Bizarnu marketinšku kampanju u oktobru je pokrenula njemačka aviokompanija Lufthansa, nudeći stanovnicima Švedske da promijene ime u Klaus-Heidi, odgovore zašto su to učinili i uključe se u nagradnu igru u kojoj mogu osvojiti "novi život u Berlinu", odnosno kartu u jednom smjeru do glavnog grada Njemačke.
Uz to dobijaju godinu dana plaćenu stanarinu u luksuznom apartmanu u naseljima Kreuzberg ili Neukolln. Ovaj jednosobni stan ima balkon, potpuno opremljenu kuhinju, a uz njega dobijate i posebno za vas proizveden bicikl sa vašim imenom na njemu.
Jackpot također uključuje i časove njemačkog jezika i dva plaćena leta ukoliko poželite posjetiti Frankfurt i Minhen.
Uslov da učestvujete je da zakonski promijenite ime u Klaus-Heidi, što je kombinacija muškog i ženskog imena u Njemačkoj.
Magnus Engvall, Lufthansin stručnjak za marketing, objasnio je da bi u slučaju da se takmičenje organizuje za američko tržište, ova firma tražila promjenu imena u Jack-Barbara.
Dodajmo na kraju da su čak 42 Šveđanina pristala da traženo i učine. Ovi ljudi, koji imaju od 19 do 69 godina, promijenili su ime u Klaus-Heidi ili su ga dodali svom imenu i tako se našli u igri za nagradu. Prijava je bilo tako puno da je Lufthansa morala okončati takmičenje mjesec ranije. Sedamdeset posto prijavljenih bili su muškarci, a polovina živi u Štokholmu.
Proglašenje pobjednika bit će upriličeno u subotu u Štokholmu.