Snimili promotivni spot i pjesmu
56

VIDEO / U reklami za Fiat 500L moderna majka repa o lažnim orgazmima

Klix.ba
Reklama za automobil Fiat 500L postala je hit na YouTubeu. "The Motherhood feat. Fiat 500L" naziv je reklame za popularni automobl, koja je originalna, a koja će se, sudeći prema broju pregleda, isplatiti i privući kupce da odaberu baš ovaj automobil.

Fiat je odlučio snimiti muzički spot u kojem britanska glumica Rachel Donovan repuje o životu moderne i zaposlene majke, kojima je ovakav automobil i namijenjen.

Donovan u spotu opisuje život zaposlene majke, njene lažirane orgazme, brigu o djeci, poslu i privanom životu, o tome kako jede ostatke ribljih štapića, o tome kako je učlanjena u književni klub samo da bi popila po koju čašu vina, kako je na raznim dijetama...

Ekipa koja je osmislila reklamu, na čelu sa Nickom Hastingsom iz marketinške agencije Krow Communications, kaže kako nije htjela ništa uljepšati kada je u pitanju "The Motherhood" (Majčinstvo). Ono je takvo kavo je, sa svim lijepim i manje lijepim i prijatnim stvarima. Srećom, kažu iz agencije Krow Communications, u Fiatu nisu tražili od njih da bilo šta mijenjaju, a reklama je navodno dobila zeleno svjetlo kada ju je vidjela supruga direktora Fiata za Veliku Britaniju, prsnuvši u smijeh savjetovala je suprugu da dozvoli takvu promociju.