{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


"Tržiše oglašavanja je na prekretnici"

F
15.3.2009. u 09:45
0
6
"Tržiše oglašavanja je na prekretnici"
0
"Tržiše oglašavanja je na prekretnici"
Krizna vremena sve nas tjeraju na racionalnije trošenje, ali u slučaju komunikacije s tržištem treba biti oprezan. Rezanje budžeta može značiti trenutnu uštedu, dok na dugi rok to predstavlja prijetnju vrijednosti branda i tržišnom udjelu, izjavila je direktorica agencije Via Media Vesna Beganović. Po njenom mišljenju kontinuirana i relevantna komunikacija ključ je uspjeha za ostvarivanje željenih tržišnih uvjeta i stvaranje emotivne veze između potrošača i branda budući da je „emocionalni“ branding upravo jedan od glavnih razloga zašto se kupci odlučuje za kupovinu jednog proizvoda naspram drugog.
- Smanjenjem ulaganja u oglašavanje klijenti će izgubiti svoj tržišni udio i poslije recesije trebati će uložiti puno više sredstava da ga opet vrate na zadovoljavajući nivo. Glavni razlozi zašto bi se brand trebao oglašavati u doba recesije su u tome da je izgradnja branda dugoročan posao, izgradnja branda ne može ubrzati budući da je to proces, navodi Beganović.

Ona također ističe kako je ova godina počela sa velikom dilemom za oglašivače u BiH - kako zadržati postojeću poziciju, a da se ne povećaju troškovi za oglašavanje?

- Oglašivačko tržište se nalazi na prekretnici, kriza bi trebala ojačati agencije koje su u proteklom periodu ulagale u znanje, istraživanje, trendove i ljude. Tržište će se samo po sebi regulirati ekonomskim principima. Ni jedan ozbiljan oglašivač neće u ovim vremenima prepustiti marketing budget i strateško planiranje nekoj od agencija da bi preživjele, već će birati najboje timove, već dokazane managere, kako bi zajedno s njima kretirali efikasne kampanje, navodi direktorica Via Medije.

Također naglašava da agencije treba da budu podrška za donošenje odluka klijenata po pitanju njihovog ulaganja u marketing, ali i za druge strateške odluke kako bi kompanije odgovorile na pravi način izazovima krize.

- Stare navike u recesiji se mogu brzo promijeniti, lojalnost je upitna, uzdrmana je povećanim troškovima života zajedno s rastućim oprezom pri kupovini. Brand u tim promjenama u ponašanju potrošača treba ostati relevantan, a kako to postići pitanje je za sve koji se bave brandingom, navodi direktorica Beganović.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: