{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Pet vrsta hrane za borbu protiv stresa

19.10.2013. u 10:31
5
20
Pet vrsta hrane za borbu protiv stresa
5
Pet vrsta hrane za borbu protiv stresa
Ukoliko ste pod stresom, postoji hrana koja će vam pomoći da ga prebrodite. Umjesto da pojedete nešto nezdravo izaberite slatki krompir, borovnice, puretinu, šparogu i govedinu.

Slatki krompir



Ukoliko vam trebaju ugljikohidrati, izbjegavajte pomfrit i brzu hranu. Umjesto toga jedite slatki krompir, koji je spor, ali trajan izvor energije. On neće dovesti do pada nivoa šećera poput drugih vrsta hrane bogate ugljikohidratima.

Borovnice



Borovnice su prirodni antioksidansi, a bogate su i vitaminom C te predstavljaju dodatne rezerve i tako vam pomažu u borbu protiv stresa. Bogate su vlaknima i regulišu nivo šećera u krvi.

Puretina



Puretina sadrži aminokiselinu triptofan, koja u mozgu dovodi do stvaranja hemikalije "za dobro raspoloženje",a to je serotonin. Serotonin smiruje i daje osjećaj opuštenosti.

Šparoga



Šparoga je bogata folnom kiselinom koja djeluje umirujuće. Kada ste pod stresom, vaše tijelo luči hormone koji utječu na vaše rasoloženje. Unošenje određenih vitamina i minerala održava vaše raspoloženje na željenom nivou, jer oni stvaraju serotonin.

Govedina



Govedina smanjuje stres jer sadrži B vitamine i cink. Ona sadrži i nezdrave, zasićene masti, koje povećavaju opasnost od bolesti krvnih sudova i srca, kao i drugih bolesti, no, korisna je ukoliko birate manje masne komade mesa. Zdrav način pripremanja govedine je da je narežete tanko i tako pečete te je poslije toga servirate uz salatu.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: