{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Pet načina da ostanete u formi i kada nemate vremena vježbati

6.7.2013. u 10:42
6
12
Pet načina da ostanete u formi i kada nemate vremena vježbati
6
Pet načina da ostanete u formi i kada nemate vremena vježbati
Ostati u dobroj tjelesnoj i fizičkoj formi ili je postići želja je svakog čovjeka, samo čini se da neki to postižu, dok drugi traže izgovore ili možda ipak to ne žele dovoljno.
Često se pravdamo time da nemamo vremena da se posvetimo sebi i svom tijelu, da smo prezauzeti poslom ili nekim drugim obavezama, ali čini se da ipak nije tako i da možemo pronaći vremena kada hoćemo. Ovo su neki od savjeta kako da se organizirate i šta da radite.

Vježbajte ujutro.

Vaša produktivnost tokom dana se povećava ukoliko počnete dan sa 30 minuta do sat vremena energične vježbe. Tokom dana ćete imati više energije. Nemojte se preforsirati odmah na početku i počnite vježbati tri dana u sedmici, pa onda postepeno povećavajte broj dana.

Pronađite partnera za vježbanje.

To je odličan način da budete odgovorni i da ne propuštate treninge. Dogovorite se sa kolegom, prijateljem ili bračnim partnerom o vremenu i rasporedu vježbanja. Na taj način ćete podsticati jedno drugo na treninge.

Postavite sebi ciljeve.

Postavljanje ciljeva je najbolji način da istrajete, a i bit će vam zabavnije. Primjera radi, ako imate višak kilograma ili želite bolju kondiciju, krenite manjim koracima. Postavite sebi prvo cilj da smršavite pet kilograma do određenog datuma ili da možete istrčati određeni broj kilometara do određenog datuma. Jednostavno ćete znati šta vam je cilj i više ćete se truditi.

Investirajte u treninge.

Ukoliko imate novca, možda ne bi bilo loše da razmislite o privatnom treneru. Ako to nije opcija, onda bar investirajte u dobru opremu za treniranje.

Budite disciplinirani.

Ako odlučite vježbati onda i ustrajte u tome. Nema tog trenera koji će vam pomoći ukoliko vi zaista ne želite. Budite uporni i držite se zacrtanih planova, nemojte da vam bude teško.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: