{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Novi oblik luksuza

S
27.6.2007. u 13:15
0
0
Novi oblik luksuza
0
Novi oblik luksuza
Među bogatima koji ne znaju šta će sa svojim neizmjernom količinama novca, a posjeduju sve što se za dolare, eure i marke može kupiti, postoji nova zanimacija za kojom su milioneri širom svijeta poludjeli. Trend među dobrostojećima je autobiografska knjiga koju "autor" čak ne mora sam ni napisati.
Ovakve knjige poznate su među slavnim ličnostima pa ste na našem portalu mogli pročitati koje od njih su proglašena najgorima. Portal Myspecialbook.com koji se inače bavi izdavaštvom sada nudi usluge profesionalnog pisanja životne priče bogatih netalentiranih pisaca. Dovoljno je da na tekući račun portala Myspecialbook.com uplate iznos od 100.000 američkih dolara i ekipa koja će napisati životnu priču još jednog bogataša odradit će cijeli posao.

Ovakav vid luksuza postao je pravi hit među milionerima koji svoje najmilije žele obradovati knjigom njihovog života. Pisci razgovaraju sa prijateljima i porodicom glavnog junaka autobiografskog romana i tako životna priča dobija svoj oblik u pisanoj formi.

Vlastita knjiga ispunjena je i privatnim slikama, pismima i posebnim momentima koji su obilježili život glavnog junaka. Milton Pedraza, direktor "Instituta za luksuz" u New Yorku (da, takav institut zaista postoji u SAD-u), prisjeća se jednog svog poznanika koji je svojoj supruzi za rođendan poklonio knjigu o njenom životu.

"To je priča vašeg života koju su ispričali ljudi koji vas vole", kazao je Pedraza. "Možete li zamisliti nešto što je intimnije? Za mene je to istinski luksuz", dodao je on.

Prema navodima direktora "Instituta za luksuz", ovakav poslovnoi poduhvat pokazuje da industrija luksuza doživljava svojevrsnu promjenu. Distribucija skupocjenih usluga širi se iz dana u dan uporedo sa bogatstvom koje se rađa na različitim mjestima svijeta.

Psiholog Abraham Maslow koji je značajan dio svoje karijere posvetio istraživanju ljudskih potreba smatra da je budućnost industrije luksuza stvaranje produkta koji će imati emotivna i intimna značenja, a koja u tom obliku nisu nikada postojala kao neka opipljiva stvar koja se uz to još za velike novce može i kupiti. Maslow smatra da niko ne može tačno predvidjeti koji luksuz će biti najpoželjniji među bogatima ovoga svijeta, ali sa sigurnošću tvrdi da će biti skupo.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: