{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Pravi načini da prebolite prekid veze

30.11.2014. u 22:00
3
22
Pravi načini da prebolite prekid veze
3
Pravi načini da prebolite prekid veze
Bez obzira da li ste ostavljeni ili ste vi prekinuli vezu, ili je prekid zajednička odluka, on je uvijek težak i može ostaviti dubok trag. Međutim, važno je znati kako se nositi s tim i kako nastaviti dalje, piše Times of India. Ako ste u toj fazi, ovi savjeti će vam koristiti.
Ne držite bijes i frustracije u sebi

Mnoge osobe nakon raskida se povlače u sebe i u sebi drže bijes i frustracije. Protiv toga se treba boriti, a dobri načini su odmori, zabave, druženje s prijateljima i slično. Trebate uvidjeti da niste potpuno sami i da prekidi svima slamaju srca, ali i da na kraju učite važnu lekciju. O prekidu veze trebate razgovarati s roditeljima i prijateljima, jer ako namjeravate da se sami nosite s tim, to je loša odluka. Međutim, ako razgovarate i oslobodite svoja osjećanja, proces "izlječenja" će biti brži.

Naučite biti sami

Ako ste bili u dugoj vezi, bit će vam teško početi ispočetka. No, prije svega morate naučiti živjeti ponovo i po svojim pravilima. Biti single i nije tako loša stvar, jer se možete fokusirati na stvari koje ste oduvijek željeli, a koje u vezi niste mogli. Upišite kurs, družite se sa starim prijateljima, posvetite se poslu, naučite kuhati, istražujte i slično.

Fokusirajte se na budućnost

Normalno je da se sjećate dobrih trenutaka s bivšim partnerom, pa i da ga 'uhodite' putem interneta, ali se nakon toga morate fokusirati na svoju budućnost. Podsjetite se da ne možete živjeti u bolu zauvijek i da, za svoje dobro, morate nastaviti dalje.

Jedite zdravo i vježbajte

Važno je da ne preskačete obroke i da jedete zdravu hranu. Vađe tijelo treba kvalitetne hranjive sastojke da bi ispravno funkcionisalo. Umjesto da sjedite kod kuće i prejedate se nezdravom hranom, što povećava depresiju, odaberite fizičku aktivnost. Vježbanjem se povećava nivo endorpina u organizmu, što doprinosi fizičkom i mentalnom zdravlju. Za početak, umjesto lifta koristite stepenice, šetajte, a potom i krenite u teretanu. To će vam pomoći da se osjećate mnogo bolje.

Vratite se svom društvenom životu

Izolacija nakon prekida veze nije dobra ideja. Umjesto toga, obnovite svoje izgubljene društvene veze s ljudima, porodicom i prijateljima i pobrinite se da se dobro provedete.

S raskidom se nosite na pravi način

Prestanite uhoditi bivšeg partnera. Iako vam uhođenje malo pomaže, ono na kraju pogoršava situaciju u kojoj se nalazite. Analizirajte svoju ulogu u vezi i njene gorke trenutke, ali nemojte pretjerivati kako ne bi postali ljudi i depresivni. Oslobodite s enegativnih emocija i slobode, fokusirajte se na pozitivne stvari. Ne zovite i ne pišite poruke bivšem partneru. Jednom kad donesete odluku da se razdvojite, držite se toga. Ne preporučuje se da se vratite partneru čak i kad vam je najteže, bez obzira koliko to privlačno bilo. Naučite iz grešaka koje ste napravili tokom veze i nemojte ih ponavljati. Najvažnije od svega je da sebi date šansu da se ponovo zaljubite i volite.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: