Istaživanje koje je obuhvatilo 39 studenata psihologije i pušača, u dobi od 17 do 42 godina, otkriva da upozorenja kao što su „pušenje vas čini neprivlačnim“ ili „pušenje čini vama i ljudima oko vas veliku štetu“ imaju veći efekat na pušače, nego poruke koje direktno navode na smrt uzrokovanu duhanom.
Ovo se pokazalo posebno tačnim u slučajevima gdje ljudi puše kako bi izgradili samopoštovanje, kao što je slučaj s mlađim osobama koje konzumiraju cigarete kako bi se uklopili u sredinu i bili cool.
„S jedne strane imamo upozorenja o smrti na paklici cigareta koja se po našem istraživanju nisu pokazala efikasnim i koja su čak su povećavala želju za novom cigaretom kod konzumenata. Dok s druge strane efikasnijim su se pokazale poruke koje govore o gubitku privlačnosti usljed pušenja jer one atakuju na čovjekovo samopoštovanje koje mnogi pokušavaju da izgrade uz pomoć cigareta“, tvrde naučnici a prenosi Stuff.com