"Otežan saobraćaj se odvijao u četiri termina kada BH Telecom ostaje bez 70 posto svojih kapaciteta internet saobraćaja", rekla je Lutvikadićeva.
Do problema sa konekcijom je u dolazilo u četiri približno ista vremenska termina, a razlog tome su radovi na infrastrukturi u Hrvatskoj.
"U istom terminu se na određenoj lokaciji u Hrvatskoj izvode radovi na lokalnoj infrastrukturi koji izazivaju prekid optičkog kabla. BH Telecom odmah reagira kontaktirajući nadprovajdera radi sanacije", rekla je za Sarajevo-x.com Lutvikadićeva.
Nakon učestalih problema pojavile su se različite informacije o uzrocima kvara, između ostalih da opterećenje nastaje zbog nove usluge Moja TV, što je Lutvikadićeva negirala još jednom potvrdivši da je jedini problem prekid optičkih kablova u susjednoj zemlji.
Na pitanje šta se u ovakvoj situaciji preporučuje korisnicima, strpljenje ili pronalazak alternativnog internet priključka, Lutvikadićeva je rekla da s obzirom na navedeno obrazloženje i objektivan problem izazvan na drugom terenu, BH Telecom može samo istaći da je do sada imao samo pozitivne kritike korisnika u vezi ADSL usluge.
"Nije nam u interesu da nam korisnici imaju lošu konekciju te molimo za strpljenje s obzirom da problem nije nastao našom greškom, odnosno, nije u direktnoj nadležnosti BH Telecoma. Predstavnici BH Line-a i Centra za odnose sa operatorima su u dnevnoj komunikaciji sa kolegama iz Hrvatske kako bi se što hitnije rješio pomenuti problem", rekla je za naš portal Lutvikadićeva.