Svi su ga bar jednom čuli
145

Studija pokazala: Kultni hit sa preko milijardu pregleda najpopularniji je među psihopatima

I. B.
Kultni hit do danas ima preko milijardu pregleda na YouTubeu (Foto: Screenshot)
Kultni hit do danas ima preko milijardu pregleda na YouTubeu (Foto: Screenshot)
Mnogi ljudi imaju omiljeni žanr muzike, no postoje neke pjesme koje svi poznajemo, bez obzira pripadaju li vrsti muzike koju preferiramo slušati. Jedna studija sada je otkrila zanimljiv detalj o velikom hitu slavnog američkog repera Eminema.

Studija sprovedena na Univerzitetu u New Yorku otkrila je da je jedna pjesma posebno popularna među psihopatima.

Naime, u ispitivanju sprovedenom 2017. godine u kojem je učestvovalo 200 sudionika, ljudi su ispunjavali upitnik koji je procjenjivao njihovu razinu psihopatije - poremećaja kojeg karakterizira nedostatak empatije, emocionalnog odgovora i manipulativnost.

Ispitanici su, između ostalog, dobili popis od 260 pjesama za slušanje i ocjenjivanje, a ispostavilo se da su oni koji su pokazali najveću sklonost psihopatiji birali čuveni Eminemov hit "Lose Yourself" iz 2002. godine.

Pjesma koja je izašla prije više od 20 godina opisuje reperov prijelaz od života u kampu s prikolicom u filmu "8 Mile", pa do toga da postane rap zvijezda koja potpisuje ugovor sa Dr. Dreom. Njen tekst mnogi smatraju inspirativnim i motivirajućim, te onim koji potiče slušatelje da nastoje ne propustiti zlatne prilike koje im život pruža.

Do danas, "Lose Yourself" je skupila preko milijardu pregleda na YouTubeu.

Iako bi mnogi pomislili kako je riječ o bizarnoj i neosnovanoj tvrdnji, autori studije tvrde da ona ipak ima svoju svrhu.

"Mnogi prikazuju psihopate kao ubice sa sjekirom ili serijske ubice, ali stvarnost je da oni nisu tako očiti. Možda rade tik uz vas i stope se s vama. Oni su poput psihološke tamne tvari. Ne želite imati takve ljude na bitnim pozicijama. Trebamo alat da ih identificiramo bez njihove suradnje ili pristanka", objasnio je Pascal Wallisch, autor studije.

Također, na popisu pjesama koje se naročito dopadaju psihopatima istakla su se još dva naslova, a riječ je o pjesmama "No Diggity" Blackstreeta i "What Do You Mean?" pjevača Justina Biebera koja broji čak više od 2 milijarde pregleda.