{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Stereotipno društvo: Kako se žene "mjere" na osnovu dužine suknje i dubine dekoltea

20.3.2015. u 10:03
100
116
Stereotipno društvo: Kako se žene "mjere" na osnovu dužine suknje i dubine dekoltea
100
Švicarska organizacija za ženska prava Terre Des Femmes stoji iza zanimljive kampanje pod nazivom "Ne mjerite vrijednost žene prema njenoj odjeći", u cilju smanjenja stereotipa na seksualnoj osnovi koji izjednačavaju odjeću sa vrijednošću žene.
Kreativnu kampanju potpisuje umjetnica Theresa Wlokka, a u njoj su prikazani najčešće seksualizirani dijelovi ženskog tijela - noge i grudi, kao i pokazatelji o tome šta "u prevodu" znače određena dužina suknje i dubina dekoltea.

Od čistunice, preko provokatorice, pa sve do ku*ve - ovo je način kako se ženu najčešće poima na osnovu količine materijala koji pokriva njenu kožu.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: