{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Rovinj: Telekomi i pošta ulaze u bankarstvo, banke ih čekaju spremne

19.9.2014. u 22:12
2
20
Rovinj: Telekomi i pošta ulaze u bankarstvo, banke ih čekaju spremne
2
Bankarstvo budućnosti bit će puno jednostavnije i brže, jer će se sve manje klijenata poslovati u fizičkim poslovnicama, a sve više putem interneta. Telekomi još nisu osvojili znatniji dio bankarskog tržišta, a banke su se već pripremile izlaskom u nova područja poslovanja, rečeno je na panelu "Ali i to nije sve“ u sklopu 7. Weekend Media Festivala.
Hrvatski Telekom ulazi u finansijsko poslovanje, ali to vidi kao priliku za saradnju, a ne za sukob, istaknula je članica Uprave Nataša Rapaić. Zagrebačka banka ima oko milion klijenata i s tako velikom bazom logično je da spaja svoje klijente s drugim kompanijama, ali to želi raditi kombiniranjem i nadopunjavanjem stručnih znanja, rekao je Nenad Mećava iz Zabe.

Mećava predviđa da će banke imati sve manje klijenata u poslovnicama, a sve više na internetu, s čime se slaže i Slavko Carić iz Erste banke Srbija, koji navodi da u Austriji već sada klijenti dvaput godišnje dolaze u fizičku poslovnicu, a 17 puta mjesečno pristupaju svom računu putem interneta.

Hrvatska pošta također je iskoračila u finansijske usluge, pod pritiskom pada prihoda u čak 80 posto svog core businessa, što je nezaustavljiv trend, procjenjuje Alen Premužak, predsjednik Uprave Hrvatske pošte. Kako po zakonu moraju održavati mrežu poštanskih urede, logično je da ih pokušavaju koristiti na različite načine.

Tradicionalne agencije nisu spremne za novosti i ne mogu ponuditi integriranu uslugu, stoga se nalaze pred ozbiljnim organizacijskim izazovom, rečeno je na panelu "Mad Men vs. Math Man".

Budućnost leži u agencijama koje će spajati specijalnosti i davati integriranu uslugu, smatra Davor Bruketa iz agencije Bruketa&Žinić. U digitalu je moguće izmjeriti stvari koje ne možemo nigdje drugdje, ali unatoč tome, kaže Ivan Kovačević iz Agrokora, potrebno je odrediti marketinški cilj, više se baviti analizom i integriranjem podataka te klijentu servirati zaključke.

Prvi dan 7. Weekend Media Festivala završen je panel raspravom o predstojećim predsjedničkim izborima u Hrvatskoj. Sudionici su zaključili kako se Kolinda Grabar-Kitarović nameće kao vrlo ozbiljan protukandidat Ivi Josipoviću te da će izbori biti neizvjesni do samoga kraja.

Uz njih dvoje, smatraju, ne postoji ni jedan drugi ozbiljan protukandidat koji bi se mogao ravnopravno nositi sa njima. Panelisti su usporedili predsjedničke izbore s onima iz 2005. kada je Stjepan Mesić pobijedio Jadranku Kosor, no Kosor odbacuje takve usporedbe. Iako nije željela pojasniti zašto, otkrila je da joj je "Kolinda jednom rekla da je Karamarko divan čovjek”.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: