Sve regije su ostvarile značajne rast prodaje i dobitke u tržišnom udjelu u toku poslovne 2015. godine, sa dvocifrenim porastom prodaje u glavnim tržištima SAD-a, Meksika, Afrike, Bliskog istoka, jugoistočnoj Aziji i na Pacifiku. Prodaja Grupe je pri konstantnom kursu porasla za 6,2%. Ne računajući negativan rast na kineskom tržištu, prodaja je porasla za 7,4%. Jačina franka dovela je do efekata konverzije od -7.7%, i samim tim do krajnjih -1.5% pada prodaje u švicarskim francima, u odnosu na 5,49 milijardi CHF.
Jan Jenisch, CEO: "Oduševljeni smo da se naša strategija rasta uspješno nastavlja bez obzira na pogoršanje uslova na tržištu širom svijeta. Našu zahvalnost dugujemo 17.000 zaposlenih čija su nam sposobnost i predanost donijeli još jedan rekordan rezultat. Nastavili smo sistematično implementirati naše strategije širenja kroz posljednju poslovnu godinu ulaganjem u devet novih tvornica i tri nove nacionalne podružnice, što će obezbijediti stimulaciju rasta u budućnosti. Očekujemo iznad prosečno povećanje operativnog rezultata i EBIT maržu od 11,5-12,0% za cijelu 2015 godinu."