{{error}}
Facebook prijava

Unesite e-mail:

23.7.2015. u 14:25
NASA najavila objavu velikog otkrića: Ovo smo čekali hiljadu godina
NASA će danas u 18 sati po našem vremenu objaviti informacije o velikom, ali za sada tajanstvenom pronalasku.
Riječ je o otkriću do kojeg se došlo korištenjem svemirskog teleskopa Kepler koji se u Zemljinoj orbiti nalazi kako bi tragao za egzoplanetama, planetama izvan našeg solarnog sistema.

"Danas, nakon mnogo velikih otkrića, astronomi su pred pronalaskom nečega što su ljudi sanjali hiljadu godina", stoji u NASA-inom saopćenju.

Danas znamo da je Zemlja tek jedna od stotinjak milijardi planeta u našoj galaksiji. Pored te činjenice, koja se danas smatra opštim znanjem, potrebno je istaći da je prva planeta van Sunčevog sistema otkrivena tek 1992. godine i to sasvim slučajno.

Zahvaljujući mnoštvu teleskopa, egzoplanete shvatamo bolje nego ikada - od fascinantnih gasnih divova koji svoje zvijezde obiđu za nekoliko dana, do stjenovitih planeta koje "borave" u nastanjivoj zoni oko matičnog crvenog patuljka.

Ipak, do sada nismo vidjeli "Zemlju 2", planetu koja je istog sastava i veličine kao Zemlja, te koja se nalazi na savršenoj udaljenost od zvijezde koja spada u istu klasu kao naše Sunce.