Foto: AP
Moda je uplela svoje prste i u dječije pelene, uprkos činjenici da se one nakon jednog korištenja bacaju u smeće. Kompanija "Procter & Gamble" dizajnirat će za američko tržište jednokratne pelene sa modnim pečatom, javlja AP.
Popularna dizajnerica Cynthia Rowley osmislila je 11 stilova novih Pampers pelena, među kojima će se naći pastelne, prugaste i valovite šare. Iz P&G-a su saopćili da će ove pelene početi prodavati već sredinom jula.
Poručuju da im je jasno kako je učinkovitost ovog proizvoda roditeljima najvažnija, ali da odmah iza toga dolazi i njegov izgled.
Ljepše pelene će, naravno, biti skuplje. Predložena cijena za pakovanje od 24 komada je 15,99 dolara, što je za šest dolara skuplje od klasične verzije.
Možda vas zanima
Nedavno predstavila album
Esma Numanović čini ljepšu stranu bh. muzike: Vjerujem da će moje pjesme doći tamo gdje je potrebno
Vezani članci