{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Nova nagradna igra Coca-Cole gdje nagrada pronalazi dobitnika putem satelita i GPS sistema

S
18.5.2006. u 18:10
0
3
Nova nagradna igra Coca-Cole gdje nagrada pronalazi dobitnika putem satelita i GPS sistema
0
Nova nagradna igra Coca-Cole gdje nagrada pronalazi dobitnika putem satelita i GPS sistema
Kao i do sada, i ove godine je Coca-Cola osmislila novu nagradnu igru za svoje potrošače u Bosni i Hercegovini. Kako smo već navikli, riječ je inovativnoj, jedinstvenoj nagradnoj igri, gdje nagrada pronalazi dobitnika putem satelita i GPS sistema, koji je aktiviran u cijeloj Bosni i Hercegovini.
U prodaji je ukupno šest nagradnih bočica Coca-Cole i Coca-Cole light u PET pakovanju od pola, jedne i dvije litre, koje u sebi imaju skriveni GPS lokator. Kako izgleda i gdje je tačno skriven, Coca-Cola je ostavila svojim potrošačima da otkriju. Nakon što pronađe dobitnu bocu i aktivira GPS, specijalni Coca-Cola tim će, putem satelita i GPS sistema, locirati sretnog dobitnika u kratkom vremenskom periodu, i na licu mjesta mu dodijeliti nagradu.

Nagradna igra je upravo počela i traje do 15. jula, a svaki od šest sretnih dobitnika može osvojiti ove nevjerovatne nagrade.

- jedan od 3 paketa za dvije osobe, koji uključuje: trodnevni boravak u Berlinu, puni pansion u hotelu s 4 zvjezdice, povratnu avionsku kartu i transport aerodrom-hotel-aerodrom, te 3 (tri) x MasterCard potrošačke kartice u vrijednosti od po 5.000 KM
- jedan od tri automobila "Hyundai Tuscon".
Za sve ostale učesnike u nagradnoj igri, a koji ne uspiju osvojiti jednu od ovih šest atraktivnih nagrada, spremljeno je 180.000 specijalnih izdanja Coca-Cola 0,25L bočica.

"Ovo je jedina nagradna igra u kojoj ne tražite nagradu, već nagrada nalazi vas. Naime, kada korisnik otkrije dobitnu bocu, mi ćemo ga locirati putem GPS lokatora, doći do njega i na spektakularan način mu uručiti nagradu. Zaista mislim da je ovo najuzbudljivija nagradna igra ikada organizovana u Bosni i Hercegovini i vrlo smo sretni i ponosni zbog toga" – izjavio je Dimitar Andonov, marketing menadžer za područje Bosne i Hercegovine i Makedonije.

Posebni gost na predstavljanju nagradne igre bio je selektor bosanskohercegovačke fudbalske reprezentacije Blaž Slišković, koji je pred novinare izašao s jednom od dobitnih bočica Coca-Cole u ruci.

Kako bi pokazali kako funkcioniše GPS sistem, selektor je lociran u centru Sarajeva, te je brzom intervencijom Coca-Cola tima prebačen u Coloseum, upravo u vrijeme press konferencije. Njegovo kretanje su mogli pratiti novinari u Coloseumu, ne znajući o kome se radi, niti zašto se crvena tačkica na monitoru pomiče.
Donosimo dio njegove izjave o nagradnoj igri i nagradama, kao i o najvažnijoj sporednoj stvari na svijetu – fudbalu.

„Kao što znate Bosna i Hercegovina se nije uspjela plasirati na predstojeće Svjetsko prvenstvo, i sada ne vrijedi žaliti jer nam je nedostajalo samo malo sportske sreće. Ali, sigurno je da ćemo dati sve od sebe da na slijedećem prvenstvu i mi budemo tamo.“ - izjavio je selektor Slišković i naglasio: “Kada su me ljudi iz Coca-Cole kontaktirali i rekli mi koje su nagrade, nisam imao ništa protiv da dođem, jer mi je drago da će ipak biti Bosanaca i Hercegovaca na Svjetskom prvenstvu i to ne na bilo kojim utakmicama, nego na finalnoj. “

Coca-Colu se uvijek povezuje s najvećim svjetskim sportskim događanjima. Coca-Cola je i jedan od prvih partnera Svjetske fudbalske federacije (FIFA), čija je saradnja započela još 1974. Podrška obuhvata sponzorstvo nad FIFA World CupTM, FIFA/Coca-Cola World Rankings i FIFA World Youth Championship.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: