Upoznajte JLAN

Kolekcija stvorena za svaku damu: Đejlan stoji iza bh. brenda koji njeguje novu definiciju modernog

JLAN je slow fashion brend koji njeguje autentičan stil
JLAN je slow fashion brend koji njeguje autentičan stil
I. B.
08.06.2023. u 20:40

Zaboravite šta je "in", a šta "out". Moda danas toliko i ne znači biti u trendu, koliko znači imati osjećaj za vlastiti stil. Tako i dizajneri prave odjeću koja će odgovarati svakom pojedincu. Noviji bh. brend koji odgovara tom opisu je JLAN, a uskoro ćemo ga vidjeti i na OREA Art Marketu.

Kreativaca je danas, kako u svijetu, tako i u Bosni i Hercegovini, jako puno. I sretni smo što je tako. Svako od njih ima svoju priču, koju vrijedi čuti, kao i razloge zašto je poseban.

Konkurencija je naročito u usponu kada je riječ o svijetu mode, odjeće i modnih dodataka, gdje se svako trudi biti jedinstven i drugačiji po nečemu. Nama je za oko zapao jedan od novijih bh. brendova, a to je JLAN iza kojeg stoji talentovana Đejlan Bajtarević. Razgovarali smo s njom i bolje se upoznali s ovim brendom.

Đejlan je osnivačica i dizajnerica JLAN-a te strastvena zaljubljenica u umjetnost, modu, fotografiju i sve što je, kako kaže, lijepo i srcu i oku. Stoga ni ne čudi zašto njen brend uspijeva njegovati autentičnost.

Đejlan Bajtarević
Đejlan Bajtarević

"JLAN je nastao iz velike ljubavi prema modi i umjetnosti. Od samog djetinjstva moda je bila moja ljubav, a umjetnost najadekvatniji način izražavanja kreativnosti i radoznalog duha. Godinama sam maštala o osnivanju vlastitog modnog brenda. Nakon dugotrajnog istraživanja, učenja, planiranja, upornosti i vjere u sebe (što mislim da je jedan od ključnih faktora, ako imamo pokriće za određenu ideju) - tu smo, na početku jednog dugog puta potpomognutog nepokolebljivom željom, vjerom i ljubavlju", otkriva nam Đejlan.

Ukoliko samo "preletite" Instagram profil ovog brenda, shvatiti ćete da je fokus na bezvremenskim komadima jednostavnog kroja, modela koji su praktični, udobni, prozračni i lijepi. Odjeća je rađena od prirodnih, organskih materijala kao što su lan, vuna, organski pamuk…

"Kvalitet, udobnost, višenamjenski, bezvremenski komadi, izvorna ljepota u svakom smislu naši su glavni aduti. Naša autentičnost krije se u jednostavnosti. Ovim riječima ukratko volim opisati sve ono što radi i čime se bavi JLAN", govori nam Đejlan pa nastavlja:

"JLAN je prije svega predviđen za svaku damu koja je zavoljela sebe ili je na putu ka tome, za svaku damu koja ulaže u svoje intelektualne, mentalne i fizičke kapacitete, za onu koja brine o sebi i svojoj životnoj sredini, za damu koja smatra da je najbitnije u svome ormaru imati kvalitetne i bezvremenske bazne komade koji će biti dugotrani i koji će upotpuniti svaki njen outfit", kaže.

Zašto su prirodni materijali važni, ali i zašto bi im trebali pridavati više značaja, objasnila nam je vlasnica.

"Prirodni i organski materijali pružaju bolju kvalitetu i udobnost, često su mekši, komforniji i prozračniji za tijelo u usporedbi sa sintetičkim materijalima. Ponosni smo na činjenicu da je većinski dio naše ponude rađen od lana, koji je jedna od najprihvatljivijih tkanina za ljude, ali i za prirodu, a o tome govore podaci da jedan hektar lana godišnje apsorbira 3,7 tona CO2, za uzgoj je potrebno jako malo vode, a za preradu nije potrebno korištenje hemikalija", govori Đejlan.

Ona ističe kako je jedan od važnih dijelova misije brenda podizanje svijesti o očuvanju životne sredine i značaju prirode za sve nas.

