Provokativno i smjelo
36

Bh. brend BUUB.reg je novi modni dodatak kojem nećete moći odoljeti

S.H.P.
BUUB.reg je unisex torba koja je za veoma kratko vrijeme pobrala simpatije brojnih poznatih ličnosti poput Nihada Đedovića, Severine, Tijane Dapčević, Emele Burdžović, Alise Čajić.

Bubreg kao torba ponovno se vratila u modu, a veliki modni brendovi su svoje verzije predstavili još prošle godine. Inspiriran ovim torbama, Jaan Amir Alić je odlučio dizajnirati sličan modni dodatak. BUUB.reg torba osim što je veoma praktična i jednostavna nosiva je uz sve kombinacije.

"BUUB je ideja i projekat jednog čovjeka. Početni dizajn sam radio sam a u budućnosti svakako planiramo raditi koloboracije sa domaćim dizajnerima koji će predstavljati svoj dizajn i potpisivati ih za BUUB", kazao je Alić.

Ono što je interesantno jeste da je reklamna kampanja ovog modnog brenda veoma provokativna, a njen slogan glasi: "BUB- oni ne prodaju muda pod bubrege".

"Moja početna ideja je bila da kampanja izgleda vrlo sexy, da pomjeri granice domaćih kampanja kakve smo viđali, ali da ni u kojem slučaju ne pređemo u vulgarnost nego da zadržimo jednu pristojnu estetiku i kvalitet kakav viđamo vani. Cijelu kampanju je radio tim iz naše zemlje, na što sam vrlo ponosan. Kampanju je fotografisala Vanja Lisac, make up i hair su radili Renata Ponjević i Ensar Dervišbegović dok je art direkciju potpisivala moja malenkost", objasnio je.

Foto: Vanja Lisac
Foto: Vanja Lisac

Dodao je kako mu je veoma drago što su reakcije na ovaj modni dodatak, ali i na cjelokupnu kampanju pozitivne.

"Većina komentara je bila pozitivna. Ljudi su shvatili poentu, prihvatili slogan kao vrlo humorističan, škaljiv ali na kraju i smislen uz naše proizvode koje kreiramo. Imamo ideju i za nove kampanje uz predstavljanje novih proizvoda, koje će sigurno biti još intrigirajuće u već prepoznatom našem stilu", kazao je Alić.

BUUB.reg torba je isključivo domaći brend koji se poizvodi u BiH, a materijali koje koriste su isključivo prirodni, što znači da se prave od kože koja je proizvedena u našoj zemlji.

"Ono što nas raduje je da su rekacije vrlo pozitivne, BUUB.reg kupuju i nose razni profili ljudi. Naši kupci su i muškarci i žene raznih životnih dobi što nam je i bio prvobitni cilj. Sretni smo jer ga nose svi, bili javne ličnosti ili ljude koje ne viđamo u medijima. Ali radujemo se da ga nose Nihad Đedović, Severina, Tijana Dapčević, Emela Burdžović, Alisa Čajić", kazao je.

Od prvog predstavljanja BUUB.reg torbi prošlo je nešto više od mjesec dana. Za sada se mogu kupiti tri verzije ove torbe, a uskoro će predstaviti i njihov novi modni dodatak.

Foto: Vanja Lisac
Foto: Vanja Lisac

Trenutno se torbe mogu kupiti preko društvenih mreža, Instagrama i Facebooka, dok će se tokom ljeta BUUB. naći i u concept prodavnicama.