Već rade u BiH
16

DotMetrics u Londonu dobio posao od 40 miliona eura

R. D.
Foto: Igor Kralj/PIXELL
Foto: Igor Kralj/PIXELL
Hrvatski startup DotMetrics koji mjeri posjećenost web stranica i u Bosni i Hercegovini ugovorio je pojedinačno najveći hrvatski izvozni posao u domeni marketinške industrije dosad.

Kako donosi Poslovni.hr DotMetrics zadnjih pet godina mjeri posjećenost web stranica u Hrvatskoj, BiH i Srbiji. Može ga se usporediti s Gemiusom, Google Analyticsom i drugim sličnim platformama. Sada je pak, kako neslužbeno doznaju za 40 miliona eura ugovorio posao mjerenja posjećenosti weba u Velikoj Britaniji tokom narednih pet godina. S poslom, a radit će za udruženje koje okuplja britanske izdavače i oglašivače, UK Online Measurement (UKOM), kreće od januara 2021. godine.

Novi ugovor tim je značajniji, jer je UKOM osnovan upravo da bi povećao transparentnost i povjerenje u online oglašavanje pa ga se u V. Britaniji smatra industrijskim standardom.

UKOM je prije desetak dana objavio da posao mjerenja onlinea u Velikoj Britaniji za njega od 2021. godine više neće raditi američka analitička kuća comScore. Zatim je naveo da je posao za idućih pet godina, počevši od januara 2021., osvojila francuska Ipsos grupa.

Međutim, oni koji su pratili poslovanje Ipsosa u Hrvatskoj i regiji znaju da za nju tehnički taj posao odrađuje zagrebački DotMetrics. Hrvatski je startup tako dobio priliku da se nakon lokalnog dokazivanja iskaže na globalnom planu.

Jan Jilek, suosnivač i direktor DotMetricsa potvrdio je da upravo oni tehnički odrađuju dvije trećine posla za UKOM.

"IPSOS je ugovorio tri komponente, od čega će dvije tehnički odraditi DotMetrics", kaže Jilek. O vrijednosti posla nije želio govoriti, jer navodi da prodajnu stranu vodi Ipsos.

No, zahvaljujući novom ugovoru DotMetrics se u posljednjih par dana udvostručio u broju zaposlenika, s četiri na osam, a do kraja januara narast će na njih 14.

"Jako smo fokusirani na to da odradimo dobru pripremu i zatim dobro realiziramo posao u Velikoj Britaniji, jer nam to otvara priliku za širenje na druga velika tržišta ne samo u Europi već i po cijelom svijetu", kaže Jilek.