"Slow fashion i održiva moda naš su izbor, a to implementiramo i kroz same proizvode trudeći se da imamo minimalnu količinu otpada. Pored toga, proizvode isporučujemo u ruksak vrećicama kreiranim zero waste metodom koja podrazumijeva korištenje materijala u potpunosti, bez otpada", kaže ona.

Đejlan je odrasla u poduzetničkoj porodici, što je jednim dijelom podstaklo da i sama krene istim putem. No, iako je ona glavna spona svih dijelova biznisa, u njemu nije sama. JLAN čini cijeli jedan tim uspješnih i vrijednih ljudi.

"Iza brenda JLAN stoji tim saradnika, među kojima bih izdvojila gospođu Atu, Danijelu i divne žene iz Banje Luke koje sve naše ideje pretvaraju u opipljive komade i odjeću iz snova. Pored toga, tu je i naša web i brending dizajnerka Melika Softić, saradnici za nabavku materijala, mentori i savjetnici među kojima bih izdvojila Maju Miljević i Hexsagon Startup Design platformu", kaže Đejlan.

Pitali smo je i koje se značenje krije iza naziva njenog brenda, a ona nam je objasnila kako je ono nastalo kao spoj njenog imena i jednog od materijala.

"Ime brenda nastalo je iz moga imena, s naglaskom na elemente koji se poklapaju sa samom misijom brenda. JLan - J (Džej) kao dio moga imena i Lan kao jedan od najboljih prirodnih materijala (za ljude, ali i za prirodu). JLAN ili u prevodu - gazela", kaže ona pa dodaje:

"Gazela oslikava gracioznost i eleganciju, ono što JLAN želi predstaviti kroz jednostavnost i bezvremenski stil. JLAN percepcija gracioznosti i elegancije izostavlja neudobnost i osjećaj nelagode, zapravo taj stil se živi i ne podrazumijeva uvijek i samo glamur. Što ide u prilog glavnih karakteristika gazele, a to je da su brze i snalažljive, baš poput JLAN žene", zaključuje ona.

JLAN komade odjeće možete pronaći na njihovom njihovom Instagram profilu, ali i putem OREA platforme.

Đejlan se i sama prisjetila svojih početaka, a otkrila je šta je u tom periodu ohrabrilo na ovaj veliki korak u njenom životu.

"Kada me ljudi pitaju o samim počecima u ovom poslu i o odluci da sa 23 godine osnujem kompaniju i sama hrabro krenem u sve te vidljive i nevidljive izazove, najčešće spomenem priču o djeci i njihovoj percepciji rizika. Razmišljajući zašto djeca tako nejaka, neiskusna mnogo više nego odrasli, radoznalo gledaju na život, smjelo istražuju nestražene i ponekad opasane terene, često prave hrabrije poteze nego zreli, obrazovani i iskusni ljudi - zaključujem da je upravo ta dječija nesvjesnost o mogućim posljedicama glavni pokretač njihove hrabrosti", govori Đejlan i zaključuje:

"Kao glavnu poruku ove priče izdvojila bih da se svi mi trebamo zapitati gdje se sakrilo to dijete u nama, kako je, da li je sretno, zdravo, prestrašeno ili pak tužno? Dijete u sebi moramo sačuvati i njegovati, a o svojim snovima ne trebamo previše razmišljati, umjesto toga rekla bih da na njima trebamo intenzivno i samouvjereno raditi. Nekad je za svoje snove potrebno samo skočiti, bez razmišljanja o posljedicama i istraživanja izgovora", kaže.

Zar nisu, primijećuje Đejlan, najveća nesreća i rizik života ne sanjati i ne živjeti svoje snove? Izgovora nema, svi imamo priliku za to samim time što postojimo.

Ovu marljivu djevojku i njen autentični brend koji živi novu definiciju modernog, moći ćete bolje upoznati i na OREA Art Marketu, koji će se ove godine održati 11. juna od 11 do 18 sati u Botaničkoj bašti Zemaljskog muzeja u Sarajevu. Osim prilike da prođete sajmom fantastičnih kreativaca, zasigurno je da će vam prijati društvo brojnih talenata koji dolaze iz BiH.

467