{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Fordov robot s ljudskim dodirom

S
18.1.2010. u 09:28
0
0
Fordov robot s ljudskim dodirom
0
Fordov robot s ljudskim dodirom
Kompanija Ford Motor prvi je proizvođač automobila u svijetu koji koristi robota za naučno testiranje osjećaja te izgleda prekidača i površina.
Fordov robot RUTH (skraćeno za robotiziranu jedinicu za taktilnost i dodir) dozvoljava inženjerima da usavrše različite tačke dodira u interijeru automobila kako bi objektivno pristupili čitavom nizu subjektivnih želja kupaca.

Inžinjeri u Fordovom istraživačkom centru u Aachenu u Njemačkoj, koriste robote u razvoju interijera gotovo svih postojećih i budućih modela. RUTH donosi naučni pristup dodiru. Šumovi, grubost, mekoća i temperatura samo su neki od parametara koji se mjere u interijeru vozila. Uzeta mjerenja tada se upoređuju s povratnim informacijama prema kojima kupci ocjenjuju nešto kao visoko kvalitetno.

Za razliku od nekih proizvođača koji testiraju komponente ili materijale u laboratoriju, daleko od stvarne primjene u vozilu, RUTH preuzima ulogu vozača i "osjeća" komponente unutar prototipa, simulirajući uobičajeno ponašanje za volanom od pritiskanja tipke do prilagođavanja otvora za zrak. Neki primjeri uključuju:

Mjerenje otpora pritiska na tipku i okretanja kako bi se uvjerilo da nije prelabavo ili pak prezategnuto. Robot uspoređuje različite tipke kako bi osjećaj bio jednak kod svih. Određivanje mekoće ili tvrdoće teksture površina kao na primjer komandna ploča kako bi bila unutar željenih okvira.

Temperatura komponenti kako bi materijali odgovarali očekivanjima. Naprimjer, dijelovi prekriveni metalik lakom trebali bi davati osjećaj hladnoće kako bi ih se doživjelo kao visoko kvalitetne.

Mjerenje međuprostora kako bi se smanjile razmaci za sveukupno kompaktniji izgled.

Ford je modificirao robot, inače model koji se koristi u proizvodnji, za svoje specifične naučne potrebe kako bi analizirao kvalitetu u interijerima vozila. U upotrebi je četiri godine, a njegov se rad reflektuje u Fordovim serijskim modelima širom svijeta.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: