Fond je objavio da je, po prosječnoj cijeni od 29,28 dolara, kupio 225.000 akcija Facebooka, čiji se ukupan broj u opticaju procenjuje na 2,4 milijarde, prenijela je agencija Reuters.
Društvena mreža Twitter je, istovremeno, uvela novu alatku TfN (Twitter for Newsrooms) kojom želi da privuče novinare. Radi se o alatki koja omogućava maksimalno iskorištenje Twittera za pretragu informacija, ali i procjenu određenog Internet sajta.
Privlačenje profesionalaca predstavlja jedan od strateških ciljeva Twittera.
Google se, također, dao na uvođenje društvenih aplikacija kojih već ima više, a najnovija, još u probnoj fazi, nosi naziv Google +.
Radi se o novoj alatki razvijenoj radi veće personalizacije Interneta, a čiji je interface veoma sličan Facebookovom s fotografijama vlasnika profila i nizom aktuelnosti u centralnom dijelu.
Internet pretraživač Google je, istovremeno, objavio i bilans zahtjeva vlada za ukidanje određenih rezultata pretraga i davanje obavještenja o njegovim korisnicima.
Prema tom bilansu napravljenom za period između jula i decembra 2010. godine, najveći broj zahtjeva za obavještenja o korisnicima potiče iz SAD-a (4.601), Brazila (1.804), Indije (1.699), Velike Britanije (1.162) i Francuske (1.021).
Zahtjevi za ukidanje određenih rezultata pretraga najviše potiču iz Brazila (263), Južne Koreje (139), Njemačke (118), Libije (68) i Indije (67).