{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


"Samo najbolje je dovoljno dobro za naše kupce"

S
16.12.2010. u 12:00
0
0
"Samo najbolje je dovoljno dobro za naše kupce"
0
"Samo najbolje je dovoljno dobro za naše kupce"
"Samo najbolje je dovoljno dobro za naše kupce" moto je pod kojim je ASA Auto, sektor Postprodaja, organizirao ovogodišnju konferenciju trgovaca. Ovaj moto je ustvari poslovna filozofija osnivača Škoda auto Václava Klementa i Václava Laurina iz 1895.godine.
"Ovaj moto želimo prenijeti na našu mrežu s ciljem da kupci i klijenti u prodajno-servisnoj mreži dobiju zaista najbolje proizvode, najbolje usluge, najbolji savjet, najbolje za svoj novac“, istaknuo je Erdal Čorbo, rukovodilac Postprodaje ASA Auto.

Svake godine se ovom prigodom izaberu i oni najbolji: najbolji saradnici i servisi sa najvećim doprinosom razvoju mreže.

Ove godine laskava titula za servis sa najvećim doprinosom mreži, u 2010.godini pripala je kolegama iz kompanije NIPEX, Tuzla za marku Volkswagen te kompaniji COSMOS COMMERCE, također iz Tuzle za marku Škoda.

Najbolji saradnici u 2010. godini su Muvedet Žutić iz Sarajeva (ASA PVA) za marku Volkswagen, Esad Druškić iz Sarajeva (ASA PVA) za marku Audi, Mahir Krivošija iz Sarajeva (ASA PSS) za marku Seat i Jasmin Jogunčić iz Tuzle (COSMOS COMMERCE) za marku Škoda.

ASA AUTO želi kroz zadovoljstvo krajnjih kupaca povećati profitabilnost u ovlaštenoj mreži svojih partnera, pridavajući pri tome veliku pažnju i društvenoj odgovornosti.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: