{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Ostavili ga da čeka na telefonskoj vezi 15 sati

S
3.8.2012. u 11:37
15
11
Ostavili ga da čeka na telefonskoj vezi 15 sati
15
Ostavili ga da čeka na telefonskoj vezi 15 sati
Australijanac Andrew Kahn kaže da ga je avioprevoznik Qantas ostavio na čekanju punih 15 sati poslije prijema telefonskog poziva i da je za to vrijeme mogao da otputuje u Ameriku.
Kahn je rekao listu Fairfax da je nazvao kompaniju kako bi potvrdio svoj plan o putovanju u New York i da je potom stavljen u red za čekanje, uz emitovanje snimljene poruke da će mu se neko obratiti što je prije moguće.

"Želio sam da vidim šta za njih znači što je prije moguće", rekao je Kahn.

Pošto je na čekanju proveo neko vrijeme, ovaj poslovni čovjek iz Adelaida odlučio je da ne odustane, pa je ostavio otvorenu slušalicu i otišao da obavlja druge poslove na internetu i u kancelariji, prenio je AFP.

On kaže da je za to vrijeme stigao da pročita i knjigu od 200 stranica o menadžerskom odlučivanju.

"Na kraju sam spustio slušalicu zato što mi je svega bilo dosta", rekao je Kahn i dodao da više nikada neće letjeti ovom kompanijom.

Qantas je odbio da komentariše, ali je listu saopšteno da ne postoji zabilješka o pozivu na čekanju od 15 sati, te da se najduže čekalo 17 minuta.

Ova australijska kompanija prolazi kroz teška vremena u posljenjih godinu dana, a zbog štrajkova je u oktobru morala da prizemlji sve svoje avione na 48 sati, što je nanijelo veliku štetu njenom ugledu.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: