Kina

Otkrivena mini verzija tiranosaurus reksa

Sarajevo-x.com
Minijaturna verzija tiranosaurus reksa, sa sličnim snažnim nogama, oštrim zubima i malim rukama, nastanjivala je Kinu prije 125 miliona godina, kažu naučnici koji su ostali zapanjeni otkrićem ovog dinosaurusa.

Predator nazvan raptoreks živio je otprilike 60 miliona godina prije tiranosaurus reksa i bio je tek malo veći od čovjeka.

Otkrića koja su objavljena u magazinu Science bazirana su na fosilima pronađenim u sjeveroistočnoj Kini. Oni pokazuju dinosaurusa sa svim specijaliziranim fizičkim karakteristikama tiranosaurus reksa.

"Najzanimljivije i najvažnije od svega kad je riječ o ovom fosilu je da je njegovo otkriće bilo potpuno neočekivano", kaže Stephen Brusatte, koautor članka objavljenog u žurnalu Science.

"Postaje sve teže i teže naći fosile poput ovog, koji nas potpuno ostave zatečenim", dodaje Brusatte, paleontolog Američkog muzeja historije prirode, a prenosi CNN.

Naučnici koji su proučili fosil ove životinje, koja je bila stara pet ili šest godina kad je umrla, vjeruju da je reptoreks predak strašnog tiranosaurus reksa. Oni vjeruju i da je ovaj minijaturni dinosaurus težio oko 65 kilograma, te da je bio visok oko 2,7 metara.

Vezani članci