Chicago Tribune obavijestio je o istraživanju u kojem stručnjaci navode da RPG (role-playing games) i simulacijske igre doprinose povećanju rječnika kod djece, te logičkih i društvenih sposobnosti.
Neki čak predlažu da se sadašnji nastavni program proširi sa nastavom koja će se bazirati na igricama.
„Trenutno u američkim školama provodimo prvih 6 ili 7 godina školovanja iz područja matematike da bismo djecu naučili operacijama koje obavlja najjeftiniji kalkulator“, kaže David Williamson Shaffer, profesor edukacije na Univerzitetu Wisconsin-Madison i autor knjige "How Computer Games Help Children Learn" ("Kako računarske igre pomažu djeci u učenju").
Trubune navodi da se na listi edukaciono korisnih igri nalazi igra „Civilization“ u kojoj igrači stvaraju historijski tačne civilizacije, te „Zoo Tycoon“ gdje igrači upravljaju zoološkim vrtom, birajući životinje, pa čak i upravljajući budžetom.
Neki obrazovni radnici su skeptični, navodeći da je edukaciona korist od video i računarskih igri precijenjena.