{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Saznajte kako postići bolji kvalitet sna

S
4.11.2011. u 22:31
0
7
Saznajte kako postići bolji kvalitet sna
0
Saznajte kako postići bolji kvalitet sna
Kako ste se osjećali jutros kada ste ustali? Ukoliko vaš odgovor na ovo pitanje nije – osvježeno, onda je vrijeme da razmislite o kvalitetu sna.
"Mi bismo se trebali osjećati dobro kada se probudimo, a ne loše i iscrpljeno. Ukoliko se osjećate umorno kada se probudite, to samo znači da postoji nešto što vam ometa san", kaže Michael Decker, profesor psihologije na Georgia State Univerzitetu, prenosi Huffington Post.

Profesor Decker preporučuje da ispitamo šta nam to u okolini nudi odgovor na pitanje zašto je kvalitet našeg sna veoma loš. On sam nudi pet jednostavnih razloga zašto se ne odmaramo dok spavamo.

1. Samoća

Samoća nije samo stanje srca ili uma, nego je problem i sna. Većina ljudi koji se osjećaju usamljeno imaju iskidan san. Drugi podatak jeste da ljudi koji se osjećaju usamljeno duže spavaju od onih koji se ne osjećaju tako.

2. Velike visine

Često se spavanje na područjima, koja se nalaze na visinama, smatra zdravijim zbog svježeg zraka. Međutim razrijeđen zrak nam prekida san, vrlo često se budimo što nam pogoršava kvalitet sna. Mnogi, pak, tvrde upravo suprotno, a to je da im je san na velikim visinama predivno iskustvo i da se tako najbolje odmore.

3. Spavanje uz kućne ljubimce

Veterinari odavno upozoravaju da spavanje uz kućne ljubimce ne prija ni njima ni vama. Polovina vlasnika kućnih ljubimaca prijavljuju da imaju lošiji san jer se njihovi ljubimci stalno bude i tako bude i njih. Svaki peti pas glasno hrče i to će vas sigurno uvjeriti da je njemu mjesto izvan vašeg kreveta.

4. Rad u smjenama

Sve je više ljudi koji rade u smjenama. Ovo je često glavni faktor zašto je kvalitet sna kod onih koji rade u smjenama slabiji nego kod ljudi koji imaju ustaljenu rutinu.

5. Sobna temperatura

Kao djetetu su vam govorili da se okupate toplom vodom prije spavanja ili da popijete čašu toplog mlijeka ili čaja. Sobna temperatura ne treba biti visoka, naprotiv, preporučuju se hladnije prostorije u kojima spavamo, jer se i temperatura našeg tijela snižava kako tonemo u san. Topli napici pred spavanje pružaju psihološki ugodan osjećaj i uspavljuju nas.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: