Estetske promjene
17

Škoda predstavila Octaviju Sportline

D. B.
Superb je bio prvi Škodin model koji je prošao Sportline tretman 2015. godine prije nego što su priliku dobili Kodiaq, Karoq i Enyiaq iV SUV-ovi, a sada je red došao na Octaviju.

Škoda je predstavila prvu Octaviju s Sporline paketom opreme koji donosi kozmetičke promjene slične RS-u, no bez povećanja snage koje je ipak rezervisano za veruzije visokih performansi.

Crni elementi razlikuju Sportline od ostalih "slabijih" paketa opreme, zajedno sa suptilnim stražnjim spojlerom za liftback verziju. Octavia Sporline je dostupna i kao karavan, a dobila je 17-inčne polirane crne felge s tim da kupci mogu raučiti 18-inčni set te veći 19-inčni set ekskluzivan za ovu verziju. Sportline oznake zaokružuju promjene eksterijera.

Unutrašnjost je bazirana na Syle paketu opreme, ali su dodate klavir crne dekorativne linije, sportska sjedišta s integrisanim naslonima za glavu, upravljač sa Sportline logom, dok pločice na prednjim pragovima sadrže natpis Octavia.

Octavia Sportline svoje mjesto nalazi između Octavije Style i Octavije RS, a dolazi s USB-C portom u retrovizoru kako bi bilo lakše spojiti kameru.

Kao što se moglo očekivati oc Octavije, Sportline verzija će biti dostupna s nizom benzinskih, dizelskih, blagih hibridnih, plug-in hibridnih te pogona na prirodni plin. Ovisno o izboru pogonske jedinice, Octavia Sportline se može dobiti s prednjim ili pogonom na sva četiri točka, kao i sa 6-stepenim manuelnim ili sedmostepenim automatskim mjenjačem s duplim kvačilom.

Važna vijest je svakako i uvođenje 2,0-litarskog TSI motora koji razvija 190 KS. Ovaj motor je bio dostupan pred kraj životnog ciklusa prethodne generacije Octavije kada je zamijenio stari 1,8-litarski TSI motor. Četvrta generacija Octavije sada dobija ovaj benzinski motor koji je dostupan samo u kombinaciji s DSG mjenjačem i pogonom na sva četiri točka. Logika govori da ovaj model ima neovisni stražnji ovjes.

Uz doplatu Octavia Sporline može biti opremljena DCC sistemom za dinamičku kontrolu šasije koji nudi 15 načina podešavanja amortizera, od komfornog do sportskog. Centralni zračni jastuk se nalazi između prednjih sjedišta te dodatno košta, kao i sistem za izbjegavanje sudara, sistem za pomoć pri skretanju, kao i sistem za zaštitu putnika na prednjim sjedištima koji zatvara šiber, ali i bočne prozore koji ipak ostaju otvoreni za 5 cm.

Octaviji sada samo nedostaje luksuzna Laurin & Klement verzija koja je bila dostupna u prethodne tri generacije moderne Octavije, no pitanje je vremena kada će se i ona pojaviti.