Moda i ljepota
6

Mladim modelima "preuzet tron" u modi: Umjesto 20-godišnjakinja, poziraju žene starije od 60 godina

Klix.ba
Jane Birkin
Modna industrija je za reklamiranje svojih proizvoda godinama koristila mlade žene i muškarce kao standard. No, sada su najveće zvijezde 20. stoljeća u centru pažnje i rade novu modnu kampanju za Saint Laurent.

Ova modna kuća objavila je nedavno da je nova vodeća žena kampanje "Le Smoking" Jane Birkin. Francuska manekenka i glumica fotografisana je u fabrici u Parizu, a pozirala je u smokingu ove modne kuće.

U kampanji učestvuju žene od 69 i više godina. Početkom 2015. godine angažovali su Joan Didion i Joni Mitchell za proljetnu kampanju. Didion je američka spisateljica i novinarka koja ima 81 godinu, a Michell je legendarna pjevačica stara 72 godine.

Saint Laurent nije jedina modna kuća koja je ovo napravila. L'Oreal je 2015. godine objavio da se šezdesete vraćaju i da će Twiggy biti novo lice njihove profesionalne linije proizvoda za kosu, uprkos činjenici da ima 66 godina.

Brend Alexis Bittar je u proljetnoj kampanji 2015. godine koristila 93-godišnju Iris Apfel kao modnu ikonu za svoje proizvode.

U augustu 2014. godine make-up brend NARS angažovao je 69-godišnju glumicu Charlotte Rampling za reklamiranje novog ruža.

Očigledno je da starije dame preuzimaju tron u modnim kampanjama čiji autori tvrde kako su im majke i bake veća inspiracija od mladih modela.