{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Snizite pritisak u 5 koraka

S
8.11.2008. u 16:00
0
0
Snizite pritisak u 5 koraka
0
Snizite pritisak u 5 koraka
Povišeni krvni pritisak ili hipertenzija, najčešća je kardiovaskularna bolest u većini zemalja i veliki zdravstveni problem. Riječ je o tihoj, podmukloj bolesti koja danas ugrožava i djecu i odrasle, a obično se otkriva slučajno, kada je već učinjena šteta na srcu, mozgu, bubrezima, očima i krvnim žilama. Stoga preporučujemo da saznate koje prirodne i zdrave metode možete koristiti u cilju snižavanja krvnog pritiska i očuvanja cjelokupnog zdravlja.
Meditacija

Meditacija je veoma djelotvorno sredstvo za ublažavanje stresa, koje pruža mnoge zdravstvene koristi. Jedna od glavnih zdravstvenih prednosti meditacije upravo je snižavanje krvnog pritiska. Ako vam se čini da je meditacija prevelik izazov za vas, imajte na umu da postoje različite vrste meditacije, od kojih neke podrazumijevaju lagane i jednostavne strategije za početnike.

Joga

Joga je odlična za tijelo, um i naravno krvni pritisak. Bilo da se možete saviti u perec ili jedva dotaknuti prste na nogama, činjenica je da postoji mnoštvo različitih nivo joge, te sigurno možete pronaći vježbe koje vam savršeno odgovaraju.

Progresivna relaksacija mišića

Istraživanja su pokazala kako je ova tehnika, koju je 1930. godine prvi opisao dr. Edmund Jacobson, veoma uspješan alat u borbi protiv stresa, ali i u slučaju povišenog krvnog pritiska. Tehnika progresivne relaksacije mišića, kod koje pojedinac steže i opušta grupu po grupu mišića, te svaku grupu koncentrirano i kontrolirano steže 7-10 sekundi i zatim opušta oko 15 sekundi, može se provoditi kod kuće, pa čak i u vašem uredu, ali najbolje je da to bude u mirnom okruženju bez vanjskih smetnji.

Vježbe disanja

Vježbe disanja su jedna od najpopularnijih metoda ublažavanja stresa budući da se mogu prakticirati bukvalno bilogdje, čak i i kada se nađete usred konflikta s drugom osobom ili vodite borbu s rokovima. S obzirom na činjenicu da je ovdje fokus na disanju, sasvim je logično da vježbe disanja mogu pomoći i osobama koje pate od hipertenzije.

Terapija muzikom

Već je odavno poznato da muzika "liječi" stres jer, između ostalog, smiruje tijelo i um. Terapija muzikom čak se koristi u zdravstvenim ustanovama kako bi se pacijentima olakšali bolovi i ubrzao oporavak. Naime, slušanje muzike može ubrzati ili usporiti fiziološke procese, a otkriveno je i da sasvim uspješno snižava visok krvni pritisak, koji povećava rizik od obolijevanja od angine pektoris, srčanog infarkta, ateroskleroze, moždanog udara, oštećenja bubrega, sljepoće i mnogih drugih oboljenja.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: