
RS do groba
0
0
Bravo gospon fra Petar Jelac,to je istina koje jos nisu mnogi nasi hrvati u BiH svjesni,na veliku zalost.Sve je to tako kako ti izjavi.A kako sad promjeniti stanje na bolje?
0
0
hajd ne se ri ko ce ratovat od vas nema vas sacica....treba da shvatis da entitei su se mogli samo ratom dobiti...rs je ratni plijen srba i sad se cijeli svijet seba da im oduzmu sto vise datog jer su svjesni da je nakardno i da je to losa opcija....niko vam nikad nece dati entitet
0
0
Stolac::: odjebi kretenu jedan..
0
0
@Stolac:

za vas i ove izdajice nas ima dovoljno. Bando arapska!
0
0
stolac: prihvati se ti svog frenda Rs.. a zaboravi Vukovar i ostale gradove Hrvati di su stradali..
0
0
@Posavina:

Izrode. Idi sa ovim b*lijama. Ko nije s nama, protiv nas je.
0
0
herceg-bosna
15.10.2009. u 18:14

Pa vi iz Posavine trzite etnitet u RS, mi Hercegovic ga trazimo u FBiH!!

Upravu je ovaj sto kaze da se nekad nesto mora zrtvovati!!!
0
0
e jes lako zavadit ove rvate...ne treba im nikakav cezar kad imaju urodjenu sklonost tome, ama nedajte se!
0
0
Herceg-Bosna
15.10.2009. u 18:17

Posavina krettnu jedan i treba vas sve prodati nikad hrvati niste bili vec saveznici ovih turaka
mrs
0
0
4000 p.n.e.
15.10.2009. u 18:22

ZNATE DO KAD CE PROLAZITI NACIONALISTICKA RETORIKA ?? ...PA SVE DO KAD SE NORMALNI LJUDI BUDU PALILI NA GLUPOSTI KOJE SU IZGOVORILI NEKI OVDJE... KAKO SE NEKO NORMALAN MOZE PALIT NA OBICNU GLUPOST NEKOG NEPISMENOG PRIMITIVCA KOJI SEBI DAJE ZA PRAVO DA U NEGATIVNOM KONTEKSTU ISKOMENTARISE PORUKE OVOG PLEMENITOG COVJEKA.... DAJTE LJUDI.... POMNOZITE IH SA NULOM PA CETE VIDJETI EFEKAT... VRACANJEM ISTOM MJEROM IM SAMO PODILAZITE ... LIJEP POZDRAV....
0
0
4000 p.n.e.
15.10.2009. u 18:26

A OVIM NACIONALISTIMA SVIH BOJA ZELIM DA DUGO PO ZIVE U SVOJIM SVJETOVIMA MRZNJE PA DA FINO DOCEKAJU KAD IM SE ISTI POCNU RUSIT I OBIJAT O GLAVU.....
0
0
Vi saveznici Četnika koji su na tisuće u HR i Bosni pobili Hrvata..ne seri kretenu ja ne mrzim Hrcegovce al osuđujem politiku koju vode vaši političari..
0
0
Posavina, mislis da ce ti biti bolje bez hrvatskog entiteta? I ko je rekao da mi Hercegovci ne trazimo da i Posavina bude sastavni dio Herceg-Bosne.
Nisi Ti Hrvatstva ni vidio, momak, nego ovdje palis Hrvate jedne na druge kao i ovaj Fra Serovic. Bolje vam je da sutite jer vas bez Hercegovaca ne bi danas uopce ni bilo!
0
0
Fra SKIDAM TI BERETKU!

Kak bi te lijeppo bilo citat svaki dan,ISTINA sve tvoje rijeci!
Bosna i Hercegovina jedna i jedina nasa domovina!
BiH4EVER!
0
0
Fra Jelec, Modrica, Posavina & Co:
izdajice naroda svoga
nikad Hrvat nije podigao glas na Hrvata a ne da ih proda, nismo mi kao Turci i Srbi.
0
0
M:Di ja napisa da sam protiv Hrvata?? Ja sam samo protiv politike koju vodi Hdz BIH..To me baš ne zanima jel netko misli dali sam Hrvat ja sam to dokaza 90 i u Hr i Bosni kad je bilo najteže..
0
0
: - ) @PIPO
15.10.2009. u 18:41

PA GDJE SI TI PIPO?? ZABRINULI SMO SE!! SAMO NAM JE JOS TVOJ KOMENTAR NEDOSTAJAO.
0
0
: - ) @PIPO

Pozdrav,ma zauzet sam,al vidim da poneki genocidasi opet kradu moj nik,ma grobari!

Sve u svemu oni koji redovno dolaze ovdje znaju moju retoriku i stav!

PS,da ima neki sveti sava iz genocidne tvorevine da kaze ovako sta je isitina i pravda,dje je humanost i ljudskost,sta je bit Bosanac i Hercegovac,al sta ces malo je ovakvih ljudi ko nas Fra Petar!

BiH4EVER!
0
0
Svi koji nikada nisu bili u franjevackom samostanu ili porazgovarali sa nekim od franjevaca ne mogu znati kako su to divni ljudi. Bolji su od svih vjerskih vodja u BiH jer zaista prenose najpozitivniju energiju. Oni su jedini pravi Bosnjani (ne Bosnjaci, vec Bosnjani), kako su se nekada zvali ljudi na prostoru nase zemlje. Ko ne vjeruje neka procita malo zapise Rimljana i ostalih koji su samo dolazili da nas opustose a ovi ljudi su vjerni cuvari nasljedja Bosne i Hercegovine. Steta sto su ljudi ovdje zaludjeni svojim torovima pa ne vide dalje od nosa.
Fra Petre, zelim ti svako dobro, da te Bog cuva i sreca prati.
0
0
Hercegovina
15.10.2009. u 19:33

Ja također jako poštujem franjevce i sam sam član vjere koj propagiraju, i sigurno su bolji od svih, i ne pišem ovo da naljutim ostale ali jednostavno oni su duhovni vođe, a sad da li se slažem s fra Petrom moja osobna stvar, ali govorim o franjevcima općenito.
0
0
Najprije procitajte knjigu "Who saved Bosnia" i onda mozete raspravljati o padu Posavine i odnosu Bosnjaka i Hrvata.
0
0
e haj' nam Ti molim te objasni kako je "pala" Posavina, i to iz Sirokog...
Pa kako vas samo nije stid se javljati ovdje i ostavljati ovakve poruke kao ovaj majmun "Herceg-Bosna"??? Mars kopilad Hercegovacka!
0
0
Procitajte pa cemo se onda raspravljati.
0
0
ZA POSAVCE

Shvatite vec jednom da se nesto mora zrtvovati da bi se nesto dobilo!!!
Sta bi bilo da su Hrvati u Vojvodini 1991. rekli, mi smo protiv raspada SFRJ jer cemo mi ostat u neovisnoj Srbiji... i sta bismo onda imali, zrtvovali neovisnost Hrvatske zbog sacice ljudi????
Tako i danas... Saka Hrvata u RS osporava nama pravo na treci entitet??? Jeli hocete da nestanemo iz ove drzave??? Pa to i ovi Turci hoce...
0
0
Dodik nije Covicev politicki uzor,niti moze biti,niti se trudi da bude.Dodik je Covicev mafijaski uzor.Komplet politicki establishment u BiH je mafija koja djeluje u tri nacionalna tabora ili bolje receno u tri mafijaska entiteta.Kako gradjani BiH nemaju politicke i demokratske obrazovanosti i iskustva lako mu je bilo nametnuti nacionalnu ugrozenost koja je vrh njihove politicke svijesti.Mafijaski lideri nisu ostavljali prostor za eventualno otreznjenje gradjana,oni su svojom retorikom,a za svoje interese iskljucivo mafijaske odrzavali nacionalnu zagrijanost.Borba za entitete je samo konacan cilj nacionalnih mafija sto bi im omogucilo legalizaciju pljacke i nastavak svoga djelovanja.Dodik bez hrvatskog entiteta nece moci izbjeci stvaranje jake centralne vlasti koja ce ga doci glave,kako od strane prevarenih biraca,tako i od strane organa pravosudja.Dodik zbog zastite valstitih interesa uvodi, opsjednutog strahom Covica u igru koju vidi kao posljednju sansu.
0
0
Posavina=BiH
15.10.2009. u 23:39

Mirko & Co.

Cuj molim Te, zrtvovani ste da Hrvati na ovim prostorima opstanu...Ako zelite nesto zrtvovati kako bi Hrvatima u BiH bilo bolje, svoje domove zrtvujte. I mame svoje, koje su okotila ovaku gamad poput vas.
0
0
To stoi gos. Jelec vidi nista ni manj ni vise nije vidjeo ni Alija i Tudjman,te nista drugo nebih ni doprineo negoli ova dvojica predhodnika,Zalosno da ovako mlad covjek za koje i visoki prestavnik,vjecito misli i ponavlja;da samo neka nova ;mlada;generacija moze da doprinese neku bolju promjenu vec nestaloj i napacenoj zemlji BiH ! Medjutim mlada populacija se isto samo vrti u krug,I zato je balkan vjecito izlozen stradanjima svih narastaja i generacija,posto su mrznja i netrpeljivost glavni i najodgovorniji ptredmeti nauka i umjetnosti republika nase Yugoslavije! Pozdrav iz"REPUBLIKE SRPSKE"
0
0
Vidi ti mojih Hrvatića iz Herce, kao mora se nešto žrtvovat više Hrvata u posavini bilo nego vas u Hercegovini al o nama odlučivali ovi iz Hec.. Nek oni koji bi poklanjali ne poklone svoje a ne moje..Poz svim Posavci ma i svim normalnim Hrvatima a oni koji nas Posavce ne vole nek nap malo po.....
0
0
mudro zbori
16.10.2009. u 11:35

Mudro zbori al bi bilo zanimljivo da je malo prokomentirao i sarajevsku politiku i ono što se događa u sarajevu. Ipak nedostaje jedna strana priče, zanimljivo bi bilo da je malo prokomentirao i bošnjačke političare i odnose u feederaciji, primjerice Silajdžića, Tihića, Izetbegovića, Lagumdžiju, pa i ono što rade Ljubić, Jurišić, Ivo i Željko Komšić, tek bi onda bila priča kompletna
0
0
Divno vrijeđate, vidim da ste u tome dobri:)Ja se neću spuštati na taj nivo nego ću samo dodati da svatko pospremati treba u svom dvorištu!!!
0
0
Samo politički nepismen čovjek kao što je fra Petar može tvrditi da je Tuđman zajedno sa Šuškom radio na iseljavanju Hrvata iz BiH.Uzalud mu i doktorat.Popljuva čovjek i Hrvate i Srbe.Izgleda da su samo Muslimani po njegovu u redu.Ništa nova,fratri su u BiH uvijek imali ljude za sve sisteme.Slažem se da je RS počistila sve nesrbe sa svog teritorija,to je zaista išlo uz odobravanje međunarodne zajednice.Međutim,tko je počistio skoro pa sve Hrvate iz Sarajeva?A sarajevo kao multietnički grad?!Ja pamtim neko drugo Sarajevo i neke civiliziranije vlasti od ove današnje.
0
0
Samo politički nepismen čovjek kao što je fra Petar može tvrditi da je Tuđman zajedno sa Šuškom radio na iseljavanju Hrvata iz BiH.Uzalud mu i doktorat.Popljuva čovjek i Hrvate i Srbe.Izgleda da su samo Muslimani po njegovu u redu.Ništa nova,fratri su u BiH uvijek imali ljude za sve sisteme.Slažem se da je RS počistila sve nesrbe sa svog teritorija,to je zaista išlo uz odobravanje međunarodne zajednice.Međutim,tko je počistio skoro pa sve Hrvate iz Sarajeva?A sarajevo kao multietnički grad?!Ja pamtim neko drugo Sarajevo i neke civiliziranije vlasti od ove današnje.
0
0
Tesko je ikako razmisljati u nasoj drzavi a tek normalno...................
jenad primjer: U Fojnici je do druge polovine 2009 godine bio gvardijan koji je u svakom smislu obavljao svoju funkciju cak i vise,propagirao "suziivot i demokratiju" bio je mehlem za dusu ovog napacenog NARODA (bez obzira na vjeroispovjest,jer taj gvardijan to nije gledao) koji je zeljan lijepe rijeci i "normalnog"zivota, ALI naravno to nije odgovaralo jednoj politickoj stranci pa je dobio obavjest od svog vrhovnog da ce dobiti unapredjenje u Saeajevo a ako odbije morat ce snositi sankcije.Taj gvardijan nije vise odgovarao svojim djelima srednjobosanskom kantonu cak sta vise poceo je veoma smetati.....................
......i sada dosao je novi koji je u roku od 2 mjeseca napravio rez i svoje "stado" u svakom pogledu odvojio i trudi se da sto vece razlike postavi i bedeme izmedju naroda koji mu ne "pripadaju".
p.s.voli svoju vjeru CIJENI tudju
0
0