{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Razlike u informativnim emisijama javnih servisa i komercijalnih TV stanica

F
27.9.2007. u 20:15
0
0
Razlike u informativnim emisijama javnih servisa i komercijalnih TV stanica
0
Razlike u informativnim emisijama javnih servisa i komercijalnih TV stanica
U Sarajevu je danas prezentirana knjiga "Indikator javnog interesa" koja predstavlja analizu centralnih informativnih emisija javnih servisa i komercijalnih TV stanica u zemljama jugoistočne Evrope.
Mreža medijskih organizacija u jugoistočnoj Evropi SEENPM, predvođena Mediaplan institutom iz Sarajeva, u deset država jugoistočne Evrope pratila je po dva medija - centralni dnevnik javnog servisa i centralni dnevnik komercijalne stanice sa najjačim informativnim programom.

Kroz monitoring i analizu sadržaja televizija došlo se do saznanja o čemu, koliko i kako izvještavaju posmatrane televizije.

Jedan od generalnih zaključaka ove analize jeste da se granice između javne i komercijalne televizije polako brišu, ocijenio je urednik knjige Radenko Udovičić.

"Ipak, primjetan je trend da javni servisi još uvijek imaju respekt prema visokorangiranim društvenim događajima, pa često i vlastima, a privatni prema vlasničkim interesima i komercijalnim oglašivačima", kazao je Udovičić.

Davor Marko, koji je analizirao BHT i NTV Hayat u BiH, naglasio je kako javni TV servis prednjači u takozvanim autentičnim prilozima, koje produciraju njegove vlastite TV ekipe. Međutim, NTV Hayat pravi priloge koji su svojom tematikom i obradom bliži običnim ljudima, što je trend i kod drugih komercijalnih televizija u jugoistočnoj Evropi, saopćio je iz Media plana.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: