{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Gladujte djelotvorno

S
17.9.2007. u 16:45
0
0
Gladujte djelotvorno
0
Gladujte djelotvorno
Ljudi koji se pokušavaju riješiti suvišnih kilograma često, nakon izvjesnog vremena i nepostizanja željenih rezultata, gube volju za daljim pokušajima. Potom se ponovo vraćaju starom ponašanju u ishrani i zadržavaju kilažu. Postoji nekoliko trikova koje možete iskoristiti u svojoj dijeti.
Vagajte se redovno

Mnogi stručnjaci smatraju da se ljudi, koji žele smršati, ne trebaju stalno vagati kako ne bi bili fokusirani na svoju kilažu. Međutim, istraživanja iz američkog nacionalnog registra Wight Cntrol pokazuju da se 3.500 ljudi koji su uspjeli smršati 15 kilograma i održati novu kilažu, svakodnevno vagalo. Zato se ne brinite da će biti opsesivno ukoliko se budete svakodnevno vagali. To vam samo može pojačati motivaciju.

Isključite TV

Stručnjaci iz laboratorije Brookhaven National smatraju da gledanje hrane na televiziji može u vama stvoriti osjećaj gladi. Vizuelni efekat je toliko snažan da vas može pokrenuti da jedete iako zapravo uopće iste gladni. Zato isključite TV kako biste manje jeli.

Iskoristite dan

Dugi ljetni dani mogu vam pomoći prilikom mršanja. "Najbolji dan za početak nove dijete je jedan dan u maju jer su tada dani duži što povećava nivo energije, a smanjuje požudu za hranom. Jest ćete manje, a vježbat ćete više", smatra doktorica Judith Wurtman sa Univerziteta Boston.

Jedite žitarice

Studija rađena na Univerzitetu Purdue dokazala je da žitarice pospješuju proces mršanja. Zato umjesto hamburgera i druge brze hrane, na pauzi za ručak jedite žitarice. Bit ćete jednako siti, a pojeli ste nešto zdravo što će učiniti da suvišni kilogrami netsanu.

Što više mliječnih proizvoda

Studija rađena na Univerzitetu Teneessee pokazala je da su ljudi koji su dnevno konzumirali 1.200 miligrama kalcija dobivenog iz mliječnih proizvoda, u prosjeku gubili i do 12 kilograma za tri mjeseca.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: