{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Recite zbogom slanoj hrani

S
21.4.2007. u 15:06
0
0
Recite zbogom slanoj hrani
0
Recite zbogom slanoj hrani
Konzumiranje manje slane hrane smanjuje rizik od kardiovaskularnih oboljenja za jednu četvrtinu, a od fatalnih srčanih oboljenja za jednu petinu, rezultati su istraživanja objavljenog u prestižnom medicinskom magazinu British Medical Journal.
Prema istraživanju objavljenom u British Medical Journalu optimalna količina soli koju bi trebali unositi u naš organizam iznosi 6 grama.

Stručnjaci već odavno znaju da preslana hrana može povisiti krvni pritisak, što povećava rizik od srčanog i moždanog udara.

Nova studija sada pruža dokaze za pomenute naučne tvrdnje i kvantificira štetu koju preslana hrana uzrokuje.

Osobe koje su značajno smanjile unos soli, smanjile su i šanse za razvoj kardiovaskularnih oboljenja za 25% u narednih 10 do 15 godina. A rizik od smrti uzrokovane kardiovaskularnim oboljenjem pao je na 20%.

Ukupno 3,126 osoba starosne dobi od 30 do 54 godine, koje je proučavao tim naučnika iz Bostona patile su od visokog krvnog pritiska tj. "predhipertenzije".

Tokom istraživanja participanti su smanjili unos soli za 25 do 35% tj. sa 10 grama na otprilike 7 grama.

"Ovo je izuzetno važna studija, jer jasno pokazuje da ako smanjimo unos soli, broj osoba umrlih od srčanog udara, moždanog udara ili srčanog zastoja će se drastično smanjiti", kazao je profesor Graham MacGregor, konsultant u bolnici St George u Londonu.

"Prije nismo imali ovako jasne dokaze. Mi ne govorimo o drastičnom smanjenju unosa soli u naš organizam, već o neznatnom smanjenju unosa soli koje će imati znatan učinak na naše zdravlje. Tri četvrtine količine soli koju unosimo u organizam već se nalazi u namirnicama koje kupujemo. Prosječna dnevna konzumacija soli u Velikoj Britaniji iznosi 9 grama.", dodao je MacGregor.

"Svakako odgovornost leži na proizvođačima prehrambenih namirnica koji moraju ograničiti količine soli u svojim proizvodima."

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: