{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


VIDEO
/
SonicStar će od New Yorka do Pariza stizati za dva sata

S
27.6.2011. u 19:02
0
10
SonicStar će od New Yorka do Pariza stizati za dva sata
0
SonicStar će od New Yorka do Pariza stizati za dva sata
Prošlo je osam godina otkako je avion Concorde povučen iz upotrebe, a sa njim su okončani i snovi o supersoničnom avionu miliona putnika širom svijeta. No, Britanci imaju novo rješenje.
Supersonična putovanja su postala ponovo aktuelna nakon što su zvaničnici kompanije HyperMach izjavili da će njihov avion SonicStar biti dvostruko brži od Concordea, te da će let između Pariza i New Yorka trajati manje od dva sata.

Put od New Yorka do Sydneyja će biti skraćen za 75 posto, sa 20 na samo pet sati. Britanska kompanija HyperMach je otkrila svoje planove za avion koji će moći prevoziti 20 putnika na pariškom zračnom sajmu prošle sedmice.

Avion će bez problema moći letjeti brzinom 3,1 Maha. Tu brzinu će omogućiti hibridni S-MAGJET motori. Maksimalna brzina će iznositi 3,6 Maha.

"Ljudi su uvijek željeli stvari učiniti boljim i bržim. To je i naša ambicija", rekao je Richard Lugg, direktor kompanije HyperMach.

Kompanija planira napraviti motor do kraja desetljeća, a završetak cjelokupnog aviona se očekuje do 2025. godine.

Uz relativno malu potrošnju, avion SonicStar "prevazilazi ekonomske i ekološke izazove supersoničnog leta i donosi revoluciju u putovanje zrakom". Korištenjem elektromagnetnih struja se zadovoljavaju pravila o buci koja nastaje tokom supersoničnih putovanja.

Avion ima domet od 6.000 nautičkih milja, a njegova dva S-MAGJET motora mu omogućavaju da leti na visini od 19.000 metara. Smanjenje emisije štetnih gasova mlaznog motora će samo potvrditi uspjeh aviona SonicStar.

Zvaničnici kompanije tvrde da će doći do povećanja pretvaranja goriva u potisak za 40 do 50 posto, te da će biti smanjena i potrošnja goriva za 30 do 35 posto pri supesoničnim brzinama, piše Daily Mail.


Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: