{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Popularnost gejši prati popularnost interneta

S
26.6.2008. u 07:38
0
0
Popularnost gejši prati popularnost interneta
0
Popularnost gejši prati popularnost interneta
Foto: Telegrpah
Zabilježena je navala mladih žena koje se žele obučiti kako bi postale gejše, iako je u ranijim godinama prijetila opasnost da ovo tradicionalno zanimanje sasvim izumre. Broj mladih maiko, ili obučenih gejši, je premašio broj 100 u martu ove godine, prvi put nakon pedesetih godina prošlog vijeka.
Ovaj porast broja mladih gejša prati pokretanje web stranice Kyoto Traditional Musical Art Foundationa, organizacije koja je muziku, ples i druge vještine gejši učinila dostupnim onima koji se nalazi izvan relativno zatvorenog svijeta kurtizana i njihovih klijenata.

Razlog novim akcijama i obukama ove fondacije leži u nizu TV serija i filmova o životima gejši. Upravo zbog toga je ova organizacija odlučila pokrenuti web stranicu.

“Stvarno sam sretna”, izjavila je 100. po redu obučena gejša, Keiko. “Otkako sam vidjela gejše na televiziji, sanjam o tome da postanem maiko”, priznala je Keiko.

Kultura i djelatnost gejši je jedan od temelja japanske kulture već stoljećima. Gejše uveseljavaju klijente u pet distrikta Kjota, drevnog glavnog grada japanskog carstva.

Nekoliko desetina godina poslije Drugog svjetskog rata godišnji broj obučenih gejši je iznosio između 50 i 80. Medijski interes za gejše je postepeno rastao. Holivudski film iz 2005. godine, utemeljen na književnom djelu “Memoari gejše”, je, između ostalog, nanovo pobudio zainteresovanost javnosti za ove vještine.

Ako je suditi po sadržaju sa web stranice gore pomenute fondacije, istinska gejša mora posjedovati deset svojstava od završetka škole do postignute vrijednosti “krajnjeg strpljenja”, objavio je Telegraph.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: