Kampanja je počela inicijalno u Sjedinjenim Američkim Državama nakon što je Facebook odbio da učini nešto povodom objava Donalda Trumpa za koje kritičari kažu da podstiču na nasilje. Nezadovoljstvo je sada preraslo u međunarodni pokret.
Viber kojeg posjeduje japanski konglomerat Rakuten obuhvata najveći dio tržišta u istočnoj Evropi, jugoistočnoj Aziji i sjevernoj Africi.
Izvršni direktor Djamel Agaoua je rekao kako je odluka o prekidanju saradnje donesena nakon Facebooke "loše procjene i razumijevanja njegove uloge u današnjem svijetu".
U srijedu je Viber povukao sve reklame sa Facebooka i njegove sestrinske društvene mreže Instagram. Bojkot nastavljaju intezivnim procesom uklanjanja sve Facebook tehnologije iz Viberovih aplikacija, prenosi The Guardian.
Na Viberu u budućnosti neće postojati opcija "prijave putem Facebooka", a izbrisat će i njihovu Giphy kolekciju animiranih slika.
"To nije bila laka odluka jer će povrijediti i neke naše korisnike, a i marketinšku strategiju, ali neće ubiti Viber, samo boli", rekao je Agaoua poručivši da kompanije moraju zauzeti jasan stav kada je u pitanju širenje nasilnog sadržaja zbog kojeg mnogi ljudi pate